خطر کسر امتیاز بیخ گوش پرسپولیس/ گابریل دردسر جدید؟

خطر کسر امتیاز بیخ گوش پرسپولیس/ گابریل دردسر جدید؟

22993
10:27
24 مهر 1395
گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با خطر جدی کسر امتیاز روبرو است.

وبسایت رسمی برنامه نود - گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با خطر جدی کسر امتیاز روبرو است. 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از میزان، فرناندو گابریل در نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم توسط حمید درخشان جذب و به تیم فوتبال پرسپولیس اضافه شد.

برانکو ایوانکوویچ پس از حضور روی نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس، این هافبک برزیلی را نخواست و گابریل از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شد.

عدم تسویه حساب با گابریل باعث شد این بازیکن هم مانند دیگر بازیکنان خارجی برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کند. این بازیکن حدود 120 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و فدراسیون جهانی فوتبال هم حق را به گابریل داده است. شنیده می‌شود مدیران باشگاه پرسپولیس تنها 10 هزار دلار به گابریل داده‌اند و به همین دلیل پرونده شکایت او از پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا همچنان در حال پیگیری است.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس فرصت زیادی برای تسویه حساب با گابریل ندارد و در صورتی که هر چه زودتر مطالبات این هافبک برزیلی را پرداخت نکند، با خطر جدی کسر امتیاز روبرو خواهد شد.

 

2051

نظرات کاربران
Ali
خب پولشو ميديم كه مشكلي پيش نياد..هافبك هامون خدارو شكر الان فوق العاده هستن
۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳:۴۶
پاسخ
20
21
خخخخخخخخ
جالب اینجاست وقتی خبر رسید استقلال داره باهاش مذاکره میکنه پس پسی ها گفتند نمیذاریم بره استقلال....چون گابریل تو ایران فقط واسه اونا بازی میکنه و عاشق پسپولیسه حالا رفته شکایت کرده واقعا عشق و علاقه به پسپولیس موج میزنه اصلا درکش سخت و طاقت فرساست ادمین لطفا بچاپ
۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳:۱۹
پاسخ
68
40
سعید سرپل ذهاب
ندای قلبش شکایت کرده از مغزش اونم مجبور شده شکایت کنه به فیفا!
۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۴:۱۰
8
17
صالح
بابا جان باشگاهو خصوصی کنید دیگه تا وقتی دولتیه همینیه که هست چون هیشکی دل نمی سوزونه و با عشق کار نمیکنه به نظرم باید یک باشگاه دیگه بزنن و هوادارای پرسپولیس هم طرفدار اون بشن این باشگاه دیگه از پایه مشکل داره انگار
۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰:۲۵
پاسخ
9
55
ایلیا
یعنی این مدیرای دوتا تیم استقلال پرسپولبس شاهکارن یکی دیگه میاد پول و پورسانتش رو میخوره بازیکن دوزاری رو روونه باشگاه میکنه اونوقت کل تیم و هوادار باید تاوانش رو بدن
۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹:۲۴
پاسخ
14
77
آبی روعشقه
پسپسی ها اصلا ناراحت نباشید تاوزیر باباجناقش هست هیچ مشکلی برای پسپس ایجاد نمیشه!!!!
۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸:۵۴
پاسخ
76
49
سعید
هیچی نمیشه
۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸:۳۵
پاسخ
26
42
پرسپولیس اندوهگین
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ هدایتی: خودم میدم.
۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲:۵۷
پاسخ
39
28
سعید سرپل ذهاب
کعبی خیلی باحال بود گفت دلم پوسید چند ساله جایی نرفتم!!!تو شمال دل کسی نمیگیره بخدا خخخخ
۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۵:۲۴
3
23
ارسطو
هدایتی اگه زرنگه چرا بدهی های خودشو نمیده کعبی تو نود فقط مونده بود گریه کنه
۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۴:۵۶
19
30
ارتش مرغ
این مشکل هم وزیر درست میکنه پسپسی ها خیلی ناراحت نباشید!
۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۰:۵۳
پاسخ
101
60
طرفدار
این آقای مرغ آخرش دق میکنه،عزیر بی منطق وزیرچه کاری برای پرسپولیس کرده که برای ششتقلال نکرده؟؟هردوتیم مال دولت است وازبیت المال هزینه میکنند متاسفانه نظارتم روشان نیست.کمی فکرکن ببعد فرمایش کن
۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۱:۴۹
1
1
بی نام
واقعا عجب باشگاهی !! البته اگه بشه گفت باشگاه!!
۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۵:۴۹