خطیر: مسئولان دنبال سفر لاکچری به سوئیس هستند/ آقای تاج، در فدراسیون شما چه می‌گذرد؟

خطیر: مسئولان دنبال سفر لاکچری به سوئیس هستند/ آقای تاج، در فدراسیون شما چه می‌گذرد؟

14939
17:40
06 دی 1397
علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: دوستان در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دنبال سفر لاکچری به سوئیس هستند و به همین خاطر خواهان برگزاری جلسه دادگاه CAS در لوزان سوئیس شده‌اند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، به دنبال شکایت باشگاه استقلال از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به دادگاه CAS، به دلیل پرونده سوپرجام، این دادگاه خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان باشگاه، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در تاریخ‌های بین 30،29و 31‌ام ژانویه شده است. باشگاه استقلال با توجه به مشکلات اخذ ویزا و هزینه‌های سفر به سوئیس، طی نامه‌ای به دادگاه CAS، خواستار برگزاری این جلسه در دفتر CAS در ابوظبی امارات شده است، اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هر دو خواستار برگزاری این جلسه در لوزان سوئیس شده‌اند.

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال، درباره این موضوع اظهار داشت: به خاطر احقاق حقوق به حق هواداران مجبور شدیم به دادگاه CAS شکایت کنیم. اگر سیستم حقوقی درست در بدنه فدراسیون وجود داشت، هیچ وقت مجبور نمی‌شدیم هزینه کرده و شکایت کنیم، اما چون متأسفانه حق ما و هواداران ضایع شده، مجبور شدیم برای احقاق حق، مدیریت کرده و با کمترین هزینه ممکن شکایت کنیم.

 

وی افزود: ما درخواست یک قاضی برای بررسی پرونده کرده بودیم، اما دوستان در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست سه قاضی کرده تا هزینه سه برابری به ما تحمیل کنند که خوشبختانه دادگاه CAS با درخواست دوستان مخالفت کرد. در مرحله بعدی، به دلیل اینکه مسافرت به سوئیس گران‌ است و هزینه زیادی در برمی‌گیرد، برای کاهش هزینه درخواست کردیم دادگاه‌مان در دفتر CAS در ابوظبی برگزار شود. قاضی همان قاضی است، اما دوستان دنبال مسافرت لاکچری بودند و فدراسیون و سازمان لیگ هر دو درخواست کردند دادگاه در لوزان سوئیس برگزار شود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: هدف دوستان از این کار چه بود؟ آیا می‌خواهند پول بیت‌المال هزینه شود؟ در روند پرونده و نوع قاضی تفاوتی ایجاد نمی‌شد و تنها هزینه کمتری برای کشور صورت می‌گرفت. شما این وسط چه اهدافی را دنبال می‌کنید؟ آیا دنبال مسافرت لاکچری هستید؟ به افکار عمومی جواب بدهید که هدف‌تان از برگزاری دادگاه در لوزان سوئیس چیست؟ این هزینه‌ها چه از طرف فدراسیون صورت بگیرد، چه باشگاه استقلال، پول بیت‌المال است که هزینه می‌شود. آیا هدف‌تان ضربه زدن به باشگاه استقلال است یا مسافرت کردن به سوئیس؟ مطمئن باشید باشگاه استقلال از هزینه مسافرت به سوئیس برمی‌آید، اما شما باید به افکار عمومی پاسخ بدهید که هدف‌تان چه چیزی بوده است. آقای تاج در فدراسیون شما چه می‌گذرد؟ آیا شما از همه این مسائل که در پرونده سوپرجام در جریان است، باخبرید؟ آیا از اقدام مشاوران و وکلای حقوقی، دبیرکل و رئیس سازمان لیگ در این پرونده باخبرید؟

 

خطیر با انتقاد از رفتار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال برای فوتبال این مملکت است. اگر این همه اراده و پیگیری برای شکست استقلال در پرونده سوپرچام به کار گرفته‌اید، در قضیه پرونده ایران و عربستان نیز به کار می‌گرفتید، تیم‌های ایرانی مجبور نبودند در خارج از ایران و با هزینه‌های مضاعف و بدون استفاده از حق میزبانی خود با نمایندگان عربستان بازی کنند.

1004

نظرات کاربران
رضاSh
ایشون میخواد سازمان لیگ دفاعیات غلط بده تا دوچرخه پیروز این دادگاه باشه!!!! واقعا اینا کی ان دیگه؟؟! فدراسیون فوتبال به خاطر شما رای خودشو نقض کنه؟مگه دوچرخه کیه و چیه که میخوایید فدراسیون کاری کنه رای به نفع شما باشه.تاسف برای این افراد که خودشون رو بحق تر از قانون میدونن
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۳:۳۳
پاسخ
381
178
عشقممم نیمار
مث روز برام‌ روشنه ک رای دادگاه cas بنفعه استقلاله و جام‌سوپرجام ماله استقلاله :-P بعضیا هم‌میخان با گذاشتن خرج های سنگین و اضافه رو‌استقلال... استقلاله منصرف از شکایت کنن ولی اخرش حق ب حق دار میرسه و‌جام‌ماله استقلاله :-P میگم جام بدون بازی .. مربی میتون کنه بهترین مربی اسیا ؟؟؟ :-) عایا جام بدون‌بازی .. مربی رو‌میتونه‌پروفسور کنه ؟؟؟ :-)
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۱:۳۴
پاسخ
191
302
احسان
ببین حاجی!!! تو علیه فدراسیوت و سازمان لیگ شکایت کردی اونا میخوان تو رو محکوم کنن تو هم میخوای اونارو محکوم کنی. فدراسیون یک رای داده که تیمت محکوم شده حالا رفتی اعتراض کردی. فدراسیون دنبال تائید رای که صادر کردست تو دنبال ابطالش. حالا تو داری برای طرف مقابلت تعین تکلیف میکنی که کجا بیاد کجا نیاد؟ عجبا. شما که ادعا میکنید سازمان لیگ صلاحیت سه صفر کردن بازیو نداشته چرا به استناد یک مرجع فاقد صلاحیت موندید ترکیه و نیامدید؟؟؟
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۹:۱۱
پاسخ
262
151
مدیوماه پرسپولیسی
اساتید باشگاه استقلال اول میخواستن رایشون رو تحمیل کنن به فدراسیون . نتونستن چون آبروی فدراسیون میرفت . فرار کردن ترکیه و تهدید کردن باز هم به جایی نرسیدن . شکایت کردن به جایی نرسیدن . الان وکلاشون گفتن که تو دادگاه هم به جایی نمیرسن میخوان با فرافکنی و شلوغ کاری باختشون رو تو دادگاه رو هم توجیه کنن . اما واقعیت اینه که این ضربه و ضرر حیثیتی و مالی رو جناب فتحی و خطیر به بیت المال وارد کردن اون هم به خاطر نداشتن توان مدیریت . دلیل اثبات این حرفم همین نامه اخرشونه . دوستان در نامه درخواستشون به CAS برای جابجایی جلسه از سوییس به دوبی درخواست کردن که تاریخ جلسه بعد از فوریه 2018 باشه !!!! درست شنیدید دوستان در یک نامه بین المللی به جای 2019 نوشتن 2018 . این است توان مدیریتی آقای فتحی . رییس کمیته انضباطی که سال 1373 رای داد بازی 2-2 مساوی 3استقلال - پرسپولیس 3-0 به نفع استقلال بشه و این نتیجه در جداول رسمی دربی ثبت شده . حالا ناراحت هستند که اون بی عدالتی 1373 درست زمانی که ایشون مدیر عامل استقلال شدن با 3-0 امثال جبران شد و حق به حقدار رسید .
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۳:۲۳
پاسخ
373
231
ایداسادات25بهمن1380
اون موقع ترکیه فرار کردین باید فکر ای ن چیزار و می کردید 666
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۲:۴۹
237
122
کربختیاری
اول فصل بهونه پرسپولیسی ها این بود که کیروش با ما لج میکنه کلی بازیکن دعوت میکنه نمیتونیم وسط فصل بازی کنیم حالا که کیروش به اون صورت بازیکن از پرسپولیس نگرفته خریداتونم که جمع شدن بیاین همین نیم فصل بازی کنین اگه نمیترسین
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۲:۲۷
101
235
آبی تر از آبی
نمیدونم دقیقاند سالته که درباره دربی سال 73 حرف میزنی ولی من خودم اون بازی توی استادیوم بودم، اونموقع پرسپولیس پر از بازیکنای خوب بود، اول دوتا گل زد به استقلال و انتظار داشتن راحت اون بازیو ببرن، ولی بعدش استقلال 3تا گل زد که یکیشو داور قبول نکرد که هیچ وقت معلوم نشد چرا اونو قبول نکرد و بازی 2،2 مساوی بود که قرمزا خیلی عصبی شده بودن که مجتبی محرمی با ناجوانمردی کامل شروع به دعوا با قلعه نوعی کرد و بعدش هوادارای قرمز ریختن وسط زمین و بازیکنا مجبور شدن از زمین فرار کنن... به همین دلیل بازی 3،هیچ شد چون قرمزا بازیو خراب کردن، ولی درباره سوپر جام، مگه میشه یه بازی رو سه روز قبل از انجام شدنش 3هیچ اعلام کنن؟ حالا نتیجه cas رو دیگه همه باید قبول کنن و بزودی میفهمید استقلال توی بحث حقوقی چقدر قدرتمنده
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵:۱۶
88
238
میلاد اس
درود بر شما این فدراسیونا هر کاری از دستشون بر میاد بکنن که استقلال رو با مشکل مواجه کنن انشاالله حق به حقدار برسه و بازی برگزار بشه
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۱:۴۷
پاسخ
132
336
َشهرام
فدراسیون محلی ایران هرکاری میکنه تا ازتیم محلی خودش (4پولیس) حمایت کنه
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶:۵۰
پاسخ
153
336
amiR
آقای خطیر عزیز، شما زمانی برای سر و سامان دادن به اوضاع بد باشگاه و جلب رضایت هوادارها این بازی شکایت رو راه انداختید و خدا رو شکر الان شرایط تیمتون بهتر شده. نیازی نیست هزینه اضافی کنید. اگر مشکل شما پول باشه که یک قاضی و سه قاضی یا سوئیس و امارات فرقی نداره، همش هزینه داره کمتر یا بیشتر. جای پیگیری این شکایت پول صرف باشگاه و بدهی ها میکردید که در آینده به مشکل نخورید. به فرض هم فدراسیون زود تر برنده سوپر جام رو اعلام و اشتباه کرده دلیل بر بی گناهی باشگاه شما نیست، از 5 ماه قبلش تاریخ بازی سوپر جام رو اعلام کرده بودند. شما باید طبق اون تاریخ برنامه ریزی میکردید که نکردید(البته مدیریت قبلی نه شما)، زمان بازی که رسید یادتون افتاد که درخواست کنید بازی به تعویق بیفته و موافقت نشد. حداقل تاریخ انجام بازی باید میومدید تهران که الان مدعی باشید. به هر حال شما به دلیل نبودن در تاریخ بازی در تهران ادعای بیهوده ای دارید.
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۸:۱۲
پاسخ
234
138
مهران
فکر کنم این آقا در جریان نیست که وقتی رای محکومیت بر علیه‌شون صادر شد باید تمام هزینه‌های طرفین پرونده رو بپردازند!!! اون موقع باز دوباره گریه‌شون درمیاد که CAS هم پرسپولیسیه! با هوچیگری وزارتخونه رو مجبور می‌کنند که از طریق اسپانسر مشترک و از بودجه پرسپولیس هزینه‌ها رو تامین کنند! واقعا سوءمدیریت‌ها کی تموم میشه نمی‌دونم. فتل فتوشاپ کجایی که کاجتون رو به فنا دادن!
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۶:۴۲
پاسخ
288
94
زانیار
خطیر داره میگه فدراسیون و سازمان لیگ چرا تو cas دارن از خودشون دفاع میکنن خخخخ یعنی در این حد پررو هستن . میخوای فوتبال رو تعلیق کنن جناب خطیر ؟؟ فرار کردید ترکیه تمام
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵:۵۲
پاسخ
242
116
ققنوس سرخ
شیشتایی ها کچلمون کردن جامو بدین بهشون!
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۲:۳۴
پاسخ
235
70
آبی تر از آبی
فقط امیدوارم نتیجه به نفع استقلال بشه تا همه بفهمن توی این فوتبال ایران دست های پشت پرده تا چه حد در اتفاقات تاثیر گذاره...
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۸:۲۳
پاسخ
115
236
O+
حاجی چند سالته؟نتیجه به نفع استقلال بشه؟ یعنی هم بری ترکیه هم نتیجه به نفع شما بشه؟ حداقل نمیخاین بازی کنید؟ CAS این حرف بشنوه یعنی.....
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۲:۰۶
148
56
Eminem
سوپرجام رو بدید به شیشدقلال دوچرخه سوار.این همه هزینه بلیت ترکیه و دادگاه CAS کردن تا با پرسپولیس محروم که 5 سوپراستارش (طارمی، محرمی، امیری، فرشاد احمدزاده و مسلمان) رو از دست داده بود و به زحمت 12 نفر میشدن بازی نکنند.چون دوچرخه سوارا ترسو هستند.حق هم داشتند.پرسپولیس با آدام همتی، حسینپور و طاهرخانی السدی رو برد که شیشدقلال پرستاره و گرون قیمت رو در تهران با 3 گل تحقیر کرده بود.
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۴:۵۷
پاسخ
214
112
hamed hamedi
فرهنگ صحبت کردن یک پرسپولیسی
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰:۰۷
51
141
سعید قرمز دواتیشه
مثلا هزینه سفر به سوئیس چقدره که داری واسه انحراف افکار عمومی بزرگنمایی میکنی؟اخه این هزینه در مقابل پولایی که به بازیکنای بی کیفیت خارجی دادین مگه چقدره؟برو اقا خجالت بکش.
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۹:۴۶
پاسخ