خطیر: کادرفنی باید پاسخگوی نتایج استقلال باشد

خطیر: کادرفنی باید پاسخگوی نتایج استقلال باشد

2829
20:13
14 فروردین 1398
معاون باشگاه استقلال تاکید کرد در خصوص نتایج کسب شده کادر فنی باید جوابگو باشد.

به گزارش وبسایت نود، علی خطیر معاون باشگاه استقلال بعد از تساوی مقابل سایپا درباره اینکه به نظر می‌رسد شما با این تساوی از کورس قهرمانی جا مانده‌اید، عنوان کرد:بازی خوبی نبود و ما شرمنده هواداران شدیم.کادر فنی باید پاسخگو باشد و من حرف دیگری ندارم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما چند وقتی است که به خاطر مصاحبه‌های مختلف درگیر حاشیه شده‌اید، تصریح کرد: من به مسائل حاشیه‌ای پاسخ نمی‌دهم و کادر فنی باید جوابگو باشد.

1004

نظرات کاربران
امید
در ضعف کادر فنی و حرفه ای نبودن بازیکن ها شکی نیست، ولی شما مدیران چطور آقای خطیر، شما که نتونستن یه زمین تمرین واسه تیم آماده کنین، متاسفانه فقط هوادار ها خوش درخشیدن که حتی تو بازی با سایپا هم تیم رو تنها نزاشتن. متاسفم برای کادر فنی، بازیکن های غیر حرفه ای، مدیران ضعیف و حیف این هوادار ها برای شما و حیف استقلال که دست شما افتاده
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۴:۰۴
پاسخ
5
17
ایوب قرمز خورموج
بخدا خطیر کجای فوتبال ایران بوده و هست
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۵:۴۹
پاسخ
32
5
پیراستقلال
آقای خطیر باچند مترموکت بعنوان زمین تمرین بلدوزرهم شنی هاش ازکارمیفته توقع داری قهرمان بشی والا اینم از غیرت شفر وبچه هاس چراوریا چراصیاد چرا اکثربازیکنا مصدومن همش مال این موکته ومدیرای دستوری وبی پولی دولتی بودن
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۶:۵۳
پاسخ
1
25
علی
مشکل تیم خریدهایه خارجی که خطیر و فتحی برای شفر خریدن بازیکنایه خارجی الان استقلال کیفیت تیام و جپارف ندارن ادمین جان خواهشا چاپ کن
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۷:۳۳
پاسخ
27
11
عشقممم نیمار
کادرفنی دیگ تاکتیکاشون ته نکشیده ..بلک رهبری تیمه ..از دستشون خارج شده و دیگ..برخی از بازیکنا ..با جون دل برای عشق_تقلال ..بازی نمیکنن:-P
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۳:۰۹
پاسخ
48
35
امیر
استقلال برای مواقعی که تیم حریف دفاع می کنه و بازی گره می خوره باید راه دیگه ای را برای حمله استفاده کنه.
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴:۴۴
پاسخ
12
39
حمید
محمدی مهرم دیدیم امروز بازیشو!!! اونم از قائدی؛ شفر فقط میخواد بخره ، فک میکنه میدون تره باره.
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸:۴۷
پاسخ
6
87
یک پرسپولیسی ام.البته با رعایت ادب و احترام به طرفداران با فرهنگ سایر تیم ها
به عنوان یک پرسپولیسی میگم که یکی از مشکلات استقلال همین اقاست.ایشون چیکاره هستند که در مورد مسائل فنی جواب میدن و اعلام شرمندگی میکنن.وقتی که هیچ چیزی سر جای خودش نباشه همین میشه.
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۶:۴۳
پاسخ
14
77
امیر ۶
اولا خالی میبندی پرسپولیسی نیستی.دوما ایشون اصلا نظر فنی نداد.سوما این آقا معاون ورزشی استقلاله.نباید نظر بده؟
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۴:۲۸
11
19
نادر
استقلال با سوء مدیریت وضعف مدیریتی شفررفت حاشیه.هیات مدیره و مدیر عامل هم فقط به فکر این هستند که مقصر و بازیکنها و کادر فنی نشون بدن و خودشون مصدن بمونند.
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۱:۴۱
پاسخ
9
50
ققنوس سرخ
دماغت خوب شد؟کارت با شفر به کجا کشید؟راستی از cas خبر جدیدی نیست؟
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۰:۵۷
پاسخ
9
79
بابک
حق با خطیره. اینقدری که مدیرای استقلال واسه شفر بازیکن خریدن،مجموعا واسه منصوریان و مظلومی و قلعه نویی نخریدن!!! این تیم با این وضع بازی جلو الهلال میخواد چیکار کنه؟!؟! فکر کنم شفر کم کم داره به درب خروج نزدیک میشه! ادمین...
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۸:۳۴
پاسخ
5
94
حمید
فراموشی دارید مگه علی منصور کم بازیکن نخرید و همچنین قلعه نویی استقلال تو ۶سال گذشته بطور متوسط هر فصل ۲۰بازیکن ورود خروج داشته بجز یه نیم فصل که محروم بود و اتفاقا بهترین نیم فصلشم بود
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۱:۴۰
18
46
حسام
مظلومی که واقعا مظلوم بود نه تنها بازیکن براش نگرفتن کرار را هم رد کردن گفتند بزار بره هر بازیکنی بخوای برات می گیریم اخرشم هیچی به هیچی!تا هفته ماقبل پایانی صدر جدول بود و تو فینال جام حذفی هم حاضر بود....امروز بهترین تیم ایران و اسیا را بقول شفر دیدیم!!!
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴:۴۷
3
61