خلعتبری به ذوب آهن پیوست

خلعتبری به ذوب آهن پیوست

4774
10:42
21 دی 1397
محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم فوتبال پدیده امروز به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از مهر، محمدرضا خلعتبری که نیم فصل اول در تیم پدیده بازی می کرد و یکی از مهره های تاثیرگذار یحیی گل محمدی محسوب می شد، بعد از مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه ذوب آهن، به این تیم اصفهانی پیوست.

خلعتبری پیش از این سابقه بازی در تیم ذوب آهن و نایب قهرمانی آسیا را با این تیم داشت.

1004

نظرات کاربران
طرفدار پرسپولیس ایران
خلعتبری اگه از پدیده نمیرفت هم بخاطر چهار کارت زرد نمیتونست با پرسپولیس بازی کنه، اگه استقلالیهای عزیز میگفتن محرومیت یک جلسه ای که کمیته انظباتی برای خلعتبری درنظر گرفت مهندسی شدس تا جلو پرسپولیس باطی نکنه درحالیکه این محرومیت ربطی به هفته۱۶ نداره و خلعتبری هفته۱۶رو بخاطر کارت زرد از دس داده، حالا که هفته ۱۷ استقلال ذوب اهن بازی دارن، خلعتبری بخاطر حکم کمیته انظباتی نمیتونه جلو استقلال بازی کنه...حالا هم میگن محرومیت مهندسی شدس؟ هوچیگری تا کجا؟ (از مصدومیت های سلمان فرج،علی الحبسی، عبدالرحمن و تام تاعه هی و...نگم براتون، سرمربیهای الهلال و الدوحیل هم برکنار شدن، یوسف المساکنی و کایو هم از الدوحیل و العین جدا شدن... امیدوارم اینبار ادمین چاپ کنه
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۹:۱۴
پاسخ
2
28
رضا
به خاطر پول به تیمی که کاپیتانش بود خیانت کرد..
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۸:۴۵
پاسخ
9
53
فرح
در پولکی بودن خلعتبری شکی نیست ولی خلعتبری سابقه زیادی توی ذوب آهن داشته لابد دوست داشته برگرده به تیم سابقش!
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴:۲۹
5
16
عشقممم نیمار
واقعا چرا هر تیمی با شیش_پولیس بازی داره..ستارهاش یا فراری میشن یا ناپدید؟؟ :-P البته عذر تعجب :-)
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷:۱۱
پاسخ
73
5
فردین
چقدر تو مثل عشقت تمارض می کنی خلعتبری جلوی پرسپولیس محروم بود :) البته تمام کامنتات اینجوری هستی
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸:۱۹
1
21
فرح
خلعتبری بازی مقابل پرسپولیس محروم بود محض اطلاعت!
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳:۰۱
1
18
jd.dri
بهرحال شاید خلعتبری دوست داشته باشه سالهای آخر فوتبالش رو تو ذوب آهن سپری کنه جائیکه موفق بود و به تیم ملی هم رسید .... اما پدیده و "یحیی گل" بازیکنی میخوان که بجای ور رفتن زیادی با توپ به پاسکاری و انتقال سریعتر توپ اعتقاد داشته باشه .... بازی اول نیم فصل دوم پرسپولیس - پدیده واقعآ دیدن داره ... مثل قیافه برانکو بعد از باخت به "یحیی گل" .... ادمین با من قهری ؟!!!!
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۲:۳۲
پاسخ
54
3
عشقم کریس
خوشمزه پرسپولیس نه به یحیی نه به پدیده و نه به هیچ کس دیگه ای رحم نخواهد کرد.نیم فصل دوم قیافه تو و امثال تو دیدن خواهد داشت.نیم فصل دوم پماد سوختگی گیرت نمیاد از حالا برو بخر چون قیافه تو و امثال تو دیدن خواهد داشت
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱:۵۵
2
33
آبی
ماشاالله تیمه وله وله انگار نه انگار داره بیشتر هفته های لیگو صدرنشین بوده و الان باید برا صدرنشینی بجنگه!!! بقیه تیما دارن چطور ریخت و پاش می کنن حالا این تیم ما همینایی که داره رو هم نمیتونه حفظ کنه به نظرم منحلش کنن پدیده رو سنگین ترن
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸:۲۰
پاسخ
4
25
رضا
برو آقای خلعتبری.همونجورکه اکبرایمانی سال گذشته به پدیده تو نیم فصل خیانت کرد ورفت نتیجه اش رو هم دید هم ازذوب بیرون رفت هم ازتیم ملی .بازیکن پولکی نمیخواهیم.به امید قهرمانی پدیده
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷:۳۰
پاسخ
6
38
رضا
کجان اون متوهم ها و هوچی گرا که میگفتن خلعتبری رو یک جلسه محروم کردن تا در بازی اول پدیده مقابل پرسپولیس نتونه بازی کنه تو زمین حریف پرسپولیس نیستین با هوچی گری و حاشیه سازی هم خودتون رو کوچیک میکنین به فکر تیم خودتون باشین
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵:۵۹
پاسخ
3
43
ققنوس سرخ
عجیب نیست که خلعتبری ازیکی از تیمهای صدرنشین به تیم ته جدولیه شیشعلی پیوسته!
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰:۵۷
پاسخ
4
39
سردار سرخ پوش
الان طبق منطق استقلالیا خلعتبری از پدیده جدا شده . پدیده ضعیف شده و چون بازی بعدی پرسپولیس با پدیده هستش . دست های پشت پرده میخوان پرسپولیس قهرمان کنن
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۷:۰۹
پاسخ
3
42
تهرانتراختورچیلاری
انشا الاه موفق باشه...ذوب اهن تیمی هست که چند سال پیش فینالیست اسیا شد و اصلا ادعای هم نمیکرد ...این تیم باید حمایت شه
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹:۲۱
پاسخ
24
20
سرخ جامه
برای ذوب آهن مثل شمشیر دو لبه میمونه اگه خلعتبری حاشیه و دعوا رو کنار بذاره به ذوب کمک میکنه ولی اگه بره تو حاشیه نه تنها منصوریان قادر به جمع کردنش نیس بلکه آتیششو تندتر میکنه وضعیت ذوب آهن بحرانی تر میشه !!
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲:۳۲
پاسخ