خلیلی: بازیکن سپاهان به رفیعی گفت بیرون بیا کارت دارم!

خلیلی: بازیکن سپاهان به رفیعی گفت بیرون بیا کارت دارم!

20873
01:26
09 خرداد 1398
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحنه‌های زشتی را دیدیم امیدوارم فرهنگ‌سازی شود تا دیگر شاهد این گونه صحنه‌ها نباشیم.

به گزارش وبسایت نود، محسن خلیلی پس از دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: سعی کردیم با آرامش بازی کنیم و توانستیم نتیجه بگیریم و به فینال برسیم. این تک بازی نبود که اینجا انجام شود اما به هر حال فوتبال ادامه دارد. تماشاچیان پرسپولیس مظلوم واقع شدند. آنها کتک خوردند. بلیت‌شان گرفته شد و راهشان ندادند. مردم آمده بودند که یک فوتبال خوب ببینند همه انتظار یک فوتبال خوب داشتند اما غیر از اشیائی که در بازی به سوی ما پرتاب شد اتوبوس ما هم صدمه دید.

خلیلی در مورد اعتراضات نیمکت پرسپولیس در جریان بازی گفت: نیمکت ما در بیشتر دقایق بازی آرام بود اما وقتی هر اتفاقی می‌افتاد نیمکت سپاهان بلند می‌شد و اعتراض می‌کرد ما هم نمی‌توانستیم نیمکت‌مان را کنترل کنیم و باید از حق‌مان دفاع می‌کردم. البته با صحبت‌هایی که بین دو نیمه کردیم سعی داشتیم تنش از نیمکت به داخل زمین منتقل نشود.

سرپرست پرسپولیس در مورد درگیری سروش رفیعی و کی‌روش استنلی گفت: در آن صحنه کنار زمین شلوغ بود و من متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد یک لحظه سرم را برگرداندم و داور گفت سروش رفیعی را صدا کنید بیاید. بازیکن سپاهان رفتار زشتی داشت. سروش رفیعی با آرامش بیرون آمد اما بازیکن سپاهان او را دعوت می‌کرد که بیرون بیا کارت دارم. صحنه‌هایی زشتی دیدیم امیدوارم فرهنگ‌سازی شود و دیگر شاهد این صحنه‌ها نباشیم.

وی در ادامه گفت: دور از مردانگی است که یکسری اتفاقات در ورزشگاه‌ها بیفتد بازیکن آنها هنگام خروج از زمین بازیکن ما را تحریک می‌کرد انگار که دعوا شده است. من از سال ۷۹ که فوتبال بازی کردم این صحنه‌ها را ندیده‌‌ام. این اتفاقات جدید و برای فوتبال ما مضر است. اگر بازیکن آرام درون زمین می‌خواهید باید جایگاه آرام دشته باشید.

20441

نظرات کاربران
فقط سپاهان
یعنی میخوای بگی رفیعی وظیفشو که خرد کردن اعصاب کی روش بود رو به خوبی انجام نداد؟!؟؟؟!!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۷:۳۷
پاسخ
146
18
پرسپولیس
وقتی مربی هوچیگری مثل قلعه نویی انواع تهمت هارومیزنه،اونوقت ازبازیکنان این تیم چه توقعی میشه داشت،خیلی راحت یزدانی تهدیت کردوهیچ برخوردی باهاش نشد،سه تاتیمی که زورشون فوتبالی به پرسپولیس نمیرسه روآوردن به هوچی گری،دروغ گویی وتهمت زنی وهیچ کسی هم جلوشونونمیگبره
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۸:۰۲
پاسخ
9
126
حسین
جناب خلیلی خسته نباشید میخواست به سروش تبریک بگه !!! چون میدونست پرسپولیس سرورش هست.
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰:۳۰
پاسخ
10
94
کوپا امجدیه ۵۰ سال پیش
آخه تا کی باید تیمی انقدر مصونیت داشته باشه ؟ وقتی تماشگراشون تو ورزشگاه آزادی اونهمه صندلی شکستند بتن کردند پرتاب کردند مامور نیروی انتظامی را پایین انداختن کسی بهشون نگفت بالا چشمت ابرو باید انتظار این روزها را داشت.
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۳۱:۲۳
پاسخ
7
99
با افتخار استقلالی ام
اقای خلیلی حرف شما درست که رفتار استنلی اصلا درست نبود اما آیا رفتار رادوشوویچ درست بود؟؟؟ هواداران منطقی استقلالی پرسپولیسی سپاهانی تراکتوری هم نداره...
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۲۷:۲۰
پاسخ
69
15
علی
تنها راه دزست شدن سپاهان با توجه به سوابق قبلیش رفتنش به یک دسته پایینتره و بس
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۳۱:۲۸
پاسخ
6
89
تمام مسعولای دنیا پرسپولیسی هستن!
کاملا مشخص بود ب سروش اشاره میکرد بیا بیرون کارت دارم!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۰:۵۱
پاسخ
5
74
گلفروز
تو عربستان هم ک بازی میکردیم اینچیزا رو نمیدیدیم همه‌ی اینها شاهکار کمیته انظباطی و فدراسیون فوتبال هست فقط تاسف تاسف و تاسف البته خبرنگاران هم مقصر هستند که چمشان را روی بعضی از مسائل می بندند
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۳:۲۳
پاسخ
1
61
پرسپولیس قلبم
واقعا برا این فوتبال باید تاسف خورد هیچ تیمی زورش تو زمین ب ما نمیرسه با داوری هم نتونستن ببرن
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۳:۱۹
پاسخ
3
62
۶
اینهمه اماتور گونه رفتار کردنو اعتراض واس چیبود واقعاااا!!؟ گیرم ک میزدی (ک حدش نیسی) چی درمیاد و اومد واس خودتو تیمت؟!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۳:۵۳
پاسخ
11
329
پرسپولیس
هم فوتبال و باختن هم اخلاق و اینا همه آه هوادارای مظلوم پرسپولیس که نگذاشتن بیان تو استادیوم و امروز هر بلایی خواستن سرشون آوردن توپ باید با پای کسی بره تو گل که عامل اصلی این حاشیه ها بود ،خدا جای حق نشسته ادمین بچاپ دیگه
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۱:۲۲
پاسخ
17
398
kian
از بس رو میدیم به این اجنبی ها همین میشه توی کشور خودمون شاخ شدن
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۰:۵۴
پاسخ
20
311
رضا
نژاد پرست
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۴:۵۷
47
11
ایمان۰۴
حداقل فیلم رو میدیدی بعد حرف میزدی! همه دیدند سروش اول به کیروش پرخاش کرد الان سروش اخراج شد چی رو از دست دادید ولی اونا نه نفره شدن اینم به تاکتیک اوت دستی بکش زیرش و از همه مهمتر حمایت داوران باید اضافه کرد
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۹:۲۳
پاسخ
417
24
طرفدار
ایمان 04کاملاازکامنتت مشخصه چقدرسوزش داری پسر!!بکش زیرش؟فوتبالوندیدپس؟خخخخخخخ
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱:۳۴
4
61
جی اچ
اینکه کیروش میادپیش نیمکت تیم پرسپولیس واونجوری به سروش حمله میکنه کی مقصره؟شماهاخوابیدیانمیفهمید؟
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۰:۲۸
5
55
(((PersePolis)))
کیروش تو حال و هوای دوران مدرسه مونده!!! مثلاً میخواد تو رختکن سروش رو بزنه؟؟؟ خدا شفا بده!!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۳:۰۶
پاسخ
16
490
محمد
اون موقع رفیعی چی گفت بهش که اخراج هم شد و مثل بیرانوند محروم هم نخواهد شد؟؟!!!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۲:۴۳