خلیل‌زاده: امیدوارم برانکو سال‌ها در پرسپولیس بماند/ به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم

خلیل‌زاده: امیدوارم برانکو سال‌ها در پرسپولیس بماند/ به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم

4791
11:26
27 اردیبهشت 1398
مدافع تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم باشگاه آقای برانکو را سالیان سال حفظ کند تا بتوانیم باز هم قهرمانی‌های زیادی کسب کنیم.

به گزارش وب‌سایت نود، شجاع خلیل‌زاده بازیکن تیم پرسپولیس درباره سومین قهرمانی این تیم در لیگ برتر، گفت: من برای دوازدهمین بار قهرمان شدم! همیشه دل و قلب من با پرسپولیس بوده و خوشبختانه در یک زمین خیلی بد سه امتیاز را گرفتیم، ما امسال شرایط خیلی سختی داشتیم، اما خدا را شکر توانستیم با شرایطی که علیه ما بود قهرمان شویم، امیدوارم که در جام حذفی اگر اتفاقی پیش نیاید، آنجا هم قهرمان شویم تا هواداران امسال هم شاد شوند. امیدوارم پرسپولیس همیشه جام بیاورد تا هواداران شاد باشند. ما آنها را دوست داریم. فردا به باشگاه می‌روم تا انشاالله چند سال در پرسپولیس ماندار باشم. اگر من را بیرون نکنند من همین جا هستم. 

وی درباره اینکه با سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس کار سخت‌تر شده، تصریح کرد: مهمترین موضوع این است که آقای برانکو توسط باشگاه حفظ شود، ما اگر موفقیت می‌خواهیم باید یک بزرگتر بالای سرمان باشد. برانکو برای تیم یک پدر است و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. ما همه با هم صادق هستیم و پرسپولیس بتواند سالیان سال قهرمان شود ودر جایگاه اصلی خود قرار بگیرد. 

4416

نظرات کاربران
عشقممم نیمار
ایشالا ک سال ها بمونه برانکو ..ک یه چیزایی من ثابت کنم و درواقع خود ب خود ثابت شه :-) ولی فک نکم بعد 1400 بمونن:-)
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۹:۳۵
پاسخ
37
4
سوت فینال ای سی ال حسرت استقلالیا
درودبر پروفسور عزیزمون درود بر شجاع و تمامی تیم. از خوشحالی سر از پا نمیشناسیم .پرافتخارترین تیم لیگ مارو سرافراز کردین بازم.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۶:۵۱
پاسخ
4
83
پویا پرسپولیسی
از تعصب و کاراش خیلی خوشم میاد
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰:۵۵
پاسخ
4
78
تو قلبم مینویسم....عاشق پرسپولیسم...
امیدوارم قهرمان جام حذفی بشیم ...و سوپر جام را بین پرسپولیس قهرمان لیگ با پرسپولیس قهرمان حذفی برگذار کنیم ....دیگه پای ترس و فرار و کاس هم پیش نمیاد....مرسی ادمین گل ...
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۷:۲۷
پاسخ
6
147
محمودی
خسته نباشی شجاع تیم سرخپوش تبریک به همگی شما سختکوشان فقط تنها خواهشی که از شما دارم که همیشه در کنار بازی محکم و متعصبانه ات کمی از اعتراض های بیمورد و با مورد با داور کم کنی چون ما به وجود نازنیت همیشه احتیاج داریم خواهش میکنم هر سوتی داور زد قبول کن و تمرکز کن ممنونم ازت. هر بازی که شما نبودی نتیجه مطلوب رو نگرفتیم انشاله در تیم ملی میبینیمت عشقی به مولا.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴:۰۷
پاسخ
3
121
۶...زیباترین عدد...
انشاالله دبل میکنیم ...و سوپر جام را هم بین خودمون برگذار میکنیم ...و دیگه بهونه ترس و فرار از سوپر جام هم خبری نمیشه..
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸:۲۹
پاسخ
6
116
شازده آبی
لیگ برتر هم بین خودتون بود . . . . تا لحظه آخر . . . . تا گل آفساید هفته سی‌ام . . . . هرچی کمتر نظر بدین بهتره.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۰:۴۱
80
3
شازده آبی
چقد لحن حرف زدنش رو مخه !!!! چقدم مصاحبه‌هاش طولانیه !!!! خسته شدم از خوندن
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۱:۱۳
پاسخ
143
10
ارتش سرخ
نخون عزیزم! شما برو مصاحبه های پوگبا رو بخون!
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷:۲۱
2
75
قرمز
نخون عشقم که خسته نشی، بجاش برو ورزشگاه که طرح موزاییکی خسرو تشکیل بشه لااقل، برو تیم خودتو بچسب.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۴:۵۵
2
79
رهام منیری
مگه مجبورت کردن که بخونی ضمنا سوزش امثال تو لذت این قهرمانی رو صد برابر میکنه برای ما