خلیل‌زاده: برای تمدید ناز نکردم/ الان وقت رفتن از پرسپولیس نیست

خلیل‌زاده: برای تمدید ناز نکردم/ الان وقت رفتن از پرسپولیس نیست

7659
14:24
25 خرداد 1398
مدافع تیم پرسپولیس گفت: بدون ناز و ادا قراردادم را سه ساله تمدید کردم و می‌خواهم چهارمین قهرمانی را بدست بیاورم.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، شجاع خلیل‌زاده، درخصوص تمدید قراردادش با تیم پرسپولیس گفت: قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم تا بتوانم چهارمین قهرمانی متوالی را با این تیم بدست بیاورم. 

وی درباره پیشنهادهایی که از کشور قطر داشت افزود: من پیشنهاد خیلی خوبی از کشور قطر داشتم اما به پرسپولیس هم متعهد هستم. الان وقت رفتن از پرسپولیس نیست و ابتدا باید به تیم ملی برسم و بعد به این مسائل فکر کنم. الان وقتی نیست که بخواهم پرسپولیس را تنها بگذارم و زمان‌های بهتری هم وجود دارد. 

خلیل‌زاده درباره اینکه کار در پرسپولیس سخت شده و انتظار هواداران از این تیم بالا رفته تصریح کرد: سال قبل هم می‌گفتند که نمی‌توانیم سومین قهرمانی متوالی را بدست بیاوریم اما دیدید که قهرمان شدیم و امسال هم به دنبال کسب چهارمین قهرمانی هستیم. پول آقای برانکو هم آماده شده و من امروز در باشگاه در جریان ا ین موضوع قرار گرفتم. 

مدافع پرسپولیس افزود: باشگاه پرسپولیس می‌توانست با فروش من پول زیادی گیرش بیاید اما قبول نکردند. اگر من لژیونر می‌شدم چهار برابر پولی که پرسپولیس به من می‌داد را برای دریافت رضایتنامه می‌دادند اما من به خاطر هواداران پرسپولیس ماندم  و این در حالی است که پیشنهاد خارجی من هنوز هم روی میز آقای عرب هست. من پرسپولیس را دوست دارم و بدون هیچ قید و شریطی قراردادم را برای سه سال دیگر تمدید کردم. هیچ ناز و ادایی هم نداشتم و قراردادم را تمدید کردم تا در این تیم بمانم. 

2051

نظرات کاربران
پرسپولیسی گرگان
شجاع عین میلیون ها شمالی عاشق پرسپولیس هست.کمتر استان کشور هست مثل مازندران و گلستان پرسپولیسی داشته باشه
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۲:۵۶
پاسخ
6
33
فرهاد
بازیکنی با معیارهای غیرتمندی دهۀ شصت، بنازم مرام و معرفتتو شجاع، جونم شجاع.
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۲:۳۵
پاسخ
5
31
علی
غیرتمندی تو یک علی کریمی دیگه میشی فقط لطفا از برخوردات کم کن
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۵:۳۲
پاسخ
5
23
مجید
ما هوادارن پرسپولیس به بازیکنهایی مثل تو پز میدن و فخر فروشی میکنیم،شجاع عزیز مطمئن باشن هوادارن پرسپولیس این ها رو خیلی خوب میفهمن و یا اخر عمر متشکرن از بازیکنانی ک اینقد با عشق برای تیمشون بازی کردن، ما هم همیشه هوادارتیم، مطمئنم به همت شما عششقپولسی هاا میریم برای پوکر قهرمانی
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۴:۴۴
پاسخ
3
26
امیر رحیمی
نه بابا. میخواستی ناز هم بکنی؟ از خدات بود بیایی پرسپولیس. من مطمئنم حاضری یه چی دستی هم بدی که نگه ت دارند توی پرسپولیس
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱:۵۳
پاسخ
28
3
وزیر پرسپولیسی خخخ
یعنی درمت گرم شجاع حال کردم با حرفات باریکلا خوب شد که موندی و حالا میریم برای چهارمین قهرمانی متوالی لیگ #ادمین چاپ کن
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰:۱۲
پاسخ
16
144
حمید رضا قوی بنیه
درود به شرفت مرد، ما که کارمندیم بعد ۳۰ سال صدو خورده ایی بمون پاداش بازنشستگی میدن فکر میکنیم راک فلریم، شوما خیلی مردی که دلارای عربا رو میبینی بازم تمرکز داری
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵:۲۳
پاسخ
12
112
زیباترین عشق (پرسپولیس)
عسقی تو پسر عششششششششق ❤❤❤❤❤❤
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰:۰۸
پاسخ
13
92
پرسپولیس ایران
تو بری هم اسطوره ی مایی.عشقی مردی معرفتی.یه تیم هم یه اسطوره داره هر هفته یبار خداحافظی میکنه.ادمین خسته نباشی
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۱:۱۹
پاسخ
12
86
اس‌اس با فرهنگ
اسطوره شما نصرتی و شیث و ایشونه درسته سوشا بادم رفت، اسطوره شما دعوا با داور و بازیکن حریف و کتک و فحش و فضاحت...
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱:۳۶
19
7
...
دم شجاع گرم. ایشالا پوکر قهرمانی.
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۳:۲۳
پاسخ
14
73
با افتخار پرسپولیسیم
خارچشم ژاپونیا خخخخخ
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۱:۰۹
پاسخ
15
75
هر چه چونی بگه
آفرین پسر باغیرت و متعصب پرسپولیس.
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸:۵۸
پاسخ
11
62
عشقممم نیمار
اره.منم باور کردم ک‌پیشنهاد ب قول خودتون ۴ برابر قطری رد کردید و‌ب عشق هوادار و‌تیم موندین :-) تمدید کردنتوندبا پیروزی .. ..۳ حالت بیشتر نیس...یا اینک ..شیش_پولیس اینقد مبلغ قراردادتونو بالابرد ک‌ مساوی یا کمی بیشتر از تیم قطری بود ..یا اینک .. دیدید ک‌در باشگاهی هستین ک‌از همه چ در امانین و‌ ن محروم‌میشید و‌ ن اخراج و هرکاری میخاین میکنین و کلا زیر چتر شیش_پولیس در امانین و‌راحت جام جعلی میگیرید ..و‌یا اینک ..اصا پیشنهاد خارجی وجود نداشته ..و عدف بازار گرمی بوده :-) در ضمن شما ۳۱سالته تقریبا ..میشه بگید کی وقت لژیونر شدنتونه ؟؟:-)
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۹:۲۶
پاسخ
111
21
حسین
توکه راست میگی.
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۹:۱۶