خلیل‌زاده: به بازیکنان گفتم باید احترام منتظری را نگه داریم/ ما برای قهرمانی می‌جنگیم

خلیل‌زاده: به بازیکنان گفتم باید احترام منتظری را نگه داریم/ ما برای قهرمانی می‌جنگیم

8679
19:04
10 فروردین 1398
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنان گفتم منتظری بزرگتر ما است و باید احترام او را نگه داریم.

به گزارش وبسایت نود، شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی پرسپولیس در دربی ۸۹ گفت: ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما این اتفاق نیفتاد، به هر حال ۳ امتیاز را گرفتیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

خلیل‌زاده در خصوص درگیری‌های این بازی و همچنین اینکه او هواداران را تشویق به شعار دادن می‌کرد، گفت: به هر حال شرایط دربی اینگونه است، خیر. من فقط به کمال اشاره کردم که به شفر چیزی نگوید، این اتفاقات همیشه پیش می‌آید. من به بازیکنان گفتم پژمان منتظری بزرگتر ما است و باید احترام او را حفظ کنیم.

وی در خصوص صحبت‌های برانکو با بازیکنان پرسپولیس گفت: او به ما می‌گفت آرامتر باشید تا کارت نگیرید چون برای بازی بعدی به شما احتیاج داریم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم به قهرمانی این فصل خواهد رسید، گفت: تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و امیدوارم این روند را حفظ کنیم و در بازی‌های بعدی هم بتوانیم نتیجه بگیریم.

خلیل‌زاده در مورد حضور رحمتی در زمین پرسپولیس و اینکه آیا او حرف خاصی زد، گفت: خیر، رحمتی چیز خاصی نگفت، با او دوست و رفیق هستیم. دربی همیشه شرایطش اینگونه است.

وی در مورد اینکه سید جلال حسینی از زمین تمرین گلایه داشت، گفت: او راست می‌گوید. ما زمین تمرین داریم اما درب و داغون است، ما در چمن مصنوعی تمرین کردیم و همین باعث شد بیشتر بازیکنان مچ پاهایشان درد بگیرد، استقلال هم شرایطش مانند ما است اما استقلال چند زمین تمرین دارد، ما در زمین خراب و پر آب تمرین کردیم، با این حال نمی‌گوییم چرا زمین تمرین نداریم، سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی هم نتیجه بگیریم.

1004

نظرات کاربران
پرویز
داداش تو رو خدا با داروی حرف نزن. کار دست خودت و تیم نده
۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵:۳۲
پاسخ
2
37
۶...زیباترین عدد...
مازنی ریکا ...چه غیرتی داری .چه تعصبی داری.....فقط در لحظه های حساس .کمی خویشتن دار باش....مرسی.....سرخدلان مبارک❤❤
۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۶:۲۹
پاسخ
3
38
ققنوس سرخ
ما امروز شیشتقلال و سازمانه لیگ(قضیه ی پاتوسی) و کمیته ی اخلاق(قضیه ی منشا) و خطیر(مصاحبه هاش)را با یه بازیه هوشمندانه با هم شکست دادیم.فقط در ادمه ی راه نباید مغرور بشیم وبا قدرت پیش بریم تا پایان فصل بتونیم هتریک قهرمانی رو جشن بگیریم.
۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷:۰۸
پاسخ
23
139
عشقممم نیمار
داور در اون صحنه ک یه چیزایی گفتید ک حتی کل نیمکت عشق_تقلال بلند شدن ..باید شمارو اخراج میکرد ک نکرد :-P در ضمن ....واقعا راس میگی ک عشق_تقلال ..چن زمین تمرین داره؟؟؟:-) شیش_پولیس ..دو زمین تمرین عالی ..درفشی فر و شهید کاظمی داره و این عشق_تقلاله ک زمین تمرین ثابت نداره..بعد میگید شما زمین تمرین خوب ندارید و عشق_تقلال ..چن زمین تمرین خوب داره ؟؟؟:-)
۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱:۲۲
پاسخ
180
21
قرمز برنگ خونم
خوشم میاد توهرنظر هستی رکورد دیسلایک رو میشکنی ولی بازم ازرو نمیری خخخخ
۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۸:۳۴
4
39
ali
ما که از اول هم داشتیم 10 نفره بازی میکردیم و در واقع 10 نفره بردیمتون.بودیمیر که اصلا تو بازی نبود.تنها گلایه من از برانکو همین خریدای اینطوریه که فشار بیشتر رو بقیه بازیکنا میفته ولی بازم هر چی برانکو بگه.
۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴:۰۵
13
12
جی اچ
پرسپولیس هم زمین مناسب نداشت انگارداشتن تواستخرتمرین میکردن ازبس توزمین تمرین آب جمع شده بود