خلیل‌زاده: در اصفهان فقط برای فحاشی به پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند / از هوادارنمان گلایه دارم

خلیل‌زاده: در اصفهان فقط برای فحاشی به پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند / از هوادارنمان گلایه دارم

11352
23:54
30 اردیبهشت 1398
بازیکن پرسپولیس معتقد است کسانی که در اصفهان به ورزشگاه می‌آیند فقط برای فحاشی به پرسپولیس این کار را می‌کنند.

به گزارش وب‌سایت نود، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر السد را شکست دهد. شجاع خلیل‌زاده، بازیکن پرسپولیس پس از این بازی اظهار کرد: این برد لذتی نداشت چون ما صعود نکردیم. حقمان بود که صعود کنیم اما با ناداوری آن را از ما گرفتند. از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. از هوادارنمان گلگی دارم. امروز باید به ورزشگاه می‌آمدند و حمایت می‌کردند. امیدوارم پرسپولیس در فینال جام حذفی قهرمان شود و دل هواداران را شاد کند.

او درباره بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: ما ترسی نداریم. بازی با سپاهان بازی سختی است و آن‌ها تیم خوبی هستند و مربی بزرگی دارند. امیدوارم هواداران سپاهان مانند بازی‌هایی که فحاشی می‌کنند در آن بازی فحاشی نکنند. آن‌جا نارنجک طبیعی است و در دو، سه سال اخیر فقط فحش در اصفهان شنیدم. البته مردم اصفهان مردم خوبی هستند و دوستان زیادی در آن‌جا دارم ولی کسانی که به ورزشگاه می‌آیند به خاطر سپاهان نمی‌آیند بلکه برای فحاشی به پرسپولیس می‌آیند.

4416

نظرات کاربران
قانون کشویی برای پرسپولیس
حاشیه درست میکنی تا یک جام مفت دیگه بگیری. جام با داوری و جام بی بازی چه ارزشی داره.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۰:۳۶
پاسخ
366
113
محمد
آقا من یه سوال دارم. سپاهان و پرسپولیس تو حذفی هرکدوم 2بار میزبان و یکبار مهمان بودن. چرا نیمه نهایی بدون قرعه کشی میزبانی رو تقدیم سپاهان کردن؟
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۹:۵۸
پاسخ
77
305
علیرضا م.
خیلی هواداران فهیم شما و صدالبته خودتون مودب هستین، دل آزرده میشین جایی اینطور نباشه! مرد حسابی، شما برو هوادارای خودت رو کنترل کن که چند ساعت قبل بازی و حین بازی سپاهان فقط فحاشی می کردن، بقیه به فکر کنترل هوادارانشون هستن! الان دو تا بازی بعدی توی آزادی هم بدون اینکه حتی سپاهان و امیر قلعه نویی حضور داشته باشن دارن فحاشی می کنن، اما به قول مربی خودتون توی این سیرک فوتبال ایران که کسی به اینا کاری نداره!!!
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۱:۴۵
پاسخ
245
97
عشقممم نیمار
اره ..در اسیا با داوری حذف شدین ..ولی تیمای لیگ برتری بگن با داوری نزاشتن قهرمان شیم ..توهم دارن و ضعفشونو دارن با داوری میپوشونن ...دلفین ها هم پرواز میکنن :-) در ضمن ..شما ک کارتونو اسون کردن و میخان با بی عدالتی ..نصف ورزشگاه ب هواداراتون بدن ..دیگ غمتون چیه ؟؟..فقط مونده براتون بیان گل بزنن :-) میگم در بازی برگشت در ازادی با سپاهان ..یک صدا مگ ب مربی سپاهان توهین نکردین ؟؟؟ بعد انتظار دارید ک سپاهانیا ..بهتون بگن عزیزم :-)
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۵:۱۶
پاسخ
281
90
عسگری
راستی چرا داورها کارت بهت نمیدهند یا اگر هم بدهند بعد چند تا خطای شدید میدهند. تماشاچی نمیتونه کارت بدهد فحش میدهد.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۲:۱۲
پاسخ
233
80
بهنام
من یه ایرانی و پرسپولیسی انتظار داشتم ورزشگاه پر بشه هم واسه تشکر از تیم واسه قهرمانی هم واسه خداحافظی ژاوی مهندس فوتبال دنیا....تا به دنیا نشون بدیم همچین ادماییم ولی افسوس...اگه همین فردا بگیم بریم ازادی فحش بدیم به هم سنگ بزنیم تو سر هم ورزشگاه ک پر میشه هیچ صد هزار نفر هم پشت در بسته هستن
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۹:۲۱
پاسخ
31
213
سالارسرخ
بیخیال اسطوره غیرت،داوری، فحش، هوچی گری.... بزار هرکی هرکاری میتونه بکنه، مهم جامه که هرجا باشه صاحبشو میشناسه و خودش میاد خدمتش، به امید خدا قهرمانی حذفی هم واس ماس ااااسسسس خخخخخ
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۱:۲۸
پاسخ
73
234
پرسپولیس ایران
اون کاری که پرسپولیس با اونا کرده.هیچ راهی براشون نزاشته.همه داداش شدن کاری نتونستن بکن.سعید فتاحی داداششون شد بازم نشد.عیبی نداره.بزار اونا فحش بدن ما جام رو میاریم.مرسی ادمین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۱:۰۹
پاسخ
63
226
محمدرضاپرسپولیسی نژاد
دقیقا همینطوره...
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۵:۱۹
پاسخ
47
179
حجازی
سلطان مغلطه هایی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۹:۲۸
پاسخ
241
124
سپاهان
پس خودتو حسابی اماده کن.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۷:۴۴
پاسخ
259
96
6*4
خوبه ک خودتونو زودتر از موعود نشون میدید :)
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۹:۴۴
39
186
شازده آبی
با این مصاحبه فقط قصد تحریک کردن هوادارو داره.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۵:۰۱