خلیل‌زاده:‌ قلعه‌نویی و 2 نفر دیگر عمده طلبکاران استقلال هستند/ هر بازیکنی استراماچونی بخواهد جذب می کنیم

خلیل‌زاده:‌ قلعه‌نویی و 2 نفر دیگر عمده طلبکاران استقلال هستند/ هر بازیکنی استراماچونی بخواهد جذب می کنیم

6381
19:32
16 شهریور 1398
رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت:‌امیر قلعه‌نویی و 2 نفر دیگر از عمده طلبکاران باشگاه هستند.

به گزارش وب‌سایت نود، اسماعیل خلیل‌زاده در گفت‌وگو با شبکه سه سیما در مورد وضعیت بدهی باشگاه استقلال و مهلت این باشگاه برای پرداخت بدهی‌ها گفت: فکر می‌کنم تا روز چهارشنبه و پنج‌شنبه فرصت داشته باشیم تا بدهی‌ها را پرداخت کنیم. دوشنبه و سه‌شنبه ایران تعطیل است.

وی در مورد اینکه عمده طلبکاران باشگاه استقلال چه کسانی هستند، گفت: من سال قبل را نمی‌دانم اما امسال عمده طلبکاران آقای قلعه‌نویی و یکی دو نفر دیگر هستند که تا روز چهارشنبه مشکلات را حل خواهیم کرد و مشکلی برای حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا وجود نخواهد داشت.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال افزود: در این هفته هم تلاش می‌کنیم بخش دوم حق‌الزحمه بازیکنان را پرداخت کنیم. امروز روزبه چشمی هم قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

خلیل‌زاده تصریح کرد:‌ اگر بازیکن دیگری مدنظر استراماچونی سرمربی تیم باشد هیأت مدیره و مدیرعامل آمادگی جذب آن را دارند.

4416

نظرات کاربران
استقلالی
خب مگه استرا توی مصاحبه هاش نگفته بود که توی چه پستهایی بازیکن میخواد؟ چه زمانی تصمیم دارید بخرید؟ فقط مصاحبه میکنید برای معروف شدن، تا موقعی که شما بخواید بازیکن بخرید و بازیکن به آمادگی برای بازی برسه میشه نیم فصل که اگه اون بازیکن خوب باشه دوباره آخر فصل از استقلال میره و همین سناریو چند ساله داره تکرار میشه. بازیکن خوب دیر به استقلال اضافه میشه و زود از استقلال میره
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۹:۲۳
پاسخ
3
54
اس اس تهران
ایتقلال در نقل و انتقالات ضعیف کار کرد و مقصر اصلی هر دو فتحی و خطیر بودن ،خطیر دید چه خرابکاری کرده فکر کرد زرنگ و استعفا داد و‌تمام مشکلات بر سر فتحی و مدیران قبلی استقلال انداخت
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶:۳۲
پاسخ
4
41
نه به مافیای آبی
فقط یک تیم نورچشمی میتونه 20 میلیارد از اسپانسر مشترک پیشخور کرده باشه و بدهکار باشه اما قسط دوم بازیکنان را پرداخت کنه خودتان پیدا کنید دلیل تمام توهمات آبی ها را ؟؟؟
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۳:۰۳
پاسخ
58
41
تاجی تاجی تاجی
بعد از هفته چهارم جذب میکنید. البته قبلش وظیفه داشتید تیم رو شخم بزنید که زدید مثل سال های قبل.
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۸:۲۹
پاسخ
22
53
رسول همیشه آبی
هیج جای دنیا هیت مدیره باشگاهها انقدر مصاحبه نمیکنن که تو ایران و مخصوصا استقلال مصاحبه میکنن افرادی که تنها کاراییشون مصاحبه کردن و دنبال معروف شدنن وظیفه شما مشخصه نه اینکه هرروز مصاحبه کنید و ادعا کنید اگر آمادگی دارید عمل کنید دو هفته از لیگ گذشته تازه اعلام آمادگی میکنید برای جذب بازیکن!!!!!!!!!!!!!
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۷:۰۶
پاسخ
11
51
پرسپولیس یونایتد
معروف شدن؟ با استقلال؟ خخخخخ
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۲:۳۴
21
45
Omid
دوستان پس پسی از قدیم گفتن دارندگی و برازندگی!!!!!!! شما فعلا فقط بسوزین :)
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۷:۵۸
پاسخ
57
30
عشقممم نیمار
هربازیکنی ک استراشاه بخاد میخرید؟؟ :-P شما بهترین بازیکنای عشق_تقلال از جمله پاتوسی راحت گذاشتید بره ..اما تا الان چ‌ستاره ای خریدید؟؟ الان دوهفته گذشته از لیگ‌ولی ی بازیساز نتونستید بخرید :-P متاسفم برا این فوتبال و این لیگ انجام‌ نشه ..ب نفعه همست چون شرایط فوتبالی ..تیمی در این چن سال قهرمان نمیشه :-P مخصوصا با اتفاقی ک‌برا یکی از هوادارای عشق_تقلال افتاد ..دیگ حال دیدن این فوتبال ناپاک‌ندارم :-P
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۹:۲۲
پاسخ
66
32
ایداسادات25بهمن1380
کینگ شوفرت پاتوسی اورده بود دوست داشت ببرتش شوفر اخراج کردید فقط با شوفر می موند
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۱:۲۵
14
41
RED MREعاشق سوتیای مدرنترین مدافع ایران
نکته اول ؛ وقتی فوتبالی نباشی اسم طلبکارارو میاری فقط کافی به مصاحبه انصاری فر تو همین زمینه توجه کنی. نکته دوم ؛ قطعا هیچکس اندازه ما پرسپولیسیا از بازگشت سلطان سوتی واستاد مسلم پنالتی دادن به دوچرخه خوشحال نیست،ولی قطعا هوادارای شیشتقلال باید از چشمی به خاطر اینکه انتخاب آخرش بودن ،اونم در صورت اینکه در پایان مهلت نقل وانتقالات هیچ تیم دیگه داخلی وخارجی نخوادش تقدیر ویژه کنن.
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۹:۳۸
پاسخ
69
48
پولفسول و بودیمیر به فیفا شکایت کردند
جعل پولیسیا نظر ندهند چون اصلاً ربطی بهشون نداره ...
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۵:۴۶
39
16
استقلال.یووه
کسی از جنابعالی نظر نخواسته.نکاتی رو هم که گفتی نگه دار , کنکور به دردت میخورن
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۸:۵۹
48
27
فرشاد
بایدم بتونی هر بازیکنی استرا جون بخواد جذب کنید. شما نتونید کی بتونه .
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۶:۱۸
پاسخ
24
54
علی
بابا دمت گرم . باز کدوم قلک رو شکوندید . تو رییس هیت مدیره ای کاشانی و نبی و عرب که کلا ... رییس و هیت مدیره پرسپولیس . یک کلاسی یک راهی نشونشون بده
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۳:۵۶
پاسخ
15
57
جاوید
میدونی چن سال ازفعالیت قلعه نویی تو تیم میگذره وهنوز نتونستن طلبشو که حتی نصفشم بخشیده پرداخت کنن!!!؟اگ ماهم حمایتایی ک از پیروزی میشه رو داشتیم بدهیامون مربوط به دو سال اخیر بود چهل بازیکن گرفتیم اما مجموع قرارداد چهل تاش اندازه بیرانود وجلال نمیشن
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱:۲۶
37
40
پسابرانکو
چجوریاس پرسپولیس نتونست یه مهاجم خوب مدنظر کالدرون بخره و دو فصله میانگین گل زده اش زیر یکه ولی از مابهترون بدون سقف و محدودیت و بعد خرید ۲ بازیکن سری آ، میفرماین هر بازیکنی که سرمربی بخواد؟؟؟؟
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴:۵۲
پاسخ
57
38
در جواب تاجی
تیم باید بالانس داشته باشه ،پونزده دفاع و هافبک ،بدون مهاجم گلزن یعنی هیچ!!!مث تیم شفر که ۴۰ بازیکن داشت بدون مهاجم
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۴:۲۳
4
16
تاجی تاجی تاجی
پرسپولیس تو هر پست چند ملی پوش داره و تیمش با جذب یه مهاجم هیچ نقصی نداره که جذب هم کرد. استقلال جایگزین وریا , حسینی , دانشگر , دیاباته کی رو داره ؟ بازیسازش کیه؟
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۰:۱۶
29
17
آرش ۷۷
علی برکت الله!!!!هر بازیکنی استرا بخواد جذب میکنیم!!این دیالوگ رو فقط سران الاهلی به برانکو گفتن ولاغیر!
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۱:۴۲
پاسخ
47
33
......
معلومه جذب میکنید چون اصلا مشکل مالی ندارید شما من موندم این صنعت نفت استقلال از کجا پول میاره که هی بازیکن میخرن اونم نه داخلی فقط خارجی تو همین دو فصل نزدیک به 10 تا بازیکن خارجی خریدن تیم های عربی از این کار ها نمیکنن به خدا ولی اینا مهم نیست که مهم اینه وزیر پرسپولیسیه کاشکی وزیر استقلالی بود ولی پرسپولیس این همه خرج میکرد یعنی خوشم میاد قشنگ هوچی گری شون جواب داده دارن براشون ریختو پاش میکنن
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۸:۱۴
پاسخ
51
23
جلیل
کاش یکی پیدا میشد میگفت هر بازیکنی کالدرون بخواد رو میخریم
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۷:۰۶
پاسخ
50
28
خطاب به جلیل
وزیر ورزش : صندلی من را بگیرید ولی علیپور را نه ...
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۹:۱۴
16
18
Peyman Sulduz
عجب رویی دارید خداوکیلی!
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۱:۲۷
21
24
فرشاد
ما که نور چشمی نیستیم