خمارلو: چرا تابش به سرمربی تیمش تذکر نداد تا درباره تیم ملی حرف نزند؟/ هرتیم سرش در کار خودش باشد

خمارلو: چرا تابش به سرمربی تیمش تذکر نداد تا درباره تیم ملی حرف نزند؟/ هرتیم سرش در کار خودش باشد

10767
22:34
11 اسفند 1397
باشگاه پرسپولیس در خصوص حواشی شکل گرفته واکنش نشان داد و بیانیه‌ای در این رابطه صادر کرد.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از ایلنا، جنگ لفظی بین باشگاه‌ها با توجه به فشردگی بازی‌ها و برنامه‌ریزی فشرده و همچنین مشکلات داوری به اوج خود رسیده و هر کدام از باشگاه‌ها دیگری را در این خصوص ذینفع می‌داند. بعد از اینکه باشگاه سپاهان و تابش و فتاحی اتهاماتی را متوجه همتای خود در باشگاه پرسپولیس کردند، سرخ‌ها نیز پاسخ آن را در قالب بیانیه‌ای اعلام کردند.

پندار خمارلو در این خصوص گفت: ما در ابتدا صحبتی در مورد فاصله زمانی بازی‌ها انجام دادیم که آقای فتاحی پاسخ داد. ایشان گفتند که چرا سایر تیم‌ها درباره تیم ما حرف می‌زنند و گفتند جایگاه فلانی کجاست که این حرف‌های دیکته شده را می‎زنند. با این حال باشگاه پرسپولیس با توجه به حساسیت بازی تراکتورسازی و سپاهان به آن واکنشی نشان نداد و پاسخ نداد تا خدای ناکرده اینچنین تصور شود که به دنبال مسائل شخصی و منفعت تیمی در این خصوص هستیم.

وی ادامه داد: با این حال ایشان صحبت‌هایی را درباره سرمربی محبوب پرسپولیس مطرح کرده‌اند که ناگریز به پاسخگویی در این خصوص هستیم. ابتدا باید بگویم جایگاه بنده مشخص است و بعنوان مدیر روابط عمومی تیم صحبت می‌کنم. اما نمی‌دانم چرا باید مربی چندم تیم سپاهان درباره سرمربی و نفر اول پرسپولیس این ادعاهای واهی و مضحک را اعلام کند و اینجاست که باید از ایشان پرسید از سوی چه کسی این صحبت‌های دیکته شده را مطرح می‌کنند. آقای تابش هم صحبت‌هایی مطرح کرده‌اند در این زمینه که خوب است هر تیمی درباره تیم خود بحث و صحبت کند. اما ایشان چرا پاسخی درباره اینکه چرا مربی تیم خودش درباره سرمربی پرسپولیس و البته تیم ملی حرف زدند مطرح نکرده است. لازم به ذکر است که کمیته حقوقی باشگاه به دنبال این است تا این ادعا را پیگیری کند و به دنبال این هستیم تا حقوق سرمربی تیم و هواداران پرسپولیس در این زمینه حفظ شود.

 

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: اتفاقا ما نه اشاره‌ای به سپاهان کردیم و نه تیم دیگری. بحث ما همواره یک موضوع بوده و آن هم این است که عدالت برای همه تیم‌ها یکسان باشد. یک بار صحبت از VAR کردیم و همه گفتند نمی‌شود. ما هم گفتیم پس کسانی که موافق نیستند از آن نفع می‌برند ما اما اعتقاد داریم با وجود VAR است که همه تیم‌ها می‌توانند سود ببرند. بگذارید اگر جایی پرسپولیس هم از داوری سود برده و تیمی مقابل ما ضرر کرده با این مساله با عدالت مواجه شود. چندی پیش آقای رفعتی هم دعوت کردند و در خصوص وی ای آر بحث شد. این ماجرا در حال پیگیری است و نیازمند مسائل مختلفی اعم از تست‌های مختلف و مسائل امنیتی و ... است که در در حال پیگیری است تا مجوز فیفا و ... را هم دریافت کند. ما به عنوان باشگاه پرسپولیس اعتقاد داریم با این موضوع عدالت برای همه تیم‌ها فراهم خواهد شد.

 

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما اکنون نیز درباره فشردگی مسابقات صحبت کردیم و همه تاختند. اما الان نگاه کنید که ذوب آهن هم به مرحله گروهی صعود کرده و همچنین استقلال که با این شرایط مواجه می‌شوند و نسبت به آن معترض هستند. با این حال معلوم و مشخص است که در این رقابت تیم‌های رقیب ما از موضوع استقبال هم کنند چرا که فشردگی بازی‌ها برای ما باعث خواهد شد تا آنها از این فشار روی بازیکنان و رقابت به سود خود استفاده کنند و اینچنین مخالف تغییرات باشند. به نظر می‌رسد اینکه به دنبال دنبال عدالت باشیم اتفاقی است که برای خیلی‌ها خوشایند نیست و منافع آنها تامین نمی‌شود.

 

خمارلو در ادامه گفت: بنده از آقای فتاحی و همچنین تابش درخواست می‌کنم که از این نسخه‌ای که برای دیگران در خصوص صحبت نکردن درباره تیم‌های دیگر می‌پیچند ابتدا به دنبال این باشند تا مریضی خودشان را خوب کنند. می‌گویند درباره تیم‌های دیگر صحبت نکنیم اما بعد درباره مربی پرسپولیس که دو سال قهرمان شده، بهترین مربی لیگ شده و نائب قهرمان آسیا است حرف می‌زنند. اینجاست که مشخص می‌شود به چه کسی دیکته شده تا حرف دیگران را بزند. البته تمایل صحبت کردن درباره تیم بزرگ پرسپولیس به این خاطر است که با توجه به شرایط و هواداران و موقعیت و موفقیت‌های ما باعث می‌شود تا آنها در تیتر قرار گیرند و این دوست عزیز هم برای شهرت طلبی و اینکه اعتباری به دست بیاورند علاقمند و با انگیزه برای صحبت درباره پرسپولیس می‌پردازند. ما قبلا گفتیم و یک بار دیگر هم می‌گوییم که اگر تاکنون به خاطر یک سری ملاحظات حرف نمی‌زدیم از این پس بلافاصله اگر کسی به دنبال خدشه کردن منافع پرسپولیس و هواداران آن باشد، دفاع خواهیم کرد.

1004

نظرات کاربران
محمد جواد
آقای خمارلو کی بود که اول گفت سپاهان چرا هفته ای یک بازی دارد ؟؟ حالا اومدید مظلوم نمایی میکنید که چی ؟ هرتیم سرش به کار خودش باشد ؟ پس شما چه کار به بازی سپاهان و تراکتور دارید ؟ ناراحتید توی لیگ قهرمانان بازی میکنید ؟! خوب انصراف بدید . همه جای دنیا همین طوره هر تیمی که توی چند تا تورنومنت بازی میکنه بازیهاش فشرده تره مثل من سیتی که توی چهار تا جام داره بازی میکنه . آقای قلعه نویی ایرانیه و سرمربی اسبق ایران بوده در ثانی شما برای چی باید برای سرمربی سپاهان تعیین تکلیف بکنید که چی بگه مگه باشگاه سپاهان درمورد صحبت های آقای برانکو حرفی زد . بس نیست این همه حاشیه و جنجال !!
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰:۰۸
پاسخ
60
18
مهدی
اگر واقعا صادق بودید , همینا رو هم نمیگفتید. همه تون مثل همید.
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹:۰۷
پاسخ
30
15
طرفدار
من طرفدار هیچ تیمی بجز تیم ملی نیستم اما این بیانیه دادن ها و جبهه گرفتن ها از زمانی آغاز شد که وزیر ورزش یه کشور از یه باشگاه حمایت خاص و ویژه ای رو بعمل اورد که باعث شد فوتبال متشنج و احساسی ایران به همراه سرمربی تیم ملی تفکر سوگولی بودن یه تیم براشون ایجاد بشه!!!! اگه دقت بکنین بیانه دادن ها و دخالت باشگاه ها در سایر تیم ها از همون زمان شکل گرفت!!!!
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴:۳۰
پاسخ
61
11
طوفان زرد
به برانکو چ ربطی داره راجع به سپاهان و استقلال و تیم های دیگه کارشناسی میکنه؟؟!!!اینو باید به خودتون گفت که به همه چیز معترضین دیدین شانسی ندارین واسه قهرمانی داد و فریاد به را انداختین
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۶:۵۵
پاسخ
59
12
مهرداد
برانکو تنها مربی بود که تو تعطیلات لیگ و هنگام برگزاری جام ملتها دائما مصاحبه می کرد و مشغول تضعیف تیم ملی بود. کسی بهش نگفت حرف نزن؟ آقای تاج هم که میگه پرسپولیس تیم ملیه و وزیر هم که گفت میز منو بگیرید علیپور رو از تیمم نگیرید. اینا نشون میده که کی دنبال چه کاریه . بابا ملت شعور دارند. به شعور ملت توهین نکنید . خیلی تابلو دارین از یه تیم حمایت می کنید.
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳:۰۶
پاسخ
54
7
عادل
اینکه راجع به مربی هاو ازجمله برانکو نباید صحبت کرد کاملآ صحیح است ! ولی اینکه موفقیت های باشگاهی مربی را دلیل برصحبت نکردن علیه اون مربی باشه خیلی بی معنیه !! نباید راجع به مربی ، داور و.... صحبت کرد چون برخلاف اصول حرفه ائی گری در فوتباله !! تمام ...!! برای اینکه فوتبال حرفه ائی داشته باشیم ابتدا باید مدیران فوتبالی را به کار بگیریم ، چه در راس باشگاه و چه در مدیریت های میانی آن ازجمله مدیر روابط عمومی !! استفاده از کلمات بی ادبانه همچون واهی و مضحک و... در بیانیه ها تنها وتنها نشانه فرهنگ لمپنیسیم در باشگاه های ما ازجمله باشگاه های پرطرفدار کشوره ! اینکه بازیکن ، مربی و سرپرست بجای پیگیری از راه اصولی وقانونی مشکلات چاره کار را در استفاده از احساس طرفداران و باتحریک آنها از طریق بیانیه ها و مصاحبه ها و...ببینند ! نمونه بارز این فرهنگ مشکلات پیش آمده برای حقیقی و مجیدی بود، که هردوی این عزیزان به جای دفاع قانونی از حق و حقوق خودشان به فضای مجازی و تحریک طرفدارها روی آورند !
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸:۲۳
پاسخ
6
8
ایمان پرسپولیسی
تازه داره راه میفته خوب از اول جواب این هوچیگرها رو میدادی که انقد حقمون رو نخورن
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۹:۴۱
پاسخ
6
39
پرسپولیسی با وجدان
آقای خمارلو خیلی حرفات زشته*ما پرسپولیسیا قهرمانی میخواهیم ولی نه به هر قیمتی*خجالت بکش
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۳۴:۱۳
پاسخ
40
8
داریوش
آقای خمارلو میشه بگین توی کنفرانس بازی با صنعت نفت چه دلیلی داره شما در مورد بازی سپاهان تراکتور حرف بزنید و بگید توی بازی قبل تراکتور اشکان دژاگه رو محروم کردن .محروم کردن دژاگه و لغو بازی سپاهان با ذوب آهن به خاطر سپاهان بوده دیگه؟ حتماً شما هم نگران فوتبال پاک هشتین و حتماً ذوب آهن اگه ببازه میخواین شکایت حقوقی بکنید؟
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۰:۲۲
پاسخ
33
8
فرهاد
یکی به خودتون بگی مافیای فوتبال ایران که از زمانی که تشکیل شدین تیم ملی نتونست قهرمان آسیا بشه
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۸:۵۸
پاسخ
34
4
امید
خوب، ایشون هم وظیفشونو انجام داد، باید مظلوم نمایی میکرد که انجام شد، حالا دست ارکان مختلف فدراسیون از جمله کمیته اخلاق بازه برای قلع و قمح کردن دیگر تیمها، از استقلال شروع شد، حالا میرن سراغ سپاهان و تراکتور
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۷:۱۳
پاسخ
25
4
تاج کبیر
واقعاسپاهان توهوچی گری رقیب نداره
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۴:۳۹
پاسخ
68
330
رقیب
واا.. یکی این حرفو بزنه که تو این زمینه رکورددار نباشه!!! کلا فلسفه باشگاه استقلال با هوچیگری نوشته شده!!! حالا میاد بقیه تیم ها رو اسم میبرن!!! استقلال حتی زمانیکه قهرمانم میشد معترض اولی به داوریها بود!!!!
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۶:۵۹
2
28
سبزوار
اره مثل تو که از اسم جعلی برای نام کاربریت استفاده کرده ولی همینقدر که یه پرسپولیسی نام تاج کبیر رو انتخاب میکنه و میزان تعصبش به قرمز بودنش رو نشون بس است
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۱:۲۰
20
3
فرد
لیگ بیانه نویس ها
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۸:۲۴
پاسخ
19
204
6*4
عجبی داشت یادم میرفت خمارلو چکارس تو باشگا
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۶:۵۸
پاسخ
28
206
عشقممم نیمار
اخخخه...چقد شیش_پولیس معروفه ک‌ همه تیما میخان دربارش حرف بزنن تا معروف شن :-) بلخره قهرمان جام‌ولایت ..افتخاری ک فقط نصیب شیش_پولیس شده و‌این بزرگ‌ بودنشه اثبات میکنه ک همه دوس دارن درباره این تیم بزرگ حرف بزنن:-) درضمن ..واقعا خیلی لذت بخشه مصاحبه کردن بعد از کلی ب حاشیه رفت رقیب سنتی ینی عشق_تقلال :-)
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۵:۵۹