خوشحالی بی‌اندازه بودیمیر از حضور در پرسپولیس

خوشحالی بی‌اندازه بودیمیر از حضور در پرسپولیس

15931
11:27
25 دی 1397
مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه به پرسپولیس پیوسته، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، ماریو بودیمیر در خصوص پیوستنش به پرسپولیس گفت: بی‌اندازه خوشحال هستم که فصلی دیگر از دوران حرفه‌ای‌ام را گشودم. مایلم از مسئولان باشگاه دینامو تشکر کنم که به من اجازه دادند تا دوران حرفه‌ای‌ام را در پرسپولیس دنبال کنم.

این مهاجم 32 ساله اهل کروات که اکنون شانس بازی مقابل 80 هزار تماشاگر پرسپولیس را دارد، اظهار داشت: هفت ماه در ماکسیمیر - منطقه‌ای در زاگرب - سپری کردم و با یکدیگر به تمامی اهداف باشگاه دینامو زاگرب رسیدیم.

1870

نظرات کاربران
سرور آبی❤
هرکی آرزوشه بیاد عشقپولیس خوش اومدی❤❤ راستی ما مهاجم میخریم اون تیمه هم مهاجم میخره پاتریک رو خریده صفر گل n بازی
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۲:۵۷
پاسخ
4
68
سینا
مربی کروات بازیکن کروات!!
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴:۰۱
پاسخ
61
6
داود
شک ندارم مهاجمه خوبیه . شیشتقلال از ترکیه زود بیا دربی داریم
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰:۱۳
پاسخ
11
152
بگم کاشیما بیاد؟؟؟؟
هخخخخ بایدم خوشحال باشه دیگه،در این سن یه همبازی مثل سیدجلال پیدا کرده
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۷:۵۳
پاسخ
144
23
سرخ
پژمان منتظری.خسرو حیدری.مهدی رحمتی .... سید جلال حداقلش فیکس تیمشه
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۱:۰۳
2
30
مهدی
شما که داشتید پاچه خواری جپاروف ۳۹ ساله رو میکردید... از سن و سال دیگ حرف نزنید شماها ....
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۶:۳۰
1
39
قرمز
شما که قدرت مقابله با تیم مارو ندارید برید دست به دامن کاشیماشید شاید عقده هاتون کمترشه هر چند که همون کاشیما بعد باز شدن پنجره بیاد اونا هم مثل شما بغص گلوشونو میگیره نون بازوتو بخوری خیلی لذت بخشه به خدا
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵:۵۰
4
55
تراختور
خب بایدم خوشحال باشه 10 میلیارد پول مفد میگیره تو سن 33 سالگی پولی که از بیت المال خرج میشه بایدم خوشخال باشه
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۱:۰۰
پاسخ
143
17
Reza
عزیزم تیمتون که ماشاالله خانه سالمندانه شما چیزی نگی سنگین تری
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۷:۴۳
6
28
طلوع سرخ
"...مفد..."، "...خوشخال..."؟؟!!!!! التماس یادگیری زبان بس شیرین پارسی!
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۸:۰۸
1
26
فردین
البته اون پول مفته ها با سواد
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۱:۱۶
1
35
غزاله تیزپا
منم اگه قصد خدافظی داشتم و به یک باره با پیشنهاد 10 میلیون دلاری مواجه میشدم خوشحال می بودم خخخخ
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۷:۵۲
پاسخ
113
16
Reza
10 ملیون دلار. خخخخ این استقلالی های هوچی چجوری این ارقام به ذهنشون میرسه خخخخخ
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵:۳۱
0
23
علی
10 میلیون "دلار" آخه؟؟؟!!! من دیگه حرفی ندارم.. لااقل وقتی هوچی گری میکنید یه ذره مراقب سوتی دادنای بد باشید!
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۲:۱۹
1
41
من بی پرسپولیس زیستن نتوانم
۱۰ میلیون دلار :)) ،،،،،، مطمئنی ۱۰ میلیون پوند نبوده و دلاره بوده :))
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰:۲۹
1
40
majid
10 میلیون دلار؟؟؟؟؟؟؟
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵:۱۴
0
33
دبل.۶::::::۶+۶
بودیمیر جان ....هستن هوادارانی که برای شوت زدن تو چارچوب خوشحال میشدن ...ولی ما با گلزنی و هتریک شما خوشحال میشیم ....❤❤
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۲:۵۹
پاسخ
23
261
برانکو عشقه
داداش اونی که می گی بازنشسته 32 ساله شه درحالی که جباروف 36 سالس حالا بنظرت کدوم تیم به بازیکن بازنشسته پول هنگفت بیت المال می داد؟
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲:۰۱
پاسخ
19
253
سرخ
آخه جپاروف دو بار بازیکن سال آسیا شده ... تو داری اینو با اون مقایسه می کنی؟؟؟
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۲:۱۸
93
14
عشق فقط پروفسور
امروز تو شبکه ی پرسپولیس داشتم تمرین هاشو میدیدم واقعا بازیکن تاپ و درجه یکیه و برخلاف تصورات سریع هم هست و ضرباتش واقعا مهار نشدنیه
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸:۳۳
پاسخ
19
217
arash_trt
به به یک پیرمرد بازنشسته دیگه به لیگمون اضافه شد جشن بگیرین
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲:۴۹
پاسخ
246
42
ابوالفضل
جباروف نوجوان بهتون کلک زد درسته طلبشو دادید خودش نیومد
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۸:۴۲
3
86
عشق فقط پروفسور
شما که داشتین واسه اومدن پیرمرد ازبکستانی التماس میکردین و تراکتور هم شجاعی 35 ساله رو آورده .... همه بازیکن خریدن بعد تا به ما رسید آسمان تپید
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۸:۰۰
2
76
سروش
ادینیو!!!!!!؟؟؟
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۶:۳۶
1
56
رضا
ترختور که خودش مدرسه پیرمردهاست تو دیگه چرا گلم
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۸:۳۳
1
64
امین خان کلهر
فعلا برید واسه جبارف کامنت بذارید شاید دلش سوخت و امود به تیمتون
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲:۴۶
1
60
سعید
منظورت جبارفه
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۱:۱۳
0
52
عاشق پرسپولیس
به نظرم بازیکن خوبی هست و با این اتوبوس هایی که تیمهای لیگ برترری جلومون میچینین میتونه بدرد تیم بخوره واسه بازی هوایی و اینکه یک انتقاد از اقای برانکوی عزیز تیممون مدافع کم داره کاش حداقل یک مدافع وسط خوب دیگه هم میگرفتیم. شجاع که مصدومه سیدمونم که بازم هرچی نباشه پا به سن گذاشته است نزدیک به مصدومیت ماهینی و انصاری رو هم که عملا نداریم.یک مدافع خوب دیگه لازم داریم به هر قیمتی که شده
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰:۱۷
پاسخ
14
128
سرخ پوش ابدی
معلومه دیگه فرق استقلال و پرسپولیس رو میشه اینجا فهمید!! یکی مثل نیومایر فرار میکنه بعد مصاحبه میکنه بهم پاس نمیدازن باهام حرف نمی زدن بازیکنا یکیم مثل بودیمیر هنوز نیومده چه شاد و خوشحاله و مشخصه بچه ها مثل رادو هواشو دارن باهاش گرمن!!
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷:۳۰
پاسخ
16
149
بابک خرمدین
نمیدونم چرا، اما خیلی بهت خوشبینم ماریو امیدوارم در پرطرفدارترین تیم آسیا و تیمی که اسمش نماد تاریخ با شکوه آریایی هاست خوش بدرخشی
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶:۴۹
پاسخ
17
150
مهران اراکی
چرا خوشحال نباشه تو آخرای فوتبالش کلی دارن بهش پول میدن گران ترین بازیکن تاریخ ایران البته وقتی از (پس پس) بره قیمت واقعی ای بازیکن رو خواهد شد الان میگن 10 میلیارد تومان وزارت ورزش برای تیم سوگلی همه کار داره میکنه حتی صدای سرمربی تیم ملی هم در اومده از حمایت های یک جانبه وزیر ورزش از تیم (پس پس)
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۴:۵۹
پاسخ
313
131
jaber
خودتون لو دادین که 10 میلیارد واسه دو تا بازیکن دیپورتی دادین گرو نیومایر تبریزی رو 4 میلیارد هزینه کردین بعد تازه پرسولیس از جیب خودش هزینه می کنه 2 میلیون دلار فقط واسه فینالیست شدن گرفتن بماند پاداش های دیگش اما شما اگه وزیرورش نبود که الان باید دسته یک بازی می کردین
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰:۳۲
0
50
فقط پرسپولیس
دوست عزیز اولویت برانکو قوچان نژاد بود که به خاطر پیشنهاد مالی بالا،پرسپولیس قیدشو زد،بعد بیاد چنین مبلغی بده بازیکن بخره؟؟؟همه مثل تیم شما و مدیرانتون و طرفداراتون نیستن که هوچی گر باشن.ما مثل شما نیستیم که سهممون از اسپانسر تا سال ۱۴۰۱ زودتر پیش گرفته باشند
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵:۴۵
0
50
شیش تایی ها شیش ساله جام ندیدن!
شماها فقط بسوزید! خدایا شکرت! خودت اون بالا داری میبینی! دو سال محروم بودیم و بهمون تیکه مینداختن که در و پنجره بسته ست! حالا که با همون تیم محروم نایب قهرمان آسیا شدیم و پول خوبی گیرمون اومده و همچنین به خاطر پرطرفدار بودنمون از اسپانسر و بلیط فروشی و ... درآمد داشتیم و داریم با پول خودمون بعد دوسال بازیکن میخریم کسای دیگه دارن میمیرن از حسادت! اونم کسایی که تیمشون بیست تا بیست تا بازیکن درجه 2 و درجه 3 خریدن! انشالله نیم فصل دوم که شروع شد دوباره معلوم میشه برانکو کیه و چه بازیکنی رو خریده! اونوقت این سوزشها تبدیل میشه به ترس و لرز و فرار...
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۹:۰۰
15
124
سعید
البته الان نمیگن ۱۰ میلیارد.کسی نمیگه ۱۰ میلیارد.شما و پیجای طرفداری تیمای دیگه دارین طبق قیمت ترانسفر مارکت میگین ۱۰ میلیارد. وقتی برانکو میگه نمیخواد نظم مالی باشگاه بهم بریزه ینی ۱۰ میلیارد خرج یه بازیکن نمیکنه.ینی اگه میخواس خرج کنه میرفت قوچان نژاد میخرید.
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸:۳۹
10
110
شهربابک
چرا شما ۶۶۶تایی ها می سوزید گرو نیمار ۵میلیارد گرفتن فسخ کردند
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸:۰۶
8
104
ابراهیم
مهران اراکی چطور بودیمیر با 32 سال سن اخرای فوتبالشه ولی جباروف با 37 سال سن بازیکنی هست که باشگاهتون بهش التماس میکرد برگرده
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۱:۱۷
7
110
Mehdi
اگه با سی و دو سال اخر فوتبالش باشه رحمتی و منتظری که باید پیشکسوت باشن الان
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۹:۳۲
8
104
بی تعصب
سکته نکنی
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۹:۳۷
6
83
سامان نراقی
ببین نیومایر چقدر خوشحال رفته، وانگهی فتح الله زاده اعتراف کرد که وزیر از استقلال حمایت کرده و کلی پول بی زبون داده به فتحی ولی فتحی با خرید گرو و نیو مایر پولها رو‌به باد داده
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴:۰۴
7
91
خان دایی
مهران جان کیروش عزیز شما داره میره. نارحت غصه هاش نباش.
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶:۳۷
12
80
پرسپولیس
خوش اومدی پسر میریم که بترکونیم
۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۴:۱۹
پاسخ