داورزنی: حضور سیچلو در کادر فنی تیم ملی والیبال قطعی است

داورزنی: حضور سیچلو در کادر فنی تیم ملی والیبال قطعی است

11990
11:18
20 آبان 1394
داورزنی: حضور سیچلو در کادر فنی تیم ملی والیبال قطعی است

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس فدراسیون والیبال از قطعی شدن حضور دستیار سابق خولیو ولاسکو در تیم ملی والیبال خبر داد.

داورزنی درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال به ایرنا گفت: نمایندگان ما با لوزانو و مدیر برنامه‌های آناستازی گفتوگو و در تمرین تیم لوزانو نیز شرکت کردند. پس از بازگشت و ارایه گزارش آن‌ها، در مورد این دو سرمربی تصمیم گیری خواهد شد که یکی از آنان هدایت تیم ملی والیبال را بر عهده گیرد ولی حضور خوان سیچلو در کادر فنی تیم ملی والیبال به عنوان کمک مربی قطعی است.

39046

نظرات کاربران
Effi
آخرش پیمان اکبری سرمربی نشه صلوات!
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۴:۲۹
پاسخ
0
1
jaki
آقای داور زنی بهتره یک مربی امروزی و رو بیاری واسه تیم ملی. به نظر من اون یارو کچله خیلی گزینه خوبیه!!!! منظورم مربی آمریکاست ها فکر بد نکنید
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۲:۵۷
پاسخ
0
0
hosseinR
قابل توجه اونایی که میگن همه به خاطر اسم آناستازی که راحت تو دهن میچرخه هی میگن آناستازی و گرنه لوزانو بهتره باید بگم شما برین افتخارات این 2 تا مربی رو با هم مقایسه کنید بعد بگین کدوم بهتره!! شاید یکی از دلایلی که فدراسیون روی لوزانو تاکید داره بخاطر هم وطن بودن اون با سیچلو هست و بس!!و گرنه افتخاراتش با آناستازی قابل مقایسه نیست!
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۴۵:۴۳
پاسخ
1
9
محمد
سرمربی آمریکا به نظرم بهترینه؛ ولی میدونم نمیشه
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۰۹:۱۱
پاسخ
0
11
ugd
محمد احتمالا با این پیشنهادی که دادی نفوذی هستی !!!1
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۳:۵۷
3
0
sam
نه آناستازی و نه لوزانو.یک سرمربی بهتر یا حداقل در سطح ولاسکو.
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۵:۲۳
پاسخ
23
4
امین
نکنه لوزانو شانش بیشتری داره. چون گفتن که اگه لوزانو سرمربی بشه اون دستیار بشه
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۸:۴۹
پاسخ
1
9
D@
خیلی هم دلت بخواد-مسخره نکن ها! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰:۰۶
پاسخ
1
18
مهدی.سرخترین.6
آقای داورزنی به خدا اگه دو برابر پولی که میخواین به لوزانو بدید رو به آناستازی بدید باز هم والیبال سود میکنه.خواهش میکنیم تمام توانتون رو بذارید برای گرفتن آناستازی
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۶:۳۲
پاسخ
3
24
علی
خنده دار ترین و کمدی ترین فیلمهای دنیا در قالب انتخاب سرمربی برای تیمها در ایران اتفاق می افته.یه روز میگن اناستازی قطعیه فردا میگن شرایط لوزانو بهتره.یه روز میگن اسکوچیچ با سپاهان تمام کرد فردا میگن گزینه اصلی ما لوکاه.واقعا مردم سرگرمیهای خوبی دارن قدر بدونن.راستی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس رو هم اضافه کنید.
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵:۰۴
پاسخ
7
95
میکاییل
ورزش ایران مدیریتش نمونه هست ! معلوم نیست چی به چیه و کی به کی ! مدیر رو از فوتبال میبرن بسکتبال از کشتی میبرن شنا مربی ها رو تو لیگ از این تیم به اون تیم میچرخونن بعد از چند سال به همون تیم اول برمیگردونن ! حالا مربی تیم والیبال هم اخرش قلعه نوعی میشه ! شک نکنید همه چیز امکان داره !
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۲:۲۲
2
29
حامد
واقعا با حال گفتی,,دمت گرم ما ادم کار بلد نداریم که,,,,,,,,
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۹:۵۴
3
40
مهدی
جالبش اینه که با اسمهای بزرگ شروع میکنند بعد که وقت را از دست میدن یه مربی داخلی میذارن سر تیم و اول بدبختی شروع میشه
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹:۰۷
2
51
reza
اقایه داورزنی فقط وفقط اناستازی.. نشد منحل کن اون والیبالتو نخواستیم ادمین بچاپ
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۵:۰۳
پاسخ
25
78
ugd
اکثر اونایی که میگن اناستازی باور کنید چون اسم قشنگی داره و خوب تو دهن میچره میگن.واقعا اونایی که میگن اناستازی فرق اون با لوزانو رو میدونن.
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۷:۴۴
24
26