دایی: با هر حمله سپاهان تن ما می‌لرزید/ در ایران خیلی چیزها برعکس است

دایی: با هر حمله سپاهان تن ما می‌لرزید/ در ایران خیلی چیزها برعکس است

9551
21:43
29 فروردین 1398
سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید بازیکنان زیادی برای جابه‌جایی در تیمش ندارد و این یکی از عوامل باخت سنگین شاگردانش به سپاهان بوده است.

به گزارش وبسایت نود، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان، گفت: ما امروز بدترین بازی فصل‌مان را انجام دادیم. به هیچ عنوان خوب نبودیم و متأسفانه در خط دفاعی و دروازه اشتباهات زیادی داشتیم. نیمه اول توانستیم به بازی برگردیم اما گل دقایق آخر نیمه اول باعث شد سپاهان جلو بیفتد. در بدترین زمان گل خوردیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم هم گل‌های بچه‌گانه‌ای خوردیم. نمی‌توانم در مورد این گل‌ها صحبت کنم. دروازه‌بان ما اشتباهات خیلی بدی داشت. متأسفانه اصلاً در بازی نبود. با اینکه دروازه‌بان ما خوب نبود خط دفاعی ما هم خوب نبود. اصلاً کل بازیکنان ما بد بودند. ما امروز سعی کرده بودیم به چند بازیکنی که پشت سر هم بازی کرده بودند استراحت بدهیم. متأسفانه بازیکنان جایگزین نتوانستند جای آن‌ها را پر کنند. ما تعداد محدودی بازیکن داریم و روی آن‌ها فشار است که این موضوع خودش را امروز نشان داد. یکی از بدترین بازی‌هایی که من در دوران مربیگری‌ام دیده بودم.

دایی درباره بازی نکردن علیاری هم بیان کرد: متأسفانه آقای علیاری را به دلایل انضباطی در اختیار نداشتیم. یک سری تصمیمات غلطی که گرفته شد و باعث شد که علیاری اتفاقاتی را در باشگاه به وجود بیاورد ما مجبور شدیم از او صرف نظر کنیم. مسائل اخلاقی برای ما خیلی مهم‌تر از برد و باخت است. ما اصلاً در خط دفاعی بازیکن خاصی نداریم با این حال علیاری را کنار گذاشتیم. با اینکه یک نفر دیگر باعث شده بود که علیاری این حرکات را بکند اما کسی حق ندارد بی‌احترامی بکند. خط دفاعی ما هم آنقدر باز بود که هر توپی که روی دروازه ما می‌آمد تن و بدن ما می‌لرزید.

سرمربی سایپا درباره اینکه قلعه‌نویی گفته است در ایران قدر دایی را نمی‌دانند هم، گفت: من از آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنم. ما در ایران زندگی می‌کنیم و در ایران متأسفانه خیلی چیزها برعکس است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا نمی‌دانست که دروازه‌بان تیمش از لحاظ روحی و روانی آماده بازی با سپاهان نیست هم اظهار کرد: شما در تمرینات ما حضور داشتید؟ منادی یک مدت مصدوم بود. در بازی‌های قبلی دروازه‌بان سوم ما بود. ما به او یک شانس دادیم که بتواند خودش را پیدا کند. متأسفانه این شانس را از دست داد و گیج و کند بود. روی گل‌های اولی که ما خوردیم هم دفاع و هم دروازه‌بان ما مقصر بودند. گل سوم و چهارم هم من مانده‌ام که چگونه به ثمر رسید. گل پنجم هم مثل آب خوردن پنالتی دادیم. اشتباهات تکراری از بازی قبلی شروع شده و ادامه دارد. من در جلسه تک تک این اشتباهات و نقاط ضعف خودمان و قوت حریف را به بازیکنان گفتم. بازیکن هم نداریم که تعویض کنیم و به بازیکنان از لحاظ بدنی فشار آمده است. اما همه این‌ها باعث نمی‌شود که ما اینگونه ببازیم.

دایی ادامه داد: من نمی‌توانستیم دفاع کنیم. این فوتبالی است که سپاهان خیلی دوست دارد. فوتبال سپاهان بیشتر روی ضربات ایستگاهی و کرنر است. آنها روی این‌ها خوب کار کرده‌اند. اگر ما دفاع می‌کردیم شاید بیشتر گل می‌خوردیم. ما گل دوم را در دقیقه بدی خوردیم و با باخت به رختکن رفتیم. مطمئناً ما نه سقوط می‌کنیم. ما برای خودمان بازی می‌کنیم. یک بازی درست و پاک. ما تعداد محدودی هستیم و نمی‌توانیم زیاد تعویض کنیم.

1004

نظرات کاربران
عباس
بنازمت که فقط جلو پرسپولیس شیری مخصوصا برای خوشحالی هم پروازت جناب استاد غلامپور،کاشکی یک گل دیگه میخوردی که ۶تا میشد بااون ادعای پرسپولیسیت
۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۲:۲۳
پاسخ
43
148
naser
نو.ش جونت گل میزدی مشت نشون میدادی
۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۹:۰۱
پاسخ
28
97
noname
فقط جلو پرسپولیس شیر میشه ..*
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹:۰۵
پاسخ
72
183
Sam
میخواستی از تماشگرهای پرسپولیس انتقام بگیری دروازه بان عوض کردی .علیاری رو‌هم ‌کذاشتی بیرون بخاطر دلایل انظباطی!!!؟؟؟ . اونموقع برادرت چی؟ کسی نمونده که برادرت بهش توهین نکرده باشه ولی چون برادر تو هست کسی کاری باهاش نداره. روی گلهای خورده هم زمین و زمان مقصر بودند الا خودت تو؟؟؟؟!!!!
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶:۵۹
پاسخ
70
181
هوادار واقعی
یه چیزی میگم تا ته داستان بخونید اگر ایشون همین بازی را مقابل پرسپولیس میکرد 9 تا گل می خورد . شما ساکت کنار زمین تا آخر بازی ایستاده بودی تو بازی پرسپولیس یک دقیقه نشد دوربین نشون بده در حال حرف زدن با بازیکنان و داور بازی و داور چهارم نباشی جالب تر اینه تیمهای دائی تا حالا انقدر راحت 5تا گل نمی خوردن
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۹:۵۸
پاسخ
61
164
علی اقا دایی
خیلی دوسش دارم ولی از مصحابه هاش بعد بازی خوشم نمیاد داور بازی البته تو ایران مد همه تقصیر اا داور مربیان اشتباه ندارن خوب سایپا مگه بازیکن خاصی هزینه کرده یا طرفداری داره که دایی جان بتونی همه رو شکست بدی ؟به نطرم با این بازیکنا و هزینه ها باید بین دو تای اخر باشه سایپا پس تو مربی خوبی هستی مخصوصا با دست خالی تو به سپاهان یا پرسپولیس ببازی هیچ عیبی نداره اونا ببازن به تو ایراد داره امیدوار بعد بازی از داورا بحث نشه یا اشتباه یک بازیکن مجموعه باید خوب کار کنه اونم در حد توان تیم
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۵:۳۹
پاسخ
90
35
reza
اقای دایی شما جلو پرسپولیس زمین وزمان رو دوختی که نتیجه بگیری شما چطور وقتی بازی شما تو قهرمانی لیگ تاثیر داره باید به بازیکنهای اصلی استراحت بدی .شما درگیر کدام مسابقات فشرده هستی که باید تو این مقطع استراحت بدی
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۴:۰۶
پاسخ
76
145
زرد سپاهانی
قدر دایی رو کسی نمیدونه. ولی یه مربی ۳۰۰ هزار دلاری اهل کرواسی رو که به کمک هوچیگری و داوری نتیجه میگیره روی چشمشون میذارن.
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۳:۴۱
پاسخ
235
102
سپاهان عزیز
اخه از یه سری ادم بی درک و تعصبی غیر این انتظار نیس ..خخخخ
۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۰:۰۷
87
50
ماندگار
ببین،شما امسال حتی سهمیه هم نمیگیرین،پس زیاد و به دروغ اسم علی دایی و قدردانی از ایشان رو نیار،راستی این قهرمانی های مربی شما میدونی چطوری بدست اومده؟شما اگر خیلی هوادار بودی نوابغی مثل نویدکیا و امثالهم رو خونه نشین نمیکردی،بخاطر حاشیه هایی که با بازی استقلال درست کردین باختین،پس لطفا ساکت باش و فقط قهرمانی تیم های بزرگتر از سپاهان رو ببین،سپاس ادمین جان که نشر میدی
۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۵:۱۳
26
121
محمدرضاپرسپولیسی نژاد
سکوت لطفا سکوت...
۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۱:۴۰
50
98
یک قدم جلو
شماهام دلتون خوشه،، بیخیال
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۳:۳۱
پاسخ
11
71
زلزله 6 ریشتری سرخ
وقتی هوادارا میگن علی فقط کریمی به خاطر همین کاراته جلو پرسپولیس انتحاری بازی میکنی جلو رقیباش ذخیره هاتو میذاری تو زمین
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۰:۱۸
پاسخ
84
132
دانیال هوشمند تراکتورپور
علی دایی اینقدر خوب و بزرگ و باحاله که اصلا آدم باورش نمیشه که پیروزیعی باشه.
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۹:۲۴
پاسخ
134
88
جووونم کیروش
یک بازی مقابل تراکتور ضد فوتبال بازی کردی یک مساوی گرفتی دو بازی است که فوتبال بازی میکنی ۸ گل خوردی.هر چند گلهایی که جلوی پرسپولیس خوردی خنده دار بود در کل به درد مربی گری نمیخوری .پرسپولیس از دو بازی آینده خودش امتیازی نمیگیره
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۴:۱۹
پاسخ
164
30
رعایت مصالح تیم
جناب دایی رفتارهای سالهای اخیرتان : 1- مطالبه تمام وجه قرارداد با پرسپولیس با ضرر و زیان و شکایت علیه باشگاهی که مدعی هواداری اش هستید . 2- استفاده از تمام توان فنی در مقابل پرسپولیس و استفاده از نفرات ذخیره در مقابل رقبای پرسپولیس 3- تلاش کادر فنی شما برای سر دادن بازیکن های پر استعداد به سمت استقلال که غلامپور به اعتراف خودش هر چه توانسته برای استقلالی کردن ترابی به کار برده 4- توهین برادرتان به پرسپولیس و برانکو و هوادارانش 5- دعوا و تنش با پرسپولیس در همه بازیها و آرامش و بی تفاوتی در سایر بازیها را یادمان نمی رود ، لطفا به فکر حرفه و کار خود باشید و دیگر به پرسپولیس کاری نداشته باشید . منافع پرسپولیس در این است که شما و برادرتان اصلا خود را پرسپولیسی ندانید .
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۹:۰۰
پاسخ
41
154
طلوع سرخ
بله آقای دائی...اینجوریاس! همه که برانکو نمیشن با 13 بازیکن دبل قهرمانی بزنه و بره فینال آسیا!
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲:۴۳
پاسخ
46
155
آزاد
سوال: مگر علیاری چکار کرده بود دایی این حرف ها رو در موردش زده؟؟؟؟!!!! خب یکی شفاف بیاد بگه دیگه!!!
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸:۲۹