دایی: رونالدو، رکوردم را می‌شکند

دایی: رونالدو، رکوردم را می‌شکند

11886
11:58
26 مهر 1398
اسطوره فوتبال ایران اعلام کرد که فوق ستاره پرتغالی تنها کسی است که می تواند رکورد او را بشکند.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از نشریه «گازتا اسپورت» ایتالیا، علی دایی، پادشاه فوتبال ایران می گوید که دیر یا زود رونالدو، اسطوره پرتغالی رکورد او را می شکند. در تاریخ فوتبال هیچ کس مثل دایی گلزنی نکرده است. او با زدن 109 گل برای تیم ملی ایران آقای گل فوتبال جهان است.

دایی درباره این رکورد گفت: این رکورد باعث افتخارم است. به نظرم تا زمانیکه این رکورد بوده ملت ایران نیز همه افتخار می کردند. این افتخار تنها برای من نیست بلکه برای تمام مردم ایران است.

وی افزود: اصلا ناراحت نیستم چون تمام رکوردهای جهانی ممکن است روزی شکسته شوند. من خوشحالم رونالدو در آستانه غلبه رکوردم است. من از فوتبال او لذت می برم. او در تمام این سال ها در اوج بوده است. من او را جزو 3 بازیکن برتر دنیا می دانم و برای او آرزوی بهترین ها را دارم.

کاپیتان سابق ایران ادامه داد: او به همراه تیم ملی پرتغال برخلاف مسی آرژانتینی عملکرد درخشانی داشته است. به همین خاطر  معتقدم که رونالدو تنها کسی است که می تواند به رکورد من برسد. چالش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شاید سختر از گلزنی در تیم ملی باشد. تیم های زیادی هستند که به دنبال قهرمانی در اروپا هستند اما به نظرم یوونتوس به همراه رونالدو یکی از آنهایی است که شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

4416

نظرات کاربران
فرشاد فرزان
علی دایی نه تنها بازیکن عالی بود اخلاقش بیست کمکش به سیل زدنگان زلزله زدگان رکورد مردونگیت کی میخواد بزنه؟
۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۹:۰۲
پاسخ
10
51
مسیحا سعید
من میگم رکورد نمیشکنه. به دلم افتاده رکورد تا قیامت مال دایی میمونه. حالا بگوکی گفتم
۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۴:۵۰
پاسخ
27
18
علی پرسپولیسی
بهتره بدونید دایی اولین بار تو ۲۴سالکی برای تیم ملی بازی کرد.وای اینایی که اینهمه مالدیو مالدیو می‌کنن معلومه اطلاعات فوتبالی ندارن.۴گل به عربستان.۴گل به ژاپن.۴گل به کره.۴گل به چین.۴گل به عراق و....دایی اتفاقا تو بازی با گوام و مالدیو خیلی گل نزد.تمام قدرت‌های آسیا از دایی ۴تا۴خوردن.بعدشم الان اگه مهاجمی عرضه داره این همه گل بزنه. هنوز مالدیو و گوام و کامبوج هستن.پس چرا هیچ مهاجمی عرضه آقای گلی جهان رو نداره!!!!؟؟؟؟
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷:۵۷
پاسخ
9
67
Mehdi
هرچی بشه باز تو واسمون اسطوره ای
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۷:۰۴
پاسخ
7
53
سیدامیرتاجی بهشهری
استقلالی ام ولی باعث افتخاره ایران پرچم بالا عشق IRAN
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۹:۰۵
پاسخ
6
61
ناصر
اگه علی دایی توی اروپا بازی می کرد 40 تا گل هم نمی تونست بزنه
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶:۲۶
پاسخ
73
15
فرهاد
گادفری چیتالو از زامبیا 79 گل زده و حسین سعید از عراق 78 گل زده. اونوقت پله اسطوره فوتبال جهان و تقریبا بهترین بازیکن و گلزن تاریخ جهان 78 گل. پس تعداد گل ها نمی تونه ملاک باشه.
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵:۰۷
پاسخ
19
31
سعید
چطور علی دایی بهترین گلزن جهانه که نتونسته یکبار هم در جام جهانی گل بزنه؟
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۲:۱۴
پاسخ
38
34
عشقممم نیمار
ایشالا ک‌رونالدو ..رکوردته بشکنه :-)
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵:۲۷
پاسخ
64
11
سعید
رکورد علی دایی اصلا مهم نیست چون بیشتر گل هاش به مالدیو و تیم های درجه 3 اسیا زده شده و در دوران فوتبالیش تمامی بازیکن های تیم در هر بازی حراقل 20 موقیت گلزنی براش ایجاد می کردن و تمام تیم وظیفه داشتن از چپ و راست توپ ها رو روی دروازه حربف بریزن تا آقای دایی بتونه گل بزنه. تیم ملی سال ها دست علی دایی بوده و حتی اجازه تعویض کردنش رو هم نداشتن و پنالتی ها رو هم خودش می زده. اینطوری علی دایی به این تعداد گل رسید. در حالی که همین کار باعث شد تا سال ها ما مهاجم دیگری رو نتونیم برای تیم ملی تربیت کنیم و سال ها ضعف گلزنی داشته باشبم فقط برای اینکه آقای علی دایی دلش می خواست همه تیم ملی در خدمت او باشند و همه گل ها رو خودش به تنهایی بزنه. لطفا حقیقت رو چاپ کنید
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹:۲۵
پاسخ
175
87
بهروز عارف
علی دایی بدون شک بزرگترین اسطوره فوتبال ایران هست و تمام دنیا فوتبال ایران را با نام علی دایی می شناسند اما بعضی افراد مثل شما چشم دیدن افتخار ایشان وکلا پرسپولیسیهارو ندارین ضمن اینکه علی دایی به تیمهای درجه یک آسیا مثل کره جنوبی،ژاپن،عربستان و...بیشتراز مالدیو گل زده است ،اول اطلاعاتت رو بالا ببر بعدبیانظربده البته ازتعداد دیسلایکهات معلومه که مردم خودشون بهتر می توانندقضاوت کنند،متاسفم برات
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۶:۴۲
42
12
فقط شیشعلی
فکر میکنم بچه مدرسه ای بیش نیستی که به اسطوره کشورت اینطور ظلم میکنی علی دایی تو 26سالگی به تیم ملی دعوت شد و تا 36 سالگی تو تیم بود تو بازیهای بزرگ همیشه برگ برندمون بود من هنوز شادی دبل تو ریاضشو یادم نرفته یا پوکرش جلوی کره تو ملتهای اسیا یا غیرتش که با مصدومیت بازی میکرد.
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۸:۱۹
32
14
آرمین
جوون های امروزی که یادشون نیست ولی تمامی حرفات درسته و اون قدیمی ها می دونن چی میگی
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۷:۱۴
2
32
سعید
مرفاوی ۳۱بازی ۱۱گل+مظلومی۱۹گل۴۰بازی+مجیدی ۱۰گل ۴۵بازی+قلیچ خانی۶۶بازی۱۱گل+جباری۳۷بازی۱۳گل+ارش برهانی۳۷بازی۱۰گل+روشن۴۸بازی۱۳گل+عنایتی۳۰بازی۸گل+علی موسوی۲۲بازی۹گل=جمع گل های کل اسطوره های استقلال برای تیم ملی۱۰۴گل جمع بازیها۳۲۶بازی و علی دایی۱۴۹بازی۱۰۹گل زدهبا میانگین۰.۷۳گل زده در هر بازی.اره درست میکی واقعا علی دایی گل زن نیست
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۰:۳۱
55
1
Sami
چشم بسته غیب میگه اینم
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۶:۰۱
پاسخ
69
26
Mohsen
درود بر دایی. دنیا دنبال رونالدو هستند رونالدو دنبال دایی!! چقدر ما می تونیم بزرگ باشیم. حیف بر ما.
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۴:۲۷
پاسخ
19
140
علی
هر بازیکنی برای گل زدن در تیم ملی تمام تلاشش رو میکنه و این حرف اشتباهه که علی دایی به تیمهای ضعیف گل زده، چون رونالدو هم به تیم های ضعیف گل زده هر چند رونالدو عاشق پنالتی زدنه و آمار قابل توجهی از گلهاش از روی نقطه پنالتیه . علی دایی هم با تمام وجود و غیرت برای تیم ملی ایران بازی کرده. از نظر اخلاقی هم علی دایی مثل رونالدو مغرور نبوده....
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱:۵۶
پاسخ
19
117
پرسپولیس محبوب دلها
وقتی رکوردی که توسط رونالدو بشکنه یعنی خیلی با ارزش بوده که یکی مثل رونالدو بعد ۱۵سال تونسته بهش برسه.دوباره باعث شده اسم دایی بیاد سر زبان ها
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹:۵۱
پاسخ
21
203
هموطن
اگه بشکنه هم تو سری شهریار با میانگین هفتاد و سه صدم و رونالدو در حال حاضر با میانگین پنجاه و هشت صدم!!!هیچکس دایی نمیشه!زنده باد ایران و ایرانی.
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۰:۳۰
پاسخ
21
173
مرتضی (داماش)
البته میانگین بخایم حساب کنیم پوشکاش بهترین آمار رو داشت که تعداد بازیاش با تعداد گلایی که زده تقریبا برابره.
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۹:۱۰
23
39