دبیر هیئت فوتبال اصفهان: به ۴ دلیل نباید ظرفیت تماشاگران در بازی با پرسپولیس ۵۰-۵۰ باشد

دبیر هیئت فوتبال اصفهان: به ۴ دلیل نباید ظرفیت تماشاگران در بازی با پرسپولیس ۵۰-۵۰ باشد

12255
15:16
04 خرداد 1398
دبیر هیئت فوتبال اصفهان گفت که به ۴ دلیل نباید ظرفیت تماشاگران در بازی با پرسپولیس ۵۰-۵۰ باشد.

به گزارش وب سایت نود، حمیدرضا دادخواه, دبیر هیئت فوتبال اصفهان که در جلسات شورای تامین این استان حضور داشته است, درباره اینکه شورای تامین چه تصمیمی برای 50-50 بودن ظرفیت ورزشگاه نقش‌ جهان در دیدار سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی گرفته است, گفت: در آخرین جلسه‌ای که برگزار شد, تصمیم  گرفته شد که بحث اجرای 50-50 در اصفهان منتفی باشد. باشگاه سپاهان اعلام کرده که اگر بازی به این شکل برگزار شود, انصراف خواهد داد و در جلسه نیز مسئولان باشگاه تاکید کردند که در این صورت انصراف‌شان را به صورت کتبی اعلام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه «مجموعه مسئولان استان نظر بر این دارند که  اگر قانون 10-90 اجرا شود, می‌توانند در اصفهان این بازی را برگزار کنند» عنوان کرد: این تصمیم برای حفظ امنیت گرفته شده است. برای اینکه بخواهیم ظرفیت ورزشگاه را مساوی بین دو تیم تقسیم کنیم, چند مشکل وجود دارد, اول اینکه این بازی در نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و در پایان بازی باید یک تیم حذف شود, برای همین ممکن است نتیجه بازی با توجه به اتفاقات بازی قبلی دو تیم با تحرکاتی همراه باشد. دوم اینکه ورزشگاه نقش‌جهان در وسط شهر قرار دارد و این می‌تواند امنیت شهر را تهدید کند. مورد دیگر باشگاه سپاهان اعلام کرده وقتی طبق قرعه‌کشی میزبان این بازی شده, دیگر 50-50 بودن چه فایده‌ای برای‌شان دارد و دلیل چهارم نیز این است که آیین‌نامه این قانون (50-50 بودن ظرفیت ورزشگاه در بازی‌های جام حذفی) تنها چند روز پیش در تاریخ 98/2/29 برای هیئت فوتبال و باشگاه سپاهان ارسال شده و پیش از این هیچ نامه‌ای در این باره به باشگاه و هیئت فوتبال داده نشده است.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان, تصریح کرد: در جلسه شورای تامین به دلیل اینکه امنیت مردم خیلی مهم است, تصمیم‌گیری شده که بازی فقط با شرایط 10-90 برگزار شود و هیچ کدام از مسئولین استان زیر بار 50-50 نرفتند. بازی در اصفهان فقط در صورتی که قانون 10-90 باشد؛ برگزار می‌شود. این تصمیم شورای تامین استان اصفهان است و حالا اینکه سازمان لیگ چه تصمیمی خواهد گرفت را نمی‌دانیم.

دادخواه درباره اینکه سازمان لیگ مدعی است که قبلاً این آیین‌نامه 50-50 بودن مسابقات جام حذفی را ابلاغ کرده بود,‌ تاکید کرد: هم ما و هم فدراسیون فوتبال اتوماسیون اداری داریم و اگر ابلاغ شده بود, الان در دسترس بود. در سال 96 و 97 چنین آیین‌نامه‌ای به ما ابلاغ نشده است.

2051

نظرات کاربران
ایلیا
بازی رو بدون تماشاکر برگزار کنید هم به شما فشار نمیاد هم قانون ۵۰-۵۰ رعایت شده #ترسوها
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷:۰۵
پاسخ
16
61
امید
ایا رئیس هیت فوتبال تهران هم اینجوری از پرسپولیس حمایت میکنه..ادمین لطفا تایید کن
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۲:۰۳
پاسخ
10
60
Redarmy
دلیل سکوت مدیر عامل پرسپولیس چیه .اگه نمیتونی حق تیم رو بگیری برو داداش.وایستادی ک تصمیم رو عوض کنن .اگه نمیخان پنجاه پنجاه باشه بدون تماشاگر بازی کنین .تامام
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۳:۱۶
پاسخ
13
52
صفا
خیلی خوبه که دغدغه امنیت مردم رو داری پس ۹۰-۱۰ کنید برا پرسپولیس حالا که دغدغتون امنیت طرفدارهاست مگه اینکه اینم بهونتون باشه که در اونصورتم مارو چی فرض کردین؟
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۷:۳۳
پاسخ
10
50
عشقممم نیمار
سازمان لیگ فک نکنم ب این چیزایی ک گفتین اهمیت بدن ..و‌فقط ب فکر جام‌دادن ب شیش_پولیسن و بس :-)
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵:۰۹
پاسخ
59
19
علی سپاهانی
یبار جلوی این سوگولیا وایسید...تو رو خدا رو حرفتون بمونید و اگه قانون این جعلی رو خاستن اجرا کنن بازی نکنید..اینا همه افتخاراتشون جعلیه...
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۸:۰۳
پاسخ
60
22
امید از تفت
دلیل و بهانه برای اجرا نکردن قانون. ولی بردن سپاهان جلوی 90 درصد بیشتر حال میده. واسه ما پرسپولیسی ها فرقی نمیکنه چند به چند باشه. مهم جامه که ما می گیریم.
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۱:۲۰
پاسخ
10
50
سرباز احمدی هستم
پس بیچاره تماشاگرای تهرانی که موقع بازیهای سپاهان نمیزنن چند نفری رو داعون کنن که سازمان لیگ مجبور بشه بازیهای تهران رو ۱۰۰ درصد میزبان برگزار کنه
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۸:۴۳
پاسخ
8
40
کوپا امجدیه ۵۰ سال پیش
خیلی جالبه اینا میخوان قانونی که سال ۹۴ ابلاغ شده و نصیرزاده هم اونو تایید کرده اجرا نکنند و حتی از سازمان لیگ هم تمکین نمیکنن. اون تماشاگران شما هستند که حتی ۱۰ درصدشون هم قابل کنترل نیست (ورزشگاه آزادی صندلیهای شکسته و پرتاب مامور نیروی انتظامی و ...) ما حرفمون را تو زمین میزنیم.
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۰:۵۴
پاسخ
45
126
مستر
چه رویی داری انصافا.میفهمی اتوماسیون ینی چی؟!!اصن اتوماسیون نمیدونی چیه واقعا فوتبال هم نمیبینی؟!!بازی پارسال استقلال صنعت نفت رو برو بزن تو اینترنت ببین چند درصد به استقلالی ها دادن.خجالت هم خوب چیزیه
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۱:۳۸
29
34
صفا
جالبه خط و نشونم کشیدن که برگزار نمیکنیم
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۸:۱۷
21
30
اسماعیل
یه سئوال از سازمان لیگ و باشگاه سپاهان دارم.سپاهانیای که میگن این قانون به دستشون نرسیده میتونن توضیح بدن رو حساب کدوم قانون بدون قرعه کشی میزبان شدن در حالیکه هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان هر دو از 3بازی انجام شدشون دوبازیو میزبان بودن و یه بازی میهمان و تنها رو این حساب سپاهان میزبان شده که بازی قبلیش میهمان بوده در حالیکه این دلیل کافی نیس. چون پرسپولیس تو مرحله یک هشتم میهمان سپیدرود بود. این قانون 50به 50 تو همون قانونی نوشته شده که الان سپاهانو میزبان کرده. اگه ناراحتن میزبانیو بدن تهران با تماشاگر 50 به 50
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۱:۴۸
پاسخ
34
99
مستر
نه اتفاقا اون قانونی که شما داری میگی کلا جایی نوشته نشده و حتی تصویب هم نشده.یه نامه بوده با دوتا امضا.هیات رییسه فدراسیون و لیگ بیش از ۳۰ عضو دارن.البته از شمایی که بدون یه افتخار اسیایی تیمتونو ارتش سرخ اسیا صدا میکنید توقع نمیره از این چیزا سر در بیارید
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۵:۴۰
33
30
زرد سپاهانی
منم یه سؤال دارم. باشگاه پیروزی اگه این قانون بهش ابلاغ شدهُ چرا یه عکس از نامه منتشر نمیکنه تا نشون بده سپاهان دروغ میگه؟ اصلاْ عکس نمیخواد فقط شماره نامه رو بگید!
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۷:۳۵
35
30
علی
با همون قانونی کع پرسپولیس جلو پدیده میزبان شد
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۷:۳۳
20
19
زلزله 6 ریشتری سرخ
اگه توانایی برقراری امنیت ندارید یه شهر دیگه برگزار کنید
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۹:۴۵
پاسخ
25
102
banoo talaee
مثلا آزادی تا باسنگ استقبال کنین هوم؟ ما به تبریز هم راضیم اگه جرئت دارین بیاین تبریز
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۸:۲۰
30
8
Mosi
باشه ما ۱۰درصد میایم ولی مطمعن باشین شما نمیتونید نود درصد ظرفیتو پر کنید
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷:۴۸
پاسخ
31
89
ایرانی
پر نشه هم باز حق شما نیست چون تا اینجا مسابقات به صورت 90 10 بوده.
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱:۱۷
23
31
پرسپولیس ایران
پرسپولیس ایشالله نیبره بعد اون 90 درصد برای 10 درصد تهدیدی حساب نمیشه.اره برید ترسیدید نمیتونید چی بگید.
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۵:۲۲
پاسخ
26
76
بیطرف
یکی از چار دلیل این ه که چون بازی باید برنده داشته باشه پنجاه پنجاه نباید برگزار کرد، چون احتمال درگیری هست و... خب اگه نود به ده باشه و اون ده درصدی ها برنده بشن و خوشحالی کنن، نود درصدی ها رو کی میخواد کنترل کنه که اسیبی نزنن؟ کنترل پنجاه درصد اسونتره یا نود درصد؟
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۰:۱۸
پاسخ
23
86
pooyan
ببخشید ؟ ورزشگاه نقش جهان وسط شهره !!!!!!!!!
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۱:۳۳