درخشش دوباره سردار؛ اولین گل فصل لیگ قهرمانان به نام یک ایرانی

درخشش دوباره سردار؛ اولین گل فصل لیگ قهرمانان به نام یک ایرانی

9887
22:17
26 شهریور 1398
سردار آزمون مقابل لیون گلزنی کرد.

به گزارش وبسایت نود، سردار آزمون زننده گل نخست این فصل لیگ قهرمانان شد.

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب به طور رسمی با انجام بازی های مرحله گروهی استارت خورد. هر چند که بازی های پلی اف از چند هفته قبل شروع شد ولی عملاً هر سال با آغاز مرحله گروهی است که بازی های این تورنمنت جذاب رسماً در قاره سبز آغاز می شود.

سه شنبه شب هشت مسابقه از گروه های پنج تا هشت برگزار می شود که شروع دو مسابقه زودتر از دیگر بازی ها بود. اینتر در خانه میزان اسلاویاپراگ بود و لیون در فرانسه میزبان زنیت سن پترزبزرگ. دیدار اینتر و اسلاویا در پایان نیمه نخست با تساوی 0-0 پایان یافت.

اما در دیدار زنیت و لیون یک گل به ثمر رسید که این گل توسط سردار آزمون زده شد تا مهاجم ایرانی تیم زنیت زننده گل نخست این فصل لیگ قهرمانان باشد. او در دقیقه 41 بعد از یک و دوی عالی با ژیوبا توانست با ضربه ای هوشمندانه دروازه لیون را باز کند تا گل نخست این جام در این فصل به نام وی ثبت شود.

آرتور پتروسیان گزارشگر یوفا برای باشگاه زنیت، یک و دو ژیوبا و سردار را به مانند همکاری تیمی صلاح و فرمینو در بازی لیورپول در روز شنبه مقابل نیوکاسل دانست.

جالب این است سردار در دقیقه 38 یک کارت زرد هم گرفت که به این ترتیب اولین کارت زرد این فصل لیگ قهرمانان هم به نام سردار به ثبت رسید.

1878

نظرات کاربران
Abedi
دقیقا اون پرسپولیسیای منتقد سردار و کیروش کجان ؟
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۶:۰۷
پاسخ
19
55
TT فراتر از باشگاه ✔
تو غاااار !!!
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱:۲۱
10
18
م.ج
درود بر سردار آزمون.به امید پیروزی روزافزون برای ایشان.بیش از پیش بدرخشی سردار ایرانی.
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۴۲:۱۶
پاسخ
2
69
سپاهان یعنی هویتم
دم سردار گرمممم....منتقداش در چه حال اند
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۰:۴۹
پاسخ
9
47
عشق فولاد خوزستان و آژاکس
ماشاالله بر سردار و ماشاالله بر طارمی و ماشاالله بر جهان بخش من از بازیشون لذت میبرم از وقتی شنیدم سردار به لیون گل شاد شدم
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۰:۴۷
پاسخ
3
133
لیورپولی دو آتیشه‌ی دهه هفتادی
من نمیدونم چرا بعضیا شاکی هستن. سردار یکی از بهترینای ایرانه
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۹:۳۲
پاسخ
7
145
کیوان
آفرین ولی بدون ظلمی که تو به علیپور کردی رو هیچکی نکرد! اگه علی پور به جای تو میرفت تیم ملی الان نوک حمله بارسا توپ میزد, نه اینکه با ۰ گل زده تو قعر جدول مهاجمای لیگ ایران باشه ..خخخ
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۸:۵۳
پاسخ
75
116
پسر آبی
دوست عزیز علیپور میتونه یکی از مهاجمان خوب تیم ملی ایران باشه با وجود سن کمش. به عنوان یه استقلالی از این افتش ناراحتم. بازیکن بدون حاشیه بر خلاف سروش رفیع هیچ حرف بدی در مورد تیم ملی نزد.
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۵:۵۶
11
29
تاجی
آفرین بر تو ای سردار ایرانی.
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۴:۲۵
پاسخ
4
110
ایران
سردار که بازیکن نیست، علیپور خیلی بهتره:)))) تازه جاشم تو تیم ملی خالیه ;)
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۱:۵۸
پاسخ
84
68
حامد
نه اینکه خیلی توبازی بانفت گل زد جاش تیم ملی خالیه واقعا.از10تاموقعیت 1گل هم نمی تونه بزنه .بازم دلداریش بدین شاید برگرده.ادمین
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۵:۱۷
2
20
TT فراتر از باشگاه ✔
مطمئنم اگه همینطور ادامه بدی تیمایی مثل سویا والنسیا برنلی اورتون میان دنبالت ، موفق میشی ۱۰۰%
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۹:۳۴
پاسخ
11
98
ساسا تراختوری
البته کیروش باید علیپور رو میبرد جام جهانی خخخ
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۸:۰۱
پاسخ
38
88
تیم ملی
ایرادهایی داره ولی در کل چارچوب شناس قهاریه آفرین سردار
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۱:۵۸
پاسخ
13
129
حسنعلی اکبری CHELSEA
دیگه بازی کردن بازیکنان ایرانی در تیم های بزرگ اروپایی واسمون آرزو نیست چون شک نکنید سال بعد یا حتی همین نیم فصل سردار به یکی از بهترین تیم ها میره
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹:۱۰
پاسخ
10
116
کیومرث
جونم سردار ایرانی پسر کی روش کبیر ؛ تو ۱۸ سالگی دعوتش کرد تیم ملی و تو زمانیکه ناجوانمردانه ترین حملات به سردار شد ، مثل پدر ازش حمایت کرد . نکته جالب همون بازیکنی که جای سردار اومد یه پنالتی داد و خراب کرد . انشاء اله مصدومیت سردار جدی نباشه و خیلی زود برگرده .
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۵:۲۹
پاسخ
32
122
عادل
درپاسخ به تیراختور: برادر مهم فراموشکاری کی روش نیست ! مهم اینه که ما و سردار قدرشناسی یادمون نره !!! اتفاقا ما و طرفدارهای کی روش از اینکه می بینیم انتخاب های کی روش با دلیل ومنطق بوده خوشحال می شیم و همیشه این مساله را گوش زد می کنیم تا یادمون باشه و یادمون نره د رکاری که هیچ تخصصی درآن نداریم دخالت نکنیم و اجازه بدیم که کسانی مانند کی روش بهترین تصمیمات را بگیرند !!!!!
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵:۱۷
2
16
کارن
پسر کیروش!! متاسفم برات!!! سردار زیر نظر مربی ترکمنش تو روسیه لحظه به لحظه پیشرفت کرد وبه اینجا رسید پدرش خلیل آزمونه که اینهمه سال مثل شیر برای رشد فرزندش از خونه و زندگی وشهر وروستاش دل کند شبانه روز با فرزندش بود... آخه کیروش چکاره بود!!
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۲:۵۶
14
12
یاشار
خطاب به تیراختور : قبلا هم بهت گفتم نمی خواد خودتو تراکتور جا بزنی هم تراکتوریا عاشق کی روشن . کی روش اگه مثل کوه پشت سردار نمی ایستاد اینقد از نظر روحی افت می کرد که دیگه حوصله ای برای تلاش براش نمی موند . همه بازیکنای تیم ملی می گن روحیه قوی و جنگنده کی روش خیلی رو ماها اثر داشت .
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۰:۴۹
2
14
تیراختور
داداش کیروش الان یادش رفته ایرانو تو هنوز درگیرشی سردار با همت و تلاش خودش ب اینجا رسیده