درخواست تجدیدنظر پرسپولیس برای لغو محرومیت کالدرون

درخواست تجدیدنظر پرسپولیس برای لغو محرومیت کالدرون

2897
19:22
22 آبان 1398
مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: حکم صادره در ارتباط با آقای کالدرون با توجه به مندرجات پرونده برای ما قابل قبول نبود و نسبت به تجدید نظر خواهی ویژه اقدام کردیم.

به گزارش وب‌سایت نود، مهدی خواجوند در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در خصوص محرومیت آقای کالدرون، سرمربی محترم تیم، با توجه به دادنامه صادره و توضیحات مندرج و از طرفی توجه به اظهارات وی و مصاحبه های که صورت گرفته است، حکم محرومیت باعث قانع شدن افکار عمومی و باشگاه پرسپولیس نشد. بر این اساس با توجه به اختیارات حاصل از آیین نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، نسبت به تجدیدنظرخواهی ویژه از حکم کمیته انضباطی و ثبت آن به تاریخ 20 آبان اقدام شد.

وی درباره اقدام باشگاه درباره پرونده ماریو بودیمیر ادامه داد: در این ارتباط با توجه به مهلت تعیین شده از سوی فیفا، قبل از پایان زمان مقرر، لایحه دفاعیه باشگاه ارسال شد.

۴۴۱۵

نظرات کاربران
تا 1400با کاپ اسنپی
یقین بدانید روز قبل بازی به حالت تعلیق درمیاد، درحالی که همین کالدرون از هفته اول علیه استقلال حرف زده وباید حداقل دوجلسه محروم میشد
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۹:۳۳
پاسخ
52
63
زانیار
دستور از بالا میاد بازی 6تقلال رو لغو میکنن . دستور از بالا میاد پرسپولیسیا رو محروم کنید
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸:۳۲
پاسخ
57
68
نه به مافیای آبی
وقتی که دستور محرومیت از بالا امده باید به کجا تجدید نظر داد؟؟؟
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴:۰۵
پاسخ
24
39
kamran
نیم ساعت بعد بازی حکم میدن که محرومیتش تبدیل به یک جلسه تعلیقی شده بود ولی تایپیست نداشتیم و الان حکمشو ابلاغ کردیم...
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۳:۲۶
پاسخ
16
29
پرسپولیسی گرگان
خدایش کالدرون نباید صحبتو میکرد و محرومیتش درسته ؟ولی اینکه دیگران خلاف میکنن مجازات نمیشن جای تعجبه؟صدای اقای قلعه نویی هنوز موجوده چرا اقای قلعه نویی محروم نشد؟چرا هوداران حریف تخلف میکنن مجازات نمیش مثل شعارهای نژاد پرستانه چهار چرخی ها،کور کردن دو هودار پرسپولیس توسط سپاهانیا ،سنگپرانی هاشون حتی تو ازادی هم اونا سنگپرانی رو شروع کردن والا چنین اتفاقی حتی تو بزرگترین دربی اسیا بین پرسپولیس استقلال هم دیده نمیشه.چرا دیگران خلاف می کنن مجازات نمیشن ،پارسال نبود هودارای استقلال خ سنگپرانی میکردن سمت هودارای پرسپولیس تو شهرشون چرا مجازات نشدن
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹:۲۶
پاسخ
23
48
Masood
چند دقیقه قبل بازی میشه تعلیقی، بازی بعد یک جلسه اضافه میشه، رسما 2 جلسه محروم، به نظر جک میاد ولی تو هفته های قبلی همین بلا سر پرسپولیس اومده!
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۶:۱۱
پاسخ
38
51
ساوالان
بابا کالدرون را ول کنید؟بخشش به حق ایشان باز مصیبت می شود؟ همین امروز از اقای تابش و نصیر زاده نکونام شکایت کنیدتشویش اذهان عمومی؟ واقعا این باشگاه بخش حقوقی ندارد؟ چرا پیگیر شکایت پارسال نمی شوید در مورد مهندسی؟ ببینید پرونده توی کدام کمد خاک می خورد؟ واقعا بلد نیستید کی دفاع کنید کی حمله؟ الان توی یک روز سه مدیر بر علیه پرسپولیس اتهام واهی زدند توی یک روز؟ اینها همه برنامه ریزی شده است پس تیم چطور به حاشیه می رود؟ هر کس سنگی می اندازد بخورد نخورد سنگ مفت گنجشگ مفت؟ چطور انها کالدرون را محروم می کنند و شما نمی توانید حتی یکی از انها را محروم کنید ؟
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵:۴۵
پاسخ
33
37
تب
اتهام واهی ؟؟!!!!!
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۸:۲۳
3
8
حسام
اینکه کمیته انضباطی حکم صادر کنه بعد مدیر عامل پرسپولیس با همه رسانه ها مصاحبه کنه و چندبار تاکیید کنه که باید حکم شکسته بشه این اصلا برای وجهه کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال خوب نیست!پیش از این هم به مربیشون تذکر و اخطار داده شده بود.
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵:۱۵
پاسخ
20
44
شازده آبی
اگه حکمش لغو بشه، من دیگه بازیهای پیروزی رو نمیبینم ، گفته باشم. شاید دیگه نظر هم ننویسم :(
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۱:۲۹
پاسخ
32
39
مژده
شازده مرگ من یکی، تو نباشی بازیهای لیگ لغو میشه و پرسپولیس ورشکسته کوتاه بیا!!!!!
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۲:۰۸
18
14
رامین
اسم پرسپولیس خوب شماها رو سوزونده. هوچی گرهای امجدیه
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۶:۰۸
18
15
Masood
خدا کنه لغو شه! نه بخاطر پرسپولیس بخاطر اینکه جماعتی راحت بشن
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۰:۴۲
10
12
Majid
کالدرون گفت نتیجه بازیا بیرون زمین رقم میخوره فدراسیون و داوری رو زیر سئوال برد
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۴:۲۳
پاسخ
20
41
مژده
حرف حق تلخه!!!
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸:۵۲
16
13
Amir
قلعه نویی پارسال گفت بازی ها مهندسی شدن صلاحیت کل مسئولان فوتبال رو زیر سوال بود.
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۱:۰۸
14
17
یل تبریز
ایشان درست گفته اند.
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۰:۰۳
14
9
حسینی
وقتی کل ارکان فوتبال کشور را زیر سوال میبری و تهمت میزنی وبجای یک فصل محرومیت یک جلسه محروم میکنند نتیجه هم میشه این!!!! بجای اعتراض باید واسشون دسته گل بفرستید