درخواست هیات رییسه سازمان لیگ: رقابت‌های فوتبال را تعطیل کنید

درخواست هیات رییسه سازمان لیگ: رقابت‌های فوتبال را تعطیل کنید

1659
14:38
08 اسفند 1398
جمعی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ خواستار لغو رقابت‌های فوتبال در تمام رده‌های سنی شدند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، شیوع بیماری کرونا در ایران خطراتی را برای جامعه ایجاد کرده است. جامعه فوتبال هم که جزئی از جامعه محسوب می‌شود از این قضیه مستثنی نیست و از بابت کرونا نگران هستند. با این حال وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال تنها به برگزاری بدون تماشاگر رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک فوتبال بسنده کرده و تصمیمی بابت لغو این دیدارها نگرفته است.

در همین راستا منصور قنبرزاده و صادق درودگر به عنوان اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال با ابراز نگرانی بابت شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف ایران خواستار لغو تمام دیدارهای فوتبال در تمام رده‌های سنی شدند.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب اقای بهاروند
باسلام
همانطور که مستحضرید وزارت بهداشت کتبا برگزاری مسابقات ورزشی و فعالیت اماکن ورزشی را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرده است. لذا باتوجه به اهمیت موضوع حفاظت از سلامتی ورزشکاران وحسب مسئولیت اجتماعی متولیان فدراسیون و خصوصا هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال استدعا می‌شود دستور فرمایید همراه و همگام با سیاست های وزارت بهداشت به عنوان مرجع رسمی و قانونی سلامت جامعه نسبت به تعطیلی کلیه مسابقات در تمامی سطوح و رده های سنی اقدام عاجل بعمل آید.
با تشکر

منصور قنبرزاده
صادق درودگر
اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال ایران

2051

نظرات کاربران
امید
مگه چه خبره که لیگ تعطیل بشه!!؟ مگه ما که کارمندیم تعطیلیم که لیگ تعطیل بشه اونم برای هفته ای دو ساعت بازی!!؟ یا کدوم یک از عوامل تیمها کرونا گرفتند!!؟ ضمن اینکه کرونا برای بیماران مزمن دیابتی و قلبی عروقی و افراد مسن عامل خطر است نه برای جوان ورزشکار. اگه قراره تعطیل بشه دیگه زمانی نمیمونه تا بقیه لیگ برگزار بشه و رده فعلی لیگ، رده نهایی خواهد شد.
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۹:۰۴
پاسخ
11
36
.......
به جای این که مسائل رو با هم قاطی کنید،خودتون رو جای خانواده هاشون بذارید،کار خیلی سختی نیست
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹:۱۰
پاسخ
22
13
Q
البته فوتبال این مملکت سالهاست که تعطیله
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۲:۲۵
پاسخ
5
24
J
مگه قانونا این امر در حوزه تصمیمات سازمان لیگ و خود اینها نیست؟ پس چرا از سرپرست فدراسیون استدعا کردن؟
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۰:۵۶
پاسخ
8
2
پرسپولیس =زندگی
اینایی که تا هر اتفاقی تویه فوتبال میوفته به خاطر ضعف و کمبود تیم خودشون به پرسپولیس ربطش میدن دقیقا همون کسایی هستن که ویروس کرونا نیومده ماسکو دستکشو احتکار کردن.نوع فکر و شخصیت ادما نشان دهنده همه چیز هست.
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲:۱۲
پاسخ
7
33
حجت پرسپولیسی
جواب منطقی:هر تیمی که رو روال باخته یا مصدوم زیاد دارن دنبال لغو بازیان...مثل مرد بیاین تو میدون
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱:۵۱
پاسخ
8
28
حمید
مگه فقط جون فوتبالیستا مهمه پس مردم عادی چی اونارم تعطیل کنید.تمرینات تیم ها هم حاضرید لغو کتید یا فقط احتمال گرفتن کرونا از تیم مقابل هست؟ایتالیا ژاپن کره هم بدون تماشاگر کردن بازی هاشونو فقط جام حذفیشونو لغو کردن.همین لغو کردن باعث میشه میزبانی بازی های برگشت از ایران گرفته بشه شک نکنید.بازیکنا دست به دهان نزنن بعد بازی هم دستاشونو بشورن هیچ اتفاقی نمیفته.استقلالی ها و سپاهانی ها فقط بخاطر مصدوماشون حرف از تعطیلی میزنن شک نکنید
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۹:۱۶
پاسخ
5
22
ایمان۰۴
راهش اینه همه تیمها انصراف بدن تا هر چی جام هست رو بدن به تیم وزیر در غیر این صورت جون خیلی‌ها در معرض خطر قرار داره
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۷:۲۱
پاسخ
28
10
آبی دل
یعنی همه مخالفن نمیدونم چرا فقط یه تیم مخالف نیست دانشگاه ها و مدارس هم تعطیل
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۱:۱۴
پاسخ
25
6
شادوماد
جواب وزیر::اجازه بدید بازیهای سخت پرسپولیس تموم بشع و از این شرایطی که پیش اومده، بیشترین بهره برداری رو بکنیم، بعد بازیها رو لغو میکنیم.
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷:۳۴
پاسخ
72
39
عدالتم آرزوست
جوابیه من به تو : لطفا در اسرع وقت به دکتر روانشناس مراجعه کنید . به کمانم دچار بدبینی و توهمات خطرناک هستید .
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۶:۲۶
5
32
Overmars
بازی با شهرخودرو تو آرادی بدون تماشاگر برگزار میشه الان چندساله همش ناکامی خودتون و دارید می‌اندازید گردن زمین و زمان
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۱:۴۱
3
25
حرف حساب
متاسفم برای تو و امسال شما که با این طرز فکر حتی بازیکن تیم ها رو هم وادار میکنید که به جایی خود تمرین کردند و خوب بازی کردن توهم توطئه داشته باشند.
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۶:۳۰
2
18
قرمز آریایی
شما هم به فرافکنی هایتون و کامنتهای بجامونده خوش باشید ..
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱:۴۴
0
23
من
به نظر شما پرسپولیس در بازی با پدیده از حضور تماشاگرانش سود میبره یا ضرر؟
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۶:۵۰
3
17
منطق و عقلانیت
این حرف که لیگ باید تعطیل بشه درست نیست، چون دارن بدون هوادار برگزار میکنن اگه تعطیل کنن خب مثلا بانک ها و شرکت ها هم باید تعطیل بشن و کسی هم سرکار نره .
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۷:۳۹
3
29
حق
تنها دلخوشی ما نگاه کردن به مسابقات فوتبال است این رو از ما نگیرید ضمنا تکلیف بازی سپاهان و پرسپولیس رو مشخص کنید بازی باید از اول برگزار بشه پرسپولیس اگه میترسه ببازه که هیچ تیمی که تو آسیا گیر کرده ولی تو لیگ روان بازی میکنه که یا فوتبال آسیا مشکل داره یا وزرات مهندسی شده ما اگه پرسپولیس نمی ترسه بازی کنه
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷:۲۷
پاسخ
76
17
علیرضا اص
شما اگه نمی ترسیدید تو زمین خودتون میومدید بازی می کردید. الان شد داستان سوپرجام. شما هم برید به کاس شکایت کنید بدهی بالا بیارید.
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۹:۴۶
1
22
من
پرسپولیس میخواست بازی کنه اما سپاهان نیومد توی زمین مثل استقلال که رفت ترکیه
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۷:۴۴
0
22
بیا تو رمشک
ترسو اون تیمی بود که تو رختکن قایم شده بودن یا اون تیمی که بدتر فرار کرد رفت ترکیه ، ادمین جات مرهمت بفرما بچاپ
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۲:۵۲
0
24
پرسپولیس تا آخر دنیا...
چی چیو تعطیل کنید؟ مگه ملت زندگیشونو تعطیل کردن که لیگ بخواد تعطیل بشه؟
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷:۰۵
پاسخ
30
53
.
لیگ تعطیل بشه یا نشه چی به تو می رسه که انقدر زور می زنی؟ فوتبال و فوتبالیست ها می تونن با توجه به سفر هاشون و برخوردشون با مردم عادی خیلی ساده ویروس رو بگیرن و انتقال بدن.یه بازیکن اگه بگیره تقریباً کل اعضای تیم در خطر جدی قرار می گیرند.در نهایت ژاپن و چین و کره یه چی حالیشون بوده که لیگشونو تعطیل کردن. بهتره لیگ حداقل تا گرم تر شدن هوا تعطیل بشه.
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۴:۴۲
19
4
ایرانی
همه تعطیل کردن. اگه چیزی به اسم بهداشت و سلامتی برای شما مهم نیست برای خیلی ها هست.
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱:۰۵
12
6
آبی دل
یجور منطق آرزوست واسه جون انسان ها ارزش قائل نیستید فقط چون به نفعتونه بازی هاتون اینو میگید