دردسرهای یک ملاقات/ تذکر جدی وزارت ورزش به گرشاسبی

دردسرهای یک ملاقات/ تذکر جدی وزارت ورزش به گرشاسبی

40335
13:52
07 آذر 1396
وزارت وزش به حمیدرضا گرشاسبی سرپرست جدید باشگاه بابت دیدار بازیکنان و سرمربی پرسپولیس با حسین هدایتی تذکر داده و توضیح باشگاه در این باره را خواستار شده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - وزارت وزش به حمیدرضا گرشاسبی سرپرست جدید باشگاه بابت دیدار بازیکنان و سرمربی پرسپولیس با حسین هدایتی تذکر داده و توضیح باشگاه در این باره را خواستار شده است.

 به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، بعد از جدایی علی اکبر طاهری از پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی، سرپرستی باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفت. یکی از پروژه‌های مهم سرپرست جدید پرسپولیس تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ است و او در این زمینه مذاکراتی را هم با سرمربی کروات این تیم داشته است. با این حال اخیرا برخی از بازیکنان پرسپولیس و شخص برانکو با حسین هدایتی جلسه‌ای را برگزار کرده‌اند که عکس‌های از این دیدار در فضای مجازی منتشر شده است.

برگزاری این جلسه که برای چندمین بار در طول یکسال گذشته اتفاق افتاده، باعث شده تا این بار وزارت ورزش و جوانان به این نشست‌ها واکنش نشان دهد. وزارت ورزش پیرو این اتفاق به گرشاسبی تذکر داده‌ و توضیح باشگاه در این باره را خواستار شده است.

وزارت ورزش از سرپرست باشگاه توضیح خواسته که آیا در جریان این جلسه بوده یا خیر؟ و اصولا لزوم تشکیل چنین جلساتی آن هم با نام پرسپولیس و بهره‌گیری از آن چه ضرورتی دارد؟

حسین هدایتی در طی سال‌های گذشته همواره در مقاطع مختلف اعلام کرده که در پرونده‌های مختلف به بازیکنان پرسپولیس برای حل و فصل مشکلات قراردادی پول پرداخته، این درحالی است که مجموعه وزارت ورزش معتقد است که این پرداخت‌ها - اگر وصول نهایی شده باشد - بر اساس ضوابط ‌اسپانسری بوده و هیچ پرداخت بلاعوضی در کارنبوده است، بر این اساس نباید جلساتی خارج از عرف باشگاه انجام شود.

 به نظر می‌رسد که باشگاه و شخص سرپرست پرسپولیس پیش از انجام این دیدار در جریان این ملاقات نبوده‌اند چرا که برانکو پس از این دیدار اعلام کرده که پس از جلسه، گرشاسبی را در جریان محتوی نشست قرار داده است.

اخیرا و در ماجرای طارمی و ریزه اسپور هدایتی اعلام کرده بود که مبلغی را به بازیکن پرسپولیس پرداخته تا مشکلش با باشگاه ترکیه‌ای را حل کند به نظر می‌رسد این جریان نیز بی‌تاثیر بر بد بینی وزارت ورزش و جوانان به مالک استیل‌آذین ‌نبوده است.

حسین هدایتی اخیرا به دلیل مسائل مالی مدتی را نیز در بازداشت بود.

 

2051

نظرات کاربران
Amir
وزارت ترسیده رقیب پیدا شه واسه خودش وگرنه هر آدم عاقلی میدونه که هدایتی سالیانه ساله به پرسپولیس کمک میکنه حالا این وسط سودی واسه خودش داره یا نه،چه اهمیتی داره که سود داره یا نه چون که همیشه در مواقع حساس دست بازیکنا و تیم رو گرفته
۰۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۳:۳۷
پاسخ
1
11
امین
آقای وزیر ورزش ببین دیگه چه جوری میتونی برا پرسپولیس حاشیه درست کنی برکناری دکتر طاهری ک نتونستی کاری بکنی شاید اینجا بتونی .
۰۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱:۱۸
پاسخ
29
108
سلمان کودشتی
بجای اینکه بیان ازش تقدیر کنن و ازخرج های دلسوزانش تشکرکنن تذکرمیدن.کلی بچها مصاحبه کردن که تیم قهرمان هنوز پولشو دریافت نکرده و هدایتی کمک حالشونه و بعنوان یک هوادار کنارتیمه میخوان فراریش بدن.کسی که مثل هدایتی و طاهری واسه تیم خوبنو رانمیدن.ولی امثال رویانیان وچراااااا...کسی و میزارن سرتیم که بله چشم قربان گوباشه.کاری میکنن که تیم با کمک بقیه رشد نکنه.
۰۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۱:۰۲
پاسخ
30
99
بهزاد
یعنی تو قرن 21 با این همه اطلاعات و اخبار و ... هنوز هستن کسانی که فکر می کنند یک عده پولدار عاشق پیشه وجود دارند همین جوری الکی برای رضای خدا یکم از پولی رو که بابتش دادگاه رفتن زندان رفتن و ... میان میدن به یک مجموعه دولتی !؟!؟ بعد می گیم چرا پیشرفت نمیکنیم ! چون یکم فقط یکم جولوتر از دماغمون رو نمیتونیم ببینیم !!!
۰۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۷:۱۱
7
4
بی نام
متأسفانه عدم انضباط مالی لطمات زیادی رو به باشگاه پرسپولیس وارد می کنه، معلوم نیست اگه باشگاه مدیرعامل داره!! هدایتی کیه و چه سمتی داره که راه می افته بدون اجازه باشگاه با مربی جلسه خصوصی میزاره!!!
۰۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۴:۴۷
پاسخ
68
78
عـلـی ...
در اینکه هدایتی یک شخصیت دوست داشتنی برای همه ما پرسپولیسی هاست هیچ شکی نیست .. ولی واقعا در ماجرای طارمی و ریزه اسپور سوالات زیادی وجود داره .. که برای خود من مهمترینش اینه که چرا آقای هدایتی برای پرداخت مبلغ رضایتنامه از طریق باشگاه پرسپولیس اقدام نکرد و این پول رو مستقیما به خود طارمی داد تا به جای اینکه باشگاه این کار را انجام دهد بازیکن با باشگاه ترکی تصفیه کند؟ اصلا مگر همچین چیزی امکان پذیر است ؟ آیا مگر در یک باشگاه حرفه ای نباید همه چی حرفه ای باشه ؟؟!
۰۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۹:۴۴
پاسخ
21
132
فرهنگ لغت
داداش تسويه درسته به معنى مساوى كردن يعنى حساب بى حساب
۰۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۳۱:۴۷
6
2
مینایی
تصفیه! کنه؟؟؟؟؟؟ برادر من تسویه درستشه.
۰۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۴:۰۷
4
5
یل ابادی
حرفه ای رو خوب اومدی اخه کدوم حرفه ای گری
۰۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۸:۵۷
4
2
فرزاد از زنجان
با تشکر از دیدگاه شما علی جان ولی میخواستم بگم که برای تسویه حساب کلمه تسویه صحیح است دلبندم نه تصفیه!!
۰۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۶:۳۵
6
7
ابراهیم666666
طارمی به عنوان بازیکن آزاد با ریزه اسپور قرارداد بست ربطی به باشگاه نداره
۰۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۲:۳۷
3
13
علیرضا تابانی
اگر وزارت ورزش دست تو جیبش نمی کنه این توضیح خواستن ها واسه چیه؟چرخ صنعت فوتبال با سرمایه می چرخه - با ارجاع به مصاحبه ی آقای هدایتی یه طرفدار پیدا شده که می خواد طبق ضوابط و با تایید شما و مسئولین امر به تیم کمک کنه.مدیرعامل و بازیکن ها و همچنین طرفدار - صرفا راحع به خودم حرف می زنم - راضی هستن.اگر کمک نمی کنید لطفا چرخ فوتبال و گردش سرمایه توی اون رو پنچر نکنید.....
۰۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۷:۴۷
پاسخ
36
195
علیرضا تابانی
این روزها هیچ چیزی از قائده ی منطق مبادله خارج نیست (یه چیزی مدی و در قبالش چیزی طلب می کنی).من هیچ وقت و به هیچ عنوان همچین فکری نکردم.هر کسی به باشگاه کمک می کنه حق داره از مزایایی منتفع بشه(حالا تبلیغات یا هر چیز دیگه ای).من می گم برای اینکه چرخ فوتبالمون بچرخه باید پول به رگ های اون تزریق کنیم و به سرمایه گذارهایی مثل آقای هدایتی مجال بدیم.لطفا الکی راجع به نظر من سوء برداشت نکنید و بدونید که کاملا به این نکته ی پیش پاافتاده واقفم ...
۰۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۵:۳۵
2
11
بهزاد
اخه عزیز من چرا فکر می کنید یکی پیدا میشه همین جوری واسه رضای خدا پول خرج می کنه که شما طرفداران براش هورا بکشید !؟؟ اونم تازه کسی که با پول کار و زندگی می کنه !!! توروخدا بیشتر فکر کنید . یکم جولوتر از دماغمون رو ببینیم به خدا هیچ کس نمیتونه سرمون کلاه بزاره یا حق
۰۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۰:۲۰
16
12
حسین
چه ربطی به وزارت داره ملاقات چند نفر باهم ؟
۰۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۷:۲۴
پاسخ
71
217
فقط تاج کبیر
چرا ربط نداره واقعا میدونین ربطشو خودتونا زدین اون راه چرا باید کسی که هیچ سمتی تو باشگاه نداره و از راههای غیر قانونی به تیم کمک کنه که یکی از نتیجه هاش بشه قهرمانی پسپس و محرومیت دایومی و باشگاه حالا فهمیدی ربطشو بیخودی هم یه چیز ندانسته رو لایک نکنین
۰۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۲:۴۱
26
11
Sajad
واقعا ربطش رو نمیدونی؟؟؟ پرسپولیس مال وزرات هستش!!! سابقه هدایتی هم که مشخصه از بدهکاران بزرگ بانکی یکیش همین آقاست!!!
۰۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۶:۳۳
18
12
یوسف
دیدار چند‌نفر باهم‌ زمانی که اونا نقش نماینده یه‌ باشگاه‌ متعلق به‌وزارت‌ ورزش را‌دارند و‌توسط وزارت به این‌نقش منصوب شده‌اند‌ خیلی هم ‌مربوط میشه