دردسر ۴۰۰هزار دلاری توریست نیمکت‌نشین برای آبی‌ها

دردسر ۴۰۰هزار دلاری توریست نیمکت‌نشین برای آبی‌ها

13144
11:36
28 آبان 1397
بویان نایدنوف، شاکی جدید استقلال می‌تواند آبی‌پوشان را در خطر کسر امتیاز و محرومیت قرار دهد.

وبسایت رسمی برنامه نود - بویان نایدنوف، شاکی جدید استقلال می‌تواند آبی‌پوشان را در خطر کسر امتیاز و محرومیت قرار دهد.

 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از روزنامه فرهیختگان، اواسط شهریورماه امسال بود که با اعلام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال، مدیران این باشگاه موفق شدند پرونده‌های بدهکاری خود را بدون مشکل به سرانجام برسانند. این پرونده‌ها بسته شد تا استقلال تهران مدارک کامل برای شرکت در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را آماده کند. درحالی که آبی‌پوشان به روزهای بهتر نسبت به اوایل فصل امیدوار بودند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که توفان جدیدی در انتظار استقلال است.

با وجود اینکه اعلام شده بود تمامی پرونده‌ها مختومه شده تا خطر محرومیتی در کمین استقلالی‌ها نباشد اما پرونده جدید باشگاه تهرانی در فیفا بازهم باشگاه را به دردسر خواهد انداخت. عواقب مدیریت سیدرضا افتخاری در استقلال با معرفی شاکی جدید این تیم می‌تواند آبی‌پوشان را در خطر کسر امتیاز و محرومیت قرار بدهد.

شاکی کیست؟

شکایت مربوط به بازیکنی است که برای استقلالی‌ها کاملا آشناست؛ بویان نایدنوف. بازیکن خط میانی که با وجود مصدومیت در تمرینات استقلال کمتر از یک مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای در طول نیم‌فصل به همراه استقلال در تمامی رقابت‌ها هم شرکت نکرده بود حالا مدعی است که می‌تواند پول هنگفتی از باشگاه دریافت کند.

طلب ۴۰۰ هزار دلاری!

رقم هنگفتی که هافبک مقدونیه‌ای مدعی شده از آبی‌پوشان طلب دارد حدود ۴۰۰ هزار دلار است! در حالی که استقلال از بازدهی این بازیکن مطمئن نبود با نظر مدیران وقت این بازیکن قراردادی دوساله امضا کرده بود! اینکه چرا چنین بازیکنی باید با این مدت قرارداد به تیم ملحق شود سوالی است که باید سیدرضا افتخاری و پندار توفیقی به آن پاسخ بدهند.

دوباره فیفا

پس از کسر امتیاز از پدیده مشهد و محرومیت سنگین برای پرسپولیس تهران، اقتدار فیفا در آرای انضباطی و اجرای مقررات مشخص شد. بویان به وسیله وکیل خود پس از اینکه نتوانست از باشگاه استقلال جواب مشخصی دریافت کند به این مرجع قانونی شکایت کرده و معاونان حقوقی باشگاه باید هرچه سریع‌تر آن را برطرف کنند تا با چالشی بزرگ مواجه نشوند.

فقط بویان نیست!

سرور جپاروف دیگر بازیکن خارجی استقلال است که هنوز مطالباتش را به صورت کامل دریافت نکرده است. هافبک ازبکستانی که در تابستان ایران را ترک کرده در حال حاضر ۱۳۰ هزار دلار از این تیم طلبکار است و فعلا به مراجع قانونی شکایت نکرده است؛ با وجود اینکه شایعات بازگشت او به جمع شاگردان وینفرد شفر هم به گوش می‌رسد.

در کنار جپاروف، مامه بابا تیام دیگر بازیکنی است که می‌تواند از استقلال شکایت کند؛ با گذشت چند ماه از جدایی او تیام همچنان از استقلال طلبکار است. او هم ۴۰۰ هزار دلار از قراردادش را دریافت نکرده و البته به خاطر دریافت رضایتنامه و پیوستن به عجمان امارات با درایت امیرحسین فتحی ۳۵۰ هزار دلار از مبلغ قراردادش کسر شد.

پولی برای تسویه‌حساب نیست

دیگر اقدام عجولانه و البته غیرحرفه‌ای افتخاری و مدیران باشگاه استقلال در زمان او این بود که آنها خیلی زودتر از موعد بودجه اسپانسرینگ را از ایرانسل دریافت کرده‌اند و اگر استقلال مجبور به پرداخت جریمه نقدی به غیر از پرداخت رقم قرارداد این سه بازیکن خارجی شود، منبع مالی معتبری وجود نخواهد داشت تا آنها به آن مراجعه کنند و باید دید چگونه از پس این مشکل برخواهند آمد.

 

2051

نظرات کاربران
مهران
جالبه که تمام پول اسپانسسر رو جلو جلو زمان افتخاری پیش خور کردن اما این ریخت و پاشی که فتحی کرد از کجا اومد ؟ رضایتنامه دومیلیاردی و پیش قرارداد ده دوازده تا بازیکن جدید و تازه دو روزز پیش تو اخبار اومده بود که استقلال طلب خارجی هاش رو پرداخت کرد ! درحالی که پرسپولیس هنوز پول برانکو رو پرداخت نکرده در حالیکه پرسپولیس اصلا بازیکن جدید نگرفته قاعدتا الان نباید اینجوری دست باشگاه خالی میموند معلوم نیست استقلال ز کدوم منبع نا تمومی هزینه میکنه امیدوارم حداقل نیم فصل پرسپولیس درست بتونه بازیکن بگیره
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۳:۴۴
پاسخ
0
2
شاهین
ای جانم بویان نایدنوف قابل توجه شش تقلالیها تازه هنوز پرونده آن یکی هم نیامده آنم یه ۵۰۰هزار دلار ناقابل ازتان بگیره تا شما باشید الکی به قاضی جو ندهید
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۱:۳۰
پاسخ
0
3
فینال لیگ قهرمانان اسیا
وزیر پرسپولیسی از بودجه باشگاه پرسپولیس اینم پرداخت میکنه نیم فصل هم ۶تا بازیکن گرانقیمت دیگه میگیرن
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴:۵۲
پاسخ
0
25
آرش
با سلام. الان آقای طباطبایی می آید در رسانه ها و می گوید" دیدید گفتم! افتخاری، توفیقی، قراب، فدراسیون فوتبال، سازمان ورزش و غیره، همگی پرسپولیسی هستند و مخصوصا این بلا را سر استقلال آورده اند؟؟!! خود دوستان هیچ مسئولیتی در نظر نمی گیرند. پرسپولیسی ها هم باید بیایند بگویند زمان رویانیان و سیاسی و بقیه، سازمان ورزش هم استقلالی بود و خواستند پرسپولیس را زمین بزنند که این آقایون را سرپرست کردند!! ادمین جان با تشکر.
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۹:۳۶
پاسخ
2
56
ققنوس سرخ
عجب شیر تو شیریه اوضاع شیشتقلال!فتحی که میگفت دارم از تیام درآمدزایی می کنم پس چی شد ؟ بهتر نبود پولیو که برای شکایت بهCASحروم کرد خرج بدهی ها می کرد؟در ضمن بهتون گفتم که فتحی داره سر شیشتقلالی هارو شیره می ماله!!!!!!!
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۳:۰۱
پاسخ
5
59
خطاب به ققنوش
شما لازم نکرده نطق کنی برید طلب میلیاردی دایی و طلب قاضی را بدهید....
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸:۳۰
24
1
امیرحسین
لعنت بر مدیران بی‌لیاقت و لاف‌زن!
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷:۰۴
پاسخ
1
60
Masoud
همونموقع که کل فکر و ذهن استقلالی ها و فوتبال کشور شده بود دوتا بازیکن اکراینی پرسپولیس نظر دادم که بهتره به فکر بازیکن مقدونیه‌ای خودتون باشید از همون موقع هوادارا باید برای حل این مشکل به باشگاه و مدیریت استقلال فشار می آوردن، وقتی راه حل مشکلات تیم خودتون رو تو تیم های دیگه میگردین نتیجش همین میشه
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۹:۴۹
پاسخ
3
84
پرسپولیسیم تا ابد
نکته اول اینکه قرارداد سبک میبندن مثل تیام همه گله میکنن مفت از دست رفت. دوساله میبندن توزرد باشه همه میگن چرا دوساله، خیلی هم نمیشه ایراد گرفت مشکل شیوه انتخاب بازیکن و بندهای داخل قرارداده. نکته دوم استقلال اینقد ولخرجی کرده که اگر حمایت وزیر نبود و نباشه بدجور تو گل گیر خواهد کرد. اخه شجاعیان و تبریزی چقد میارزن که 3 میلیارد فقط رضایت نامشون باشه بماند اصل قرارداد. نکته سوم اینکه پرسپولیس 6 امتیاز کسر شد، 2 پنجره محروم شد، کلی بدهی خارجی و داخلی الکی(ژوزه، دایی، گولچ، و...)، بازیکنای مهمی مثل امیری و محرمی رو از دست داد تقصیر خودشون و مدیریتشونه ولی مشکلات جزیی استقلال تقصیر وزیره؟ یه بام و دو هوا یعنی این. منطق و انصاف خوب چیزیه که خیلیا نداریم.
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵:۵۵
پاسخ
5
103
نه ساندویچ، نه فندک- آنتی سرخابی
عارضم خدمتون که ما ایرانی ها فک می کنیم خیلی زرنگیم غافل از اینکه اونا از ما خیلی زرنگترن!!
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵:۳۷
پاسخ
8
58
مسعود گل باشی
افتخاری دیگر برای اقای همیشه خواب و اشک تمساح ریز
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۰:۲۰
پاسخ
83
52
آنتی شومن
کی میگه پول نیست . وزارت ورزش مثل همیشه برای سوگولی پول داره . شعار وزارت ورزش : از شما ریخت و پاش ، از ما پول و حمایت
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۷:۱۶
پاسخ
9
179
حسام
چرا افتخاری و توفیقی را دادگاهی نمی کنند؟!خواسته ما هواداران این است که این افراد دادگاهی بشوند و البته محکوم!
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶:۰۵
پاسخ
41
106
کاج
عجب یاد حمایت تا قیامت و پندارتایم چی میشد پس؟؟؟؟؟
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۸:۰۹
0
3
rookh
چرا نمیدی با نظر کی اومدن و قرارداد بستن. اون بیچاره ک تو این سه سال بالای چهل تا بازکن براتون گرفت مثه اینکه اونایی ک هنوز امیدوارین برگردن تیام جبارف و امید ابراهیمی هم این نگون بخت آورد تو تیمتون حالا لیاقت اونایی ک اومدن و نابودشان کردین مثه بختیار افشین و دو جین بازیکن دیگه نداشتین کاوه رضایی هم ک اومد بره پرسپولیس با پول بیشتر هواییش کردن و علی آخر
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۳:۴۱
0
3
فیفا
اون موقع ها که پندار تایم.....پندار تایم میکردین یادتون رفته...حالا میخواین دادگاهیش کنید.....جماعت هوچی گر و پر رو فقط برازنده شیش تا خورای ایران و اسیا هست و بس....
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۷:۵۵
7
127
میلانی اصیل
وزیر پرسپولیسی همونجور که پول مگویان رو داد پول اینم میده!قربون روی بعضی بی منطق های استقلالی برم!400هزار دلال با دلار11هزار میشه4میلیارد و400میلیون تومن?
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳:۵۴
پاسخ
15
217
تی
اونموقع که با این قرارداد بستند دلار 3000 بود
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶:۲۱
37
4
Amir
تو این وضعیت اقتصادی خوب این بیت المال رو هدر میدن این همه بازیکن خارجی این همه خرج اخرش تو ازادی حذف شی تازه کم نمیارن برا سرورشون کری میخونن
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶:۳۳
پاسخ
18
211
Amir
اره مشکل هست با این همه هزینه زورتون به یه تیم ده نفره نمیرسه
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۰:۰۶
1
50
mojtaba
خطاب به شازده با کدوم پول ؟؟؟ مگه شما دو میلیون دلار در امد کردین؟؟؟ آها یادم اومد با پول وزير پرسپوليسی اوکی حله
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۴:۳۰
0
59
fc. docharkhe daste 3
امیرخان مطلبت بدجور دل شازده کوچولو رو به درد آورده.. خدایی موندم باچه رویی کری میخونن
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵:۱۸
2
55
شازده آبی
میتونیم، میخریم مشکلی هس؟؟؟؟
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۸:۰۹
152
12
محمدرضا
ماحصل مدیریت دولتی چیزی جز هزینه های هنگفت و بی مسولیتی نیست.
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱:۲۹