در بازی افتتاحیه لیگ نوزدهم، تماشاگران پرسپولیس فقط در طبقه اول ورزشگاه آزادی حاضر می‌شوند

در بازی افتتاحیه لیگ نوزدهم، تماشاگران پرسپولیس فقط در طبقه اول ورزشگاه آزادی حاضر می‌شوند

6823
11:51
28 مرداد 1398
به دلیل آماده نبودن طبقه دوم ورزشگاه آزادی، هواداران پرسپولیس در مسابقه افتتاحیه لیگ فقط در طبقه اول مجوز حضور دارند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، اولین دیدار نوزدهمین دوره لیگ برتر روز پنج‌شنبه ساعت 19:10 بین دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

این در حالی است که طبق دوم ورزشگاه آزادی در این مسابقه برای پذیرایی از تماشاگران پرسپولیس آماده نیست و هنوز الزامات ایمنی و امنیتی موردنظر به طور کامل در آن اجرا نشده است. به همین دلیل در این مسابقه تماشاگران پرسپولیس فقط اجازه حضور در طبق اول ورزشگاه آزادی را خواهند داشت و تا زمانی که الزامات مورد نظر از جمله گیت‌گذاری اجرا نشود، طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای تماشاگران تیم میزبان قابل استفاده نخواهد بود.

1870

نظرات کاربران
بابک
شوخی شوخی محرومیت رو ماست مالی کردن
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۶:۳۰
پاسخ
82
23
با بی افتخار ها کل کل نداریم
سنگ اندازی از قبل شروع لیگ شروع شد :)
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸:۵۸
پاسخ
29
92
Asma seven
اینم از شانس بد ما و گرنه ورزشگاه رو پر میکردیم...
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۷:۵۴
پاسخ
30
101
Reza
خخخخ از همون طبقه ی اول رو هم بیشتر پر نمیکنن...نهایت ۲۵تا ۳۰هزار برن
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶:۲۰
پاسخ
77
29
Masood
قطعا تا بازی استقلال آماده میشه!!
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۲:۰۷
پاسخ
29
126
TT
حالا همونم پر نمی کنن،پشت دروازه ها خالی میمونه
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۱:۴۵
پاسخ
183
55
Mahsa
سخن بزرگان :افتخار به جام نیست ،به حضور در تپه هاس!:)))))
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷:۱۱
23
152
Masood
خوبی پرسپولیس اینه که تو بدترین شرایط هم طرفدارا تیمو تنها نمیذارن و یه مقدار حداقلی همیشه میان ورزشگاه، نه مثل تراکتور(سازی قدیم خخخخ) که تا چهارتا بازی میبازه صندلی های یادگار تبریز تار عنکبوت میبنده، اون چهار نفری هم که همیشه میان برای توهین و دعواست!
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷:۰۳
24
131
استاد والورده(مغز متفکر)
ایکاش به جا اینکه اینطور نصفه نیمه لیگو شروع میکنن یکم وایمیسادن ورزشگاه ها کامل شه بعد...
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸:۰۵