در جام شهدا؛ پرسپولیس با تیم دوم به مصاف سایپا می‌رود

در جام شهدا؛ پرسپولیس با تیم دوم به مصاف سایپا می‌رود

10329
20:56
01 مرداد 1398
تیم فوتبال پرسپولیس در جام شهدا با تیم دوم خود حاضر خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت نود، پس از به راه افتادن شایعاتی مبنی بر لغو احتمالی جام شهدا در نهایت فردا تیم پرسپولیس در این رقابت‌ها به مصاف سایپا خواهد رفت که این بازی در ساعت 20 برگزار خواهد شد.

با نظر گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس، فردا تیم بازیکنان ذخیره و به نوعی تیم دوم پرسپولیس مقابل سایپا قرار خواهد گرفت.

براین اساس، بازیکنان اصلی در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا خواهند کرد تا زیر نظر مربی خود به تمرین بپردازند.

4416

نظرات کاربران
حمید از مشهد
فوتبال ایران اینقد بی در و پیکر شده که تیمها احساس مسولیت ندارن و ۲روز مونده به جام انصراف میدن . هر چند جام معتبری نباشه ولی اینجور تیمها باید جریمه بشن تا یاد بگیرن اگرم انصرافی هست حداقل دوهفته به شروع مسابقات اعلام کنن ..تیمهای دیگه که مسخره شما نیستن هرجور دلتون بخواد تصمیم میگیرید !!! از مسولین مسابقات خواهش دارم به احترام یاد و نام شهدا این تیمهای بی مسولیت رو جریمه کنن
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۶:۳۸
پاسخ
11
61
سعید
پخش زنده نداره ؟؟
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۵:۵۵
پاسخ
4
31
RedOnly
عشقم نیمار هم فهمیده که پرسپولیس همه بازیکناش ستاره اند .... افرین عمو جون افرین .
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸:۱۰
پاسخ
9
46
عشقم مسی
با حمایت هوادارا امسالم قهرمانییم
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵:۵۵
پاسخ
8
47
افتخار آسیا استقلال
یادش بخیر یه زمانی یه تیم به مدت ده سال حتی نتونست جام رمضان یا جام ولایت رو بگیره
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱:۴۰
پاسخ
64
20
زانیار
کاش تیم چهارچرخ و دوچرخه سواران هم شرکت میکردن حداقل یک نایب قهرمانی یا یک قهرمانی به افتخاراتشون اضافه میکردن اخه الان طاهر خانی بازیکن 18 ساله پرسپولیس افتخاراتش از تراکتور بیشتره :)
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸:۲۰
پاسخ
36
136
نیما
تو به تراکتور چیکار داری سرتون تو کار خودتون باشه برند یه باشگاه به خوش حسابی و امکاناتشه خداروشکر ابروی ایران و تو فیفا نمیبریم
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۰:۳۴
54
12
6×4=24
خب چرا اخه?نمیدونم کالدرون چرا دوس نداره از تیمش رو نمایی کنه !!
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۳:۲۸
پاسخ
24
68
پرسپولیس یونایتد
وقتی هنوز شناختی از بازیکنا نداره از چی رونمایی کنه؟ چون پرسپولیس هیچ بازی تدارکاتی نداشته کادرون این بازی رو به چشم شناخت از تیم و بازیکنا میدونه. توی ترکیه هم قرار بود پرسپولیس در دو گروه و دو بازی با تیم های ترکیه ای بازی کنه ک انجام نشد.. احتمالا برای بازی دوم که فینال یا رده بندیه پرسپولیس با بازیکنان متفاوتی بازی میکنه تا همه بازیکنا اماده بشن
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸:۳۰
9
30
عشقممم نیمار
پ فک کنم بعضیا بهشون گفتن ک ۱۰۰٪ قهرمان این مسابقات هستید ک با تیم دومش قراره بازی کنن :-P البته ک اینقد ستاره شیش_پولیس داره ک تیم اول دوم نداره و همه بازیکناشون در ی سطحن :-P
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۰:۲۸
پاسخ
135
26
محسن قرمز
شاید اولین بارباشه نظردرستی میدی همه بازیکنان دریغ سطحن وهمه هم ستاره
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۷:۲۵
6
45
پرسپولیس یزد
این چرا نمیزاره یه محکی بخورند بازیکنا
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۰:۱۲
پاسخ
9
54
ستارگان سرخ ایران
چرا واقعا؟!!!!! این تصمیم نمی دونم درسته یا نه چون ما بازی تدارکاتی هم توی ترکیه انجام ندادیم
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۲:۳۱
پاسخ
8
63
دوچرخه سواران
تا دیدن پرسپولیس بازی های تدارکاتیش کنسل شده گفتن چی بهتر ک جام شهدا هم برگزار نشه تا به آمادگی کامل نرسن .ولی تا خدا رو داریم غمی نداریم . امسال هم حمایت میکنیم و میریم واسه قهرمانی.
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴:۵۵
پاسخ
34
73
پوریا
حخخخ اصلا جام شهدا از دو ماه پیش برنامش ریخته شده بود هوچی گرا فقط میخوان یه چیزی بگن. دیگه کاری ندارن درسته یا غلط
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۰:۵۴
4
31
محمدان بنگلادش
منظورت همونایی هست که گفتن پرسپولیس باید این چند ساله به هر قیمتی جام بگیره ؟
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱:۰۶
3
30
حامد اس اس
بخاطر تیم سوگولی لیگ برتر رو دارن عقب میاندازن بازی تدارکاتی جور کردن براشون که دیگه چیزی نیست.
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۵:۴۱
5
37