در نهایت رونالدو، بهترین بازیکن FIFA 19 شد!

در نهایت رونالدو، بهترین بازیکن FIFA 19 شد!

9614
23:18
21 شهریور 1397
در نسخه جدید بازی فیفا، رونالدو و مسی هر دو امتیاز کلی 94 را دارند.

وبسایت رسمی برنامه نود - در نسخه جدید بازی فیفا، رونالدو و مسی هر دو امتیاز کلی 94 را دارند.

به گزارش وبسایت نود، در حالی که هنوز چند روزی به انتشار رسمی محبوبترین بازی رایانه ای فوتبال دنیا باقی مانده است، اما امتیازات بازیکنان بزرگ در نسخه جدید بازی کمپانی ای ای اسپورتس مشخص شده است. بر این اساس، رونالدو و مسی هر دو امتیاز کلی (Overall) 94 را دارند ولی رونالدو در سه فاکتور مهم در بخش هجومی: سرعت (90 به 88)، شوت (93 به 91) و قدرت فیزیکی (79 به 61) با امتیازات اشاره شده نسبت به مسی برتری دارد.

گفتنی است تصویر ستاره پرتغالی در نسخه جدید فیفا هم روی کاور این بازی محبوب قرار می گیرد. بعد از مسی و رونالدو، طبق انتظار نیمار سومین بازیکن برتر دنیا در این بازی است. بعد از این سه نفر، چندین بازیکن با ریتینگ 91 حضور دارند که بیشترشان طبق انتظار از رئال مادرید و بارسلونا هستند. هر چند سه بازیکن هم از لیگ برتر حضور دارند: لوکا مودریچ، لوئیس سوارز، سرخیو راموس، کوین دی بروین، ادن هازارد، دیوید دخیا و تونی کروس.

این نسخه از بازی فیفا، که شامل تغییرات گسترده ای هم است، قرار است هفته اول مهر ماه به بازار آید.

1878

نظرات کاربران
Siavash
ای کاش رونالدو تو زمین واقعی فوتبال هم در حد بازی کامپیوتری بود و ای کاش مسی رو تو بازی کامپیوتری در حد فوتبال واقعی میساختند
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶:۳۱
پاسخ
16
39
پیمان رضایی
حیف در مدارس باز میشه و ما مدارسی ها نمیتونیم بازی کنیم.
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۵۱:۱۸
پاسخ
2
21
MSN
آفرین بلاخره یک حرف حساب زدی عمویی خخخخ
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷:۰۴
3
22
هورمونی در حد مقایسه نیس با رونالدو
همه جا رونالدو سر تر از هورمونی خخخ. مسی کی عرضه ی پنالتی زدن نداره باید همیش زیر سایه رونالدو باش.نیمار دایوی هم ک اصلا لیاقت سوم بودن ندار
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۴:۱۴
پاسخ
60
46
امیر
حالا پنالدو ببخشید رونالدو عرضه داره اون بلد نیست جلو بیرانوندم بزنه
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۵۱:۴۳
17
27
اشکان
من هر سال نسخه ی جدید فیفا رو بازی میکردم عالیه واقعا، اما امسال بعیده با قیمتش بتونم بازیو تهیه کنم! اما باید فوق العاده باشه،حیف!
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۹:۱۰
پاسخ
6
80
حسین
رنالدو فقط با فیزیکش رسیده به مسی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۱:۱۱
پاسخ
51
61
حسین
مسی دریبل 96 پاس 88 رونالدو 90 80
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۵:۳۲
31
60
عشقممم نیمار
واااای..عشقممم نیمار.. واقعا بهترینی :-) رونالدوهم‌ مگ تو این بازی فیفا بهترین شه :-)
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۰:۵۰
پاسخ
118
31
hamed
آره نیمار تو جام جهانی نشون داد چقدر بهترینه!!!!
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۹:۳۹
4
52
مسی اسطوره پنالدو
مگه اینجا اول بشه کنایه راموس به پنالدو:بعضی بازیکن ها بخاطر مارکتینگ جایزه میبرن ولی لوکا امسال بهترین بود.نشون میده ریالیا هم میدونن قضیه رو