در پی پرداخت نشدن مطالبات مالی؛ مدیرعامل پرسپولیس با برانکو دیدار کرد

در پی پرداخت نشدن مطالبات مالی؛ مدیرعامل پرسپولیس با برانکو دیدار کرد

2067
20:04
14 فروردین 1398
در پی پرداخت نشدن مطالبات مالی سرمربی تیم پرسپولیس، مدیرعامل این باشگاه امروز با برانکو دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از فارس، در پی پرداخت نشدن مطالبات مالی برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس و نامه‌هایی که وکیل او به این باشگاه ارسال کرده، امروز ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با برانکو دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه که محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس و سهند حبیب‌زاده مشاور مدیرعامل باشگاه حضور داشتند، عرب با برانکو در فضایی دوستانه صحبت کرد و طرفین برای پرداخت مطالبات مالی سرمربی پرسپولیس به توافقات خوبی رسیدند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به سرمربی این تیم قول مساعد دادند تا به زودی طلب او را پرداخت کنند.

1004

نظرات کاربران
ebi perspolis
دلیل موفقیت پرسپولیس تو فوتبال ایران جدای ازینکه برانکو مربی بزرگیه هواداران پرسپولیس و حمایت همه جانبه پیشکسوتان پرسپولیس از تیمه که عاشق تیمشون هستن و باورش دارن همه همدل و متحد هستن چه در بردها چه در باخت ها دم همشون گرم به امید قهرمانی پرسپولیس در هرسه جام اسیا و لیگ و جام حذفی
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲:۵۶
پاسخ
1
35
عشقممم نیمار
با برانکو..دیدار کردن ک بهش بگن ک در عرض 3 سوت ..مطالبات پرداخت میشه :-)
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۰:۱۶
پاسخ
80
3
عشقم پرسپولیس
بابا بدید دیگه طلب این بنده خدارو هرچی صداش در نمیاد شما بع روی خودتون نمیارید والا دیگه چیکار باید بکنه که نکرده
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۳:۰۹
پاسخ
2
104
jd.dri
مگه به اسطوره باشگاه علی دائی صد بار دروغ نگفتن و وعده و وعید ندادن ؟!!!!! آخرش چی شد ؟ مجبور شد شکایت کنه !!!!!!
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۳:۴۶
50
8
امین پرسپولیسی
به عنوان یک هوادار قدیمی با سابقه بیش از ۴۵ سال هواداری پرسپولیس از ارکان باشگاه اکیداً میخوام مطالبات مربی بزرگ و عزیزمون رو هرچه سریعتر پرداخت کرده و قراردادش رو حداقل برای دو فصل دیگه تمدید کنند. پرداخت مطالبات برانکوی عزیز کمترین کاری است که میشه در حق این مربی موفق انجام داد.
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۷:۱۵
پاسخ
2
91
بابک
بخوانید:ایرج عرب بدانید:مامور تضعیف پرسپولیس و فراری دادن برانکو این رو همون روزی که ایشون به باشگاه تحمیل شدن بهتون گفتم!دریغ از یه کار درست مدیریتی. ادمین...
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۹:۰۴
پاسخ
9
61
کوروش
طبیعی است که طرفداران از این پس پرداخت مطالبات آقای ایوانکوویچ و کادر فنی را پیگیری بیشتری می کنند. البته مدیران قرمز حواسشان است که عملکرد این عزیزان در سال گذشته درآمد زایی لازم را نیز برای این مهم ایجاد کرده است و این مساله باید در اولویت مطلق مدیران پرسپولیس و وزرات ورزش باشد.
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۶:۴۹
پاسخ
2
69
ققنوس سرخ
یه سوال : چرا شیشتقلال پول فسخ گرون و نیومایر داره بده اما سرورشون نمیتونه پول برانکو رو بده؟؟!!
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۳:۱۱
پاسخ
2
75
ناِب قهرمان لیگ دسته سوم
داداش اونا وصلن دیگه .چاه نفت و دستگاه چاپ پول دارن .
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۵:۲۷
2
58