دستیاران ویلموتس در تیم ملی ایران مشخص شدند

دستیاران ویلموتس در تیم ملی ایران مشخص شدند

39752
11:06
02 خرداد 1398
سرمربی جدید تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران سه دستیار خود برای همکاری در تیم ملی ایران را مشخص کرد.

به گزارش وب سایت نود و ‌به نقل از dh بلژیک، در نهایت بعد از مذاکرات زیاد مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران مشخص شد.

طبق اطلاعاتی که کسب شده است مانو فررا اسپانیایی، مربی ۶۰ ساله که در تیم پایه‌های خنت بلژیک کار می‌کرد دستیار نخست ویلموتس در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران است. تیری وریانس نیز دستیار دیگر ویلموتس در تیم ملی ایران خواهد بود.

هرمان دی لانتشیر نیز که به عنوان آنالیزور در تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک با ویلموتس کار کرد سومین عضو جدید کادر فنی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران خواهد بود.

2051

نظرات کاربران
میلاد
بازهم خبری از یک کمک ایرانی نیست که یه کم یاد بگیره ،عین کیروش اینم نمیزاره ایرانی نزدیکش شه
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲:۳۰
پاسخ
10
36
مهدی
فقط خدا کنه آرین قاسمی نباشه
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹:۱۲
پاسخ
6
42
Ali
حکایت یکسری از افراد شده حکایت دوست گالیور که همیشه میگفت: من میدونستم... بگذریم از اینکه در شرایط فعلی مربی خارجی توجیه نداره ولی خیلی وقتها افراد بینام و بد نام میتوانند در یک کشور و محیطی جدید با مهره هایی که دارند شگفت انگبز بشوند. کمی مثبت تر فکر کنیم.
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶:۱۹
پاسخ
22
85
فر
هرکس رو میخواد تو کادرش بیاره،فقط آرین قاسمی رو نیاره!!!!!
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵:۲۶
پاسخ
15
126
هوادار فوتبالم
اگر دنبال مربی خارجی میرید حداقل یک مربی خوب بیارید این آقا اگر اشتباه نکنم حدود دو سال بیکار بوده و اگر اونقدر بد هست که خود بلژیکی ها دو سال هست هیچ تیمی رو بهش ندادند ما چرا تیم ملی دادیم دستش؟؟
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۰:۴۹
پاسخ
22
87
sajad**
برای که ارزونترین مربی خارجی بود کدوم مربی زیر 2 میلیون دلار سالانه میگیره که کارنامه خوبی داشته باشه.
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۴:۵۲
2
25
کیومرث
یه جوری یه سری از پرسپولیسیا از ویلموتس انتقاد می کنن که انگار باورشون شده بود که با پول کی روش می تونیم گواردیولا و زیدان رو بیاریم . اون زمانیکه که داشتید علیه کی روش به خاطر مربی سم پاشتون شعار می دادید باید فکر اینجاهاشو هم می کردید . البته شماها تیم ملیتون پرسپولیسه و نباید در مورد تیم ملی کشور ما نظر بدید . با وجود تحریمها و کمبود زیر ساختها و پیشکسوت نماها و کارشناس نماها هیچ مربی دیگه ای در سطح کی روش ایران نخواهد اومد .
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۲:۴۵
پاسخ
152
109
گلادیاتور سرخ
ما مشکلمون اینه که چرا براتون مربی ژاپنی نمیارن حالشو ببرین
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۵:۵۹
13
57
رسول
خوبی تو داداش
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵:۵۴
8
25
اشکان
یه جوری یه سری از هوادارای استقلال کی‌روش کی‌روش می‌کنن هر کی ندونه فکر می‌کنه سه دوره پیاپی قهرمان جام ملتها شدیم!! ولی با قسمت دوم حرفت موافقم دیگه هیچ مربی مثل کی‌روش نمیتونه با این همه بازیکن تهاجمی همچین اتوبوسی بذاره جلو دروازه!
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۹:۵۷
17
57
کیروش پرستها
جالبه تو همین صفحه هرچی نظر ما پرسپولیسیا بوده حمایت و تعریف از ویلموتسه و مخالفای ویلموتس توی همین صفحه همون هایی هستن که قبلا بدون منطق و سفت و سخت از کیروش حمایت میکردن . جالبه خود این آقای کیومرث در کامنتش به قصد حمله به پرسپولیسیا مستقیما به ویلموتس حمله کرده و سطح اون رو پایین میدونه در حالیکه به نظر من به عنوان یه پرسپولیسی ویلموتس از نظر اخلاقی و سوابق یک سر و گردن از کیروش بالاتره ، پس لطفا جای سیاه و سفید رو عوض نکنید و مهم تر از اون دروغ نگین چون دروغگویی صفت پسندیده ای نیست . ادمین جان ما پرسپولیسیا هم نظر میدیم لطفا منتشر کنید
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳:۰۲
12
43
محمدرضا
لطفا موج منفی دیگر نفرستید قرارداد بسته شده است ضمن اینکه با توجه به شرایط ما بهتر از او نصیبمان نمیشد فقط اگر بشود در کنار او از یحیی گل محمدی و منصوریان استفاده کرد خوب میشود.
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱:۳۵
پاسخ
27
61
علیرضا م.
یحیی که به تیم ملی امید پشت کرد، به نظرت اونقدری عرق ملی داره که بیاد دستیار ایشون بشه؟!
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۱:۲۸
44
9
صالح
مبارکه برای دلالها به درد ایران نمیخوره
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳:۰۲
پاسخ
11
72
رضا
برانکو کجاست؟ در مورد ایشون دعوایی حاشیه‌ای صحبتی نداره؟
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۶:۲۵
پاسخ
64
44
LOGAN
پس دستیارایرانی کو ؟ ایشون که نه لیگ رو دیده نه چیزی از ایران میدونه چجوری میخواد بدون دستیارایرانی بازیکن هارو شناسایی و انتخاب کنه جدا این سرمربی هارو فدراسیون بر چه اساسی میاره حسرت به دل که یه سرمربی خوب داشته باشیم جدا که مسخرس
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۳:۵۴
پاسخ
20
54
irani
بدنساز خیلی مهمه امیدوارم یه مربی بدنساز خوب بیاد زیاد به این مربی خوشبین نیستم ولی امیدوارم موفق باشه
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۹:۵۸
پاسخ
7
30
عشقممم نیمار
مث اینک ایشون‌ب دستیار ایرانی اعتقاد ندارن :-) وقتی نتایج ضعیف گرفت .اونموقع قدر کیروش جونه میفهمید:-)
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۰۰
پاسخ
206
66
ساسانی
کی‌روش تموم شد! فعلا عصر ویلموتس هست، هر وقت مقابل ژاپن سه تایی شدیم تازه میشیم تیم کی‌روش جون!!
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰:۰۲
8
34
محمد عطار
چشم اب نمی خوره اینم کاری ازش بر بیاد کادر ضعیف خودشم که... انشالله فدارسیون تمام شرایط رو بتونه فراهم کنه بدون بازی دوستانه خوب هیچ و هیچ
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱:۵۳
پاسخ
19
87
سیامک
فاتحه تیم ملی خوندست
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱:۳۲
پاسخ
84
60
پرسپولیسیم
عجب تیم کاریه قوی و بی همتایی.... متشکرم
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵:۵۱
پاسخ
27
93
رضا
مگه تو دستیاراش را می شناسی وسابقه کاریشون رو می دونی که الکی نطق می کنی !
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲:۱۸
6
20