دستیار جدید نکونام از اسپانیا آمد

دستیار جدید نکونام از اسپانیا آمد

6182
18:39
02 شهریور 1396
وبسایت رسمی برنامه نود - یک مربی اسپانیایی به‌عنوان بدنساز و مربی به کادرفنی تیم خونه‌به‌خونه بابل اضافه شد.

وبسایت رسمی برنامه نود -  یک مربی اسپانیایی به‌عنوان بدنساز و مربی به کادرفنی تیم خونه‌به‌خونه بابل اضافه شد.

به گزارش وبسایت نود ،‌ خسوس خاویر، مربی اسپانیایی به‌عنوان بدنساز و مربی به کادر فنی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل اضافه و دستیار جواد نکونام در این تیم شد.

این مربی اسپانیایی امروز (پنجشنبه) نیز در تمرین تیم خونه‌به‌خونه حضور پیدا کرد.

تیم خونه‌به‌خونه با هدایت جواد نکونام در رده یازدهم لیگ دسته اول حضور دارد.

 

 

2020

نظرات کاربران
Perspolis
فقط ايرانيا از مربي بدنساز ب عنوان مربي فني هم استفاده ميكنن مثل ميكي خخخخ
۰۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۲:۰۱
پاسخ
7
12
دو ستاره داریم جعلی دلتون بسوزه
نصف بیشتر مربی های ایرانی بی سواد هستن که مجبورن دستیار خارجی بیارن که گندش در نیاد .. هیچوقت این باند بازی ها تموم نمیشه
۰۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۵:۵۸
پاسخ
9
8
محمدفیروزی
ببین این کیه که حاضر شده دستیار نکونام بشه!!
۰۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۸:۳۸
پاسخ
9
16
چهارپولیس
آقا جواد من دانش فنی بالاستا مارو دریاب
۰۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸:۳۴
پاسخ
4
7
mehrab
امیدوارم نکونام عزیز در سمت سرمربی گری هم موفق باشه ما استقلالی ها همچنان ازت حمایت میکنیم ..
۰۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۲:۲۷
پاسخ
4
14
قرمزسروره
انشااله ک فقط اسمش اروپایی نباشه بلکه مربی خوب اروپایی باشه بودن مربی خوب اروپایی در کنار مربیهای جوان هم میتونه ب فوتبال کشور کمک کنه برا نکونام و تیم خوب خونه ب خونه ارزو موفقیت دارم و کاش ازشون حمایت بشه چون یک تیم خصوصی و بابرنامه و خوبیه ک تا حالا ب حقش نرسیده من ب عنوان یک مشهدی دوس دارم تیمهای شمالی بیشتری تو لیگ برتر داشته باشیم چون جذابیت خاصی فوتبال شمال داره و از نزدیک دربی گیلانو دیدم و کیف کردم از هیجان بازیشون
۰۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۸:۵۹
پاسخ
1
22
استقلال نه قهرمان قاره اسیا شده نه ای اف سی قانون ستاره داره
منصوریان باید دستیار نکونام می شد که کم کم پیشرفت کنه کار درست هم جواد لالیگایی کرد که از لیگ اول شروع کرد البته کار درستر این بود که پاشازاده اومد از لیگ دسته دو شروع کرد تمام فوتبالیست های قدیمی باید با رفتن شون به لیگ های پایین هم کسب تجربه کنند البته نه به معنای عامش بلکه کسب تجربه به این معنا که چیزی که یاد گرفتند پیاده کنند نقاط ضعف و قوت سیستم و تفکر شون اونجا شناسایی کنند ببیند هماهنگ فوتبال سیستم فوتبال ایران هست یا خیر !! تازه باعث گرم شدن اون مسابقات و توجه بیشتر به این لیگ های می شند !! منصوریان پاس دسته یکی گرفت و برد دسته سه !!
۰۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶:۴۵