دست رد رونالدو به پیشنهاد سرسام آور چینی ها

دست رد رونالدو به پیشنهاد سرسام آور چینی ها

15277
13:55
17 تیر 1397
فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید به پیشنهاد نجومی چینی ها پاسخ منفی داد.

وبسایت رسمی برنامه نود - فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید به پیشنهاد نجومی چینی ها پاسخ منفی داد.

به گزارش وبسایت نود، کریستیانو رونالدو ۳۳ ساله که این روزها اخبار زیادی مبنی بر پیوستنش به یوونتوس منتشر می شود، بنا بر گزارش نشریه مارکا اسپانیا به پیشنهاد قرارداد دو ساله با دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورویی یک باشگاه چینی پاسخ منفی داده است. 

رونالدو که زمزمه جدایی از رئال مادرید را لحظاتی پس از سومین قهرمانی متوالی این تیم در لیگ قهرمانان آغاز کرد، بنا بر گزارش رسانه ها رابطه خوبی با فلورنتینو پرز ندارد و به دنبال چالش جدیدی است. 

رسانه های ایتالیا گزارش داده اند که یوونتوس آماده است برای خرید رونالدو مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو به رئال بپردازد و به این بازیکن هم سالیانه ۳۰ میلیون یورو دستمزد بدهد. 

۲۰۳۱

 

 

نظرات کاربران
S.R
در جواب عشقم نیمار.. یه چندا ههه دیگه بگو بخنیدم.. یعنی شاخی؟؟
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۶:۲۷
پاسخ
2
9
حق گو
به پول ما چقدر میشه
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵:۲۷
پاسخ
11
14
حمید مسی
آخرش چی میشه؟!جات همین لیگ چین میشه
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۳:۱۶
پاسخ
63
20
تیم مردمی
می‌رفت چین بهتر بود یا مراکش :)))
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۹:۰۰
پاسخ
44
19
ایمون زاید
اینا هنوز نفهمیدن رونالدو دنبال پول نیست فقط میخواد به رئال ثابت کنه که این چندفصل با وجود ایشون جام آوردن دنبال چالش تازه س اگه دنبال پول بود که این همه کار خیر نمیکرد
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۷:۲۳
پاسخ
21
73
تیم مردمی
کار خیر ؟؟ خخخ سادگی امثال شماها باعث خودکشی میشه .... لیگ چین نمیره چون لیگ چین معتبر نیست ... اگه از لیگ انگلیس یه پیشنهاد بهتر از یووه میدادن ، مطمئن باش با کله قبول میکرد
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳:۴۲
34
10
امیرحسین تاجی
چند سال آینه لیگ چین میشه در حد لالیگا!!!
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۹:۰۷
پاسخ
12
58
وحید 6 لول بند
اگه هر یورو 8 هزار تومن درنظر بگیریم میشه سالی 800 میلیارد تومان , یعنی روزی 2 میلیاردو صد میلیون تومان. اگه خودش و زن و بچش بشینن صبح تا شب اسکناس هم بخورن بازم تموم نمیشه.
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱:۵۱
پاسخ
3
109
مهران
رونالدو فقط احترام میخاد دلیل ترک رعالم همین مسعله است چون پیشنهاد سی میلیونی رو رعالم اراعه کرد
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱:۲۳
پاسخ
13
71
P
احساس میکنم همه‌ی اینا شایعه‌س و رونالدو تو رئال میمونه
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱:۲۱
پاسخ
25
55
behzad
خلایق هرچه لایق
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸:۴۳
پاسخ
45
29
Moein
رونالدو بخاطر پول میخواد از رئال بره!!!
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵:۴۸