دشتی غایب استقلال مقابل ماشین سازی

دشتی غایب استقلال مقابل ماشین سازی

6398
10:11
31 مرداد 1398
هافبک تیم استقلال به دلیل مصدومیت به احتمال فراوان در دیدار فردای این تیم مقابل ماشین سازی حضور نخواهد داشت.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال فردا در اولین دیدار خود در لیگ برتر به مصاف ماشین سازی می رود اما استراماچونی به احتمال فراوان در این دیدار علی دشتی را در اختیار ندارد.

این بازیکن در دو روز گذشته به دلیل مصدومیت کشاله در برنامه های تاکتیکی تیمش حضور نداشته و به احتمال بسیار زیاد در بازی فردا به میدان نمی رود. البته دشتی با تیم استقلال به تبریز سفر می کند اما شرایط بازی نخواهد داشت.

دیدار ماشین سازی و استقلال فردا ساعت ۱۸ در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می شود.

1870

نظرات کاربران
زازا
ان شاالله که مصدومیت علی دشتی کاملا رفع بشه و برگرده به ترکیب تیم استقلال تهران ...
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۳:۳۹
پاسخ
0
26
عشقممم نیمار
بدنشانسی شروع شد :-P چرا از شیش_پولیس کسی مصدوم نمیشه ؟؟ :-P
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۸:۲۷
پاسخ
3
42
عشقپولیس
عزیز من ما برای بازی امروز ۸ تا غایب داریم
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۰:۴۵
22
2
سردار سرخ پوش
مصدومیت پرسپولیسی نمیخوایم نمیخوایم ... !! خخخخخ متوهم
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۷:۲۳
23
1
سیدپرسپولیسی
انشاالله هیچ بازیکنی مصدوم نشه قرمزوآبی وزرد نداره ماباهم کری داریم ولی امیدوارم همه بازیکنان سالم لیگ وتمام کنند
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۱:۴۴
پاسخ
0
26
Behzad
آقا من نمیفهمم اسدقلالیها چرا ناراحتن؟مگه نمیگفتید که نتونستید توی نقل و انتقالات بازیکن درست و حسابی و ستاره بگیرید؟ پس بود و نبود یه بازیکن معمولی ناراحتی نداره که.
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۳:۰۹
پاسخ
25
4
امیر زمان
ما رو از غایبین نترسانید ما فقط از بی عدالتی ها میترسیم
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱:۵۱
پاسخ
3
30
s
دشتی پرسپولیسی نمیخواییم!!!
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱:۰۰
پاسخ
27
9
مسعود گل باشی
خیلی بازیکن داریم که مصدومم میشن محرومشونم میکنن
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸:۵۷
پاسخ
7
15
ارتش سرخ آسیا
از الان بهانه‌ها شروع میشه. بازی اول اگه باخت بدن بهانه شون اینه که دشتی مصدوم شده...
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۹:۲۸
پاسخ
20
8
استقلال
دشتی بازیکن خوبی هست . قبلا هم به استقلال گل زده سر همین قضیه نمیبخشیمش مگه اینکه حالا تو استقلال جبران کنه
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۷:۱۱
پاسخ
9
5
حسام
شروع شد!!قشنگ همزمان 5تا بازیکن را در طول فصل نداریم!
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۸:۴۵
پاسخ
1
66
فرح
لابد اینم تقصیر وزیر پرسپولیسیه!!
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸:۵۰
27
2
حامد اس اس
بازی اول و اولین بدشانسی.چونکه تو بازی های پیش فصل جزو بهترین ها بود.ایشالله که زودتر برگرده.به امید اولین بازی خوب و اولین برد فصل.
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹:۳۰