دفاع مورینیو از حرکت جنجالی‌اش پس از پیروزی مقابل یوونتوس

دفاع مورینیو از حرکت جنجالی‌اش پس از پیروزی مقابل یوونتوس

23634
12:20
17 آبان 1397
سرمربی منچستریونایتد از حرکت خودش پس از پیروزی مقابل تیم یوونتوس دفاع کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچستریونایتد از حرکت خودش پس از پیروزی مقابل تیم یوونتوس دفاع کرد. 

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو پس از پیروزی دراماتیک ۱-۲ تیمش مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان درباره حرکت خودش خطاب به هواداران تیم یوونتوس پس از سوت پایان بازی توضیح داد.  

مورینیو به نقل از espn گفته:

منظور من از آن حرکت توهین کردن نبود تنها می خواستم ببینم پس از شکست هم حرف هایشان را تکرار می کنند یا خیر! هواداران یووه در طول بازی با زبان ایتالیایی به من و خوانواده ام توهین کردند. البته که در طول بازی به گذشته ام فکر نمی کردم. شاید بهتر بود که آن حرکت را نمی کردم و اگر احساساتی نمی شدم آن کار را نمی کردم اما پ ساز توهین به خانواده ام مجبور شدم اینگونه واکنش نشان دهم. در طول ۹۰ دقیقه من نماینده منچستریونایتد هستم. اما هواداران یوونتوس فراموش نکرده بودند که من مربی اینتر بودم. من کارم را انجام دادم و کارم شکست دادن تیم بزرگی مثل یوونتوس بود. البته که برای یوونتوس، بازیکنانش و هودارانش احترام قائل هستم. 

۲۰۳۱

 

نظرات کاربران
حامد مسی عشق آرژانتین
خداییش دمت گرم من که خیلی با حرکتت حال کردم، کلی بهمون حال دادی دیشب
۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۴:۱۶
پاسخ
43
196
حق گو
مورینیو نه خاص نه عام فقط اون چیزی که باید باشه هستش، نه کم نه زیاد.
۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۰:۲۶
پاسخ
25
137
علی
اگه یکی هم بتونه منچسترو نجات بده،اونم همین مورینیوس با اینکه امسال بازیکنی نگرف ولی همچنان فوق العادس موندم چرا طرفدارای منچستر میخوان راضی نیستن،زمان مویس و فنحالو یادشون رفته فک کنم
۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۷:۴۸
پاسخ
43
139
تیام کجایی ؟
مگه مورینیو ایتالیایی بلده؟!
۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۷:۲۷