دلیل حضور علی دایی در دادگاه کیفری مشخص شد

دلیل حضور علی دایی در دادگاه کیفری مشخص شد

27922
14:06
31 تیر 1398
درحالی پاسخ‌های صبح امروز علی دایی به خبرنگاران در دادگاه کیفری بازتاب زیادی داشته، سرمربی سابق سایپا در گفت‌وگویی تازه با با ایسنا از دلیل حضورش در دادگاه سخن گفت.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، علی دایی درباره جنجال حضورش در دادگاه کیفری یک تهران اظهار کرد: در ماجرای امروز مقابل دادگاه کیفری به کسی بی‌احترامی نکردم. مگر قرار است هر جا بروم از کسی اجازه بگیرم.

دایی اضافه کرد: زندگی شخصی من به خودم ارتباط دارد اما حالا که برای همه مهم شده است، می‌گویم چرا به دادگاه رفته بودم. من برای پیگیری کار یکی از دوستانم به دادگاه رفتم که خبرنگاران جلوی من را گرفتند و سوال پیچم کردند. 

سرمربی سابق پرسولیس و سایپا هم‌چنین با بیان اینکه زندگی خصوصی آدم‌ها نباید برای کسی مهم باشد، گفت: من هم انسان هستم و زندگی می‌کنم. نمی‌دانم چرا باید اتفاقات و رفت و آمدهای من برای دیگران مهم باشد. زندگی خصوصی من به کسی ارتباطی ندارد.

2051

نظرات کاربران
کوهمره.جروق
راست میگه
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۶:۳۲
پاسخ
6
29
بی تعصب
چرا سلبریتی های ایران رفتار حرفه ای یاد نگرفتن همه جای دنیا همینجوری هستش، جنبه معروف بودن رو ندارن
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۲:۵۰
پاسخ
105
58
امیر RED
حرف حق رو علی دایی زده، به کسی چه ربطی داره زندگیه شخصیشه، این بی فرهنگی ماست که تا یه ادم معروف رو میبینیم سوال پیچش میکنیم
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۲:۲۲
13
26
Hashem Naghiyan
یکم اخلاق داشته باش اسطوره
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷:۰۳
پاسخ
140
109
عشقممم نیمار
باشه باور کردیم :-)
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵:۲۸
پاسخ
189
36
hamed hamedi
آقای دایی عزیز طوری صحبت می کنید انگار یه آدم خیلی معمولی هستید و کارها و حرفاتون برای هیچکس مهم نیست. وقتی کسی معروف میشه، درصد بالایی از زندگیش در معرض دید دیگران و رسانه ها قرار میگیره. این در همه جای دنیا هست و حتی بیشتر از ایران. سوال کردن که اینجا چرا اومدید؟ کسی همینطوری هم اینطور جاها میره کسی دیگه رو میبینه ممکنه ازش سوال بپرسه شما چرا اینجایید؟ چه برسه به شخصی مثل شما که نه تنها در ایران که در جهان چهره ای شناخته شده هستید
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۸:۱۷
پاسخ
28
114
سرتون تو کار خودتون باشه
تو ایران اکه روزی برسه که سرشون تو کار خودشون باشه من میگم میتونیم ادعا کنیم جهان سومی نیستیم.
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵:۱۷
پاسخ
21
126
صدیق قاسمی
علی فقط کریمی
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۱:۲۶
پاسخ
112
96
قلب اردبیل به عشق پرسپولیس میتپد
یاشا منیم همشهریم و اسطوره باشگاه بزرگ پرسپولیس
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵:۰۵
پاسخ
49
78
یاسوج
ژاپنیا ولش کنید به فکر امسال و گرفتن سهمیه و فرار از سقوط باشید خخخ مریی ادمین
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۶:۴۲
پاسخ
38
92
ستاره جعلی!!
از ژاپن خاطره خوبی نداری؟!!!
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵:۳۸
29
8