دنیزلی: از نظر روحی خیلی خسته بودم/ می‌خواستم از تراکتور بروم

دنیزلی: از نظر روحی خیلی خسته بودم/ می‌خواستم از تراکتور بروم

6806
14:49
16 آذر 1398
مصطفی دنیزلی می‌گوید که به خاطر خستگی اقدام به ترک تراکتور کرده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، مصطفی دنیزلی که در تابستان سال جاری سکان هدایت تراکتور تبریز را برعهده گرفت، امروز به طور رسمی قطع همکاری خود را با تیم لیگ برتری را به اطلاع همه رساند.

سایت باشگاه تراکتور نیز این خبر را تایید کرد و حتی از مربی پرسابقه ترکیه‌ای قدردانی کرد.

دنیزلی در اظهارات کوتاهی که در روزنامه حریت منتشر شد،‌ دلایل خود را برای فسخ قرارداد اعلام کرد.

سرمربی سابق تراکتور گفت: از نظر روحی بسیار خسته بودم. می‌خواستم از آنجا بروم اما هیات مدیره اجازه نداد.

وی ادامه داد: از نظر ورزشی،‌ این جدایی یک شکست به شمار نمی آید. توافق 2 دو طرفه ای صورت گرفت.

2051

نظرات کاربران
محمد
چرا آخه ؟؟؟؟ تپه ها که خوب همیشه پر بود ؟ جامهای فلزی هم که ارزشی نداره!!!!!!!! حداقل میذاشتین برف رو میدید میرفت.
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۰:۳۲
پاسخ
9
47
صبحی
تراکتور از حاشیه دوری کنه، موفق میشه. توهم توطئه رو بگذارید کنار. همه تیمها دارن ناله میکنن به غیر از تیم زرد.
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷:۱۳
پاسخ
6
20
مافیای سرخ
شما که میخواستی آخر فصل قهرمان شی خخخ
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۸:۴۶
پاسخ
6
19
سام توکیو
پس واسه چی قول قهرمانی دادی استاد افندی!!؟؟
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۲:۳۱
پاسخ
3
24
امیر تاجی
از روزی که تراکتور با استقلال بازی کرد دیگه اون تراکتور سابق نشد خخخخخخخ (چند سال پیش بعضی ها تو ورزشگاه داد میزدن علیییییی داییییییی ) حالا نوبت تراختوری هاست
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲:۰۹
پاسخ
23
4
نبرد ما
مشکل تراکتور تو مربی نیست و مشکل توی تماشاچی ها هست من شب بازی با استقلال اگر اشتباه نکنم نظراتشون رو میخوندم همه دنبال احترام نظامی و... بودن تا فوتبال و دقیقا طرفدار هایی هست که دنبال فوتبال نیستن
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۲:۵۷
پاسخ
12
90
تراختورچی
دنیزلی دستیار ایرانی نمی پذیرفت/دنیزلی ترکیب تیمش رو هر بازی تغییر میداد/دنیزلی اعتقاد به استنلی و آدابایور نداشت و بازیکن بنجلی بنام فورچونه رو قبول داشت/دنیزلی دیر تعویض می کرد/دنیزلی تو کنفرانس پس از بازی وعده های سرخرمن و الکی به هواداران میداد.
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸:۲۷
21
9
حامد تبریزلی
خسته نباشی پیرمرد. دعای خیر تراکتوریها پشت و پناهت.
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۱:۱۷
پاسخ
26
31
کابوسی بنام تراختور
احسنت.........دممون گرم.یاشاسن. خوب کاری کردیم.این تیمهای تهرانی یادمه قطر و امارات روهم مسخره میکردن ولی حالا ازشون 6تا6تا میخورن.بایدقطر رو الگو کنیم براباشگاهمون. دیگه مزه نریزین وگرنه میگم خربین وسوما بیان هااااااااا
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۰:۱۲
پاسخ
73
18
امیر
میگم شیخ بیاد ها خخخخ
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲:۵۳
4
26
RED MRE
خودت که الحمدا... می فهمیدی چی می گی؟ چون ما که چیزی نفهمیدیم. در ضمن کابوس اصلی بازی برگشتتون تو تهرانه این دفعه بدجوری منتظرتونیم....
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۹:۳۰
2
17
سیاوش پرسپولیسی
کابوس؟؟؟تراکتورسازی تبریز؟؟؟ گل من هر وقت یه بار قهرمان شدید یا نه توقع زیاد نکنیم، هر وقت سالای حضورتون تو لیگ از قهرمانیای ما بیشتر شد بیا صحبت کنیم... کابوس؟؟؟:))باشگاهی که افتخارش مارک ادیداس لباسشه کابوسه؟؟؟شوخی بامزه ای بود... همیشه هم یاد بگیر از داشته هات بگو... اینکه به افتخار بقیه افتخار کنی از بی افتخاری بدتره... شما که یک هشتم اسیا رو هم ندیدی راجب فینالیستش صحبت نکن ادمین جان بچاپ لطفا
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۶:۵۶
1
30
رضا کریمی
مشکل تراکتور دو تا چیزه. یکی تماشاچی های با فرهنگش یکی هم همون ناجی بزرگشون بقول خودشون آتا زنوزی!
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵:۱۳
پاسخ
11
75
تبریز تراختور
یه مشکل دیگه هم داره.اینکه حسوداش زیادن مثل تو
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۸:۰۸
29
12
عشقممم نیمار
الهییی...بهت حق میدم ک‌بعد ۴گل تاج‌کبیر و‌تسخیر ورزشگاه یادگار امام توسط دیاشاه ..اینطور بی روح‌و نا امید شی :-) بعد بازی با عشق_تقلال..دیگ‌ن تو اون‌دنیزلی با روح شدی و‌ ن تراکتور اون ۴چرخ همیشگی شد :-)
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰:۲۹