دنیزلی: هیچوقت در فصل اول قهرمان نشده‌ام/ نتیجه می‌توانست برعکس باشد

دنیزلی: هیچوقت در فصل اول قهرمان نشده‌ام/ نتیجه می‌توانست برعکس باشد

8275
21:03
10 آبان 1398
سرمربی تراکتور می‌گوید با وجود اینکه هیچگاه در فصل اول حضورش در یک تیم به قهرمانی نرسیده اما برای این هدف در تبریز می‌جنگد.

به گزارش وب‌سایت نود، مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از شکست ۴ بر ۲ تیمش برابر استقلال حاضر شد و اظهار کرد: این بازی به لحاظ حساسیت مهم‌ترین بازی هفته بود. بازی زیبایی را شاهد بودیم. هفته گذشته هم شکست خوردیم اما باخت قبلی با این شکست متفاوت بود.

وی ادامه داد: موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم اما نتواستیم از آن‌ها استفاده کنیم. اشتباهات فردی نتیجه این دیدار را رقم زد. البته این به این معنا نیست که از تیمم راضی نباشم. از شاگردانم راضی هستم. ما تنها یک امتیاز از رقیب خود عقب هستیم. من برای یک هدف به تراکتور آمده‌ام و هنوز در مسیر آن قدم برمی‌داریم و به هواداران تیم قول می دهم به آن هدف می رسیم. من هیچوقت در فصل اول طعم قهرمانی را نچشیده‌ام اما این به این معنا نیست که نخواهیم در این فصل قهرمان شویم.

سرمربی تراکتور اضافه کرد: بازیکنان مصدومی داشتیم که نمی‌توانستند بازی کنند. دژاگه دو هفته‌ای است که با تیم تمرین کرده و سوگیتا هم به جمع آن‌ها اضافه شد. بازیکنانی بودند که با وجود مصدومیت‌های کوچک فداکاری کردند و بازی کردند. مازولا، فورچونه و آزادی از فرصت‌ها به خوبی استفاده نکردند. نتیجه می‌توانست بر عکس باشد. تفاوت ما این بود که رقیب از فرصت‌هایش استفاده کرد. امیدورام پرشورها از شکل بازی ما خشنود باشند.

دنیزلی همچنین گفت: ما در هر دیدار برای برد به میدان می‌رویم. در تمام زندگیم، هیچ وقت برای مساوی به میدان نرفتم. اگر برای نباختن به میدان بیایی امکان دارد شکست بخوری اما من در هر دیدار به دنبال ۳ امتیاز هستم. به هر حال اشتباه انفرادی چیزی نیست که مربی از بازیکنش انتظار داشته باشد. اشتباهات شخصی هم می‌تواند توسط بازیکن باتجربه رخ دهد و هم توسط جوانان ما. تمرکز ما روی نحوه بازی‌مان است و اگر همین شیوه را ادامه دهیم، نتایج خوبی می‌توانیم بگیریم.

وی در پایان اضافه کرد: مقابل صنعت نفت و در نیمه نخست بد بازی کردیم. با وجود بعضی اشتباهات در این دیدار اما فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم که تبدیل به گل نشدند. درباره خصوصیات تیم، نکاتی وجود دارد که در جمع بازگو نمی‌کنیم. ۷-۸ نفر ترکیب اصلی مشخص هستند و بقیه باید خود را در تمرین خوب نشان دهند تا من به آن‌ها بازی دهم. مسئول تیم من هستم و روزها حریف خود را آنالیز می‌کنیم. گاهی اوقات تئوری‌های ما در زمین عملی نمی‌شود. ما امرروز باختیم اما هیچ چیز تمام نشده است و ما با شیوه خودمان این راه را ادامه خواهیم داد.

4416

نظرات کاربران
میثم
چطور برا پرسپولیس استقلال قانون می‌زارن باید اینترنتی بخرن بعد تراکتوری و سپاهانی بدون بلیت میرن ورزشگاه اگه قانون باید برا همه باشه
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵:۲۴
پاسخ
8
12
حسین
ما به دفاع سه نفره و اکبر ایمانی عصبی باختیم
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵:۴۷
پاسخ
15
35
علی
با هیچی کاری ندارم نه باخت تراکتور نه برد استقلال نه خرجهای میلیونی فقط میخوام بدونم این هشتاد هزار تماشاگر با خرید بلیط اینترنتی امدن ورزشگاه اصلا نمیتونم باور کنم
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۰:۲۴
پاسخ
19
73
ضد هوچیگر
دکککککککی،بعد این همه ولخرجی تازه میگه من تاحالا فصل اول قهرمان نشدم!!!!
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸:۲۵
پاسخ
21
51
راضیه آبی
ایشالا نیم فصل بعدم نمیشی
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۱:۱۱
پاسخ
36
103
علی
دنیزلی انقدر تجربه داره که بعضی وقتا آدم شک میکنه از قصد اشتباهاتی میکنه مثلا از روی درایت و تجربه ش. آقای دنیزلی در شایستگی شما شکی نیست با این کارنامه تون ولی آیا واقعا زمانش نشده یه فکری به حال تیم کنید. این همه هوادار به امید صدرنشینی اومده بودند آخر شب با دردسرهای فراوان رسیدند خونه با این نتیجه اون وقت!!! ما دفاعمون بد بود تعویض هامون دیر بود توی ارسال روی دروازه توپ رو خوب دفع نکردیم بازی قبل جلوی دفاع رو جمع نکردیم این بازی ارنج های خوبی داشتیم یعنی!... آدم شک میکنه شما از عمد سیاست میکنید. تراکتور حالا یه تیم خصوصی با مالک خوب و هوادارای بینظیر هست و قهرمانی هدفش ولی با این وضع باید محکم تر دیگه کار کرد آیا وقت انتقاد نیست؟
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۰:۳۵
پاسخ
70
26
حامد تبریزلی
عیبی نداره پاشا. با دو تا باخت که تراکتوریها پشتتو خالی نمیکنن. بمون و بجنگ و تراکتور رویایی رو بساز. یاشاسین تراکتور
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۶:۲۵
پاسخ
101
43
طوفان‌سورخ‌
داداچیایی ک میگن دنیزلی نباس با سه‌تا دفاع بازی میکرد اینو بدونن استقلال هم سه دفاعه بود
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۵:۵۹
پاسخ
23
65
حسین
چیدمان اولیه دنیزلی ایراد داشت .خانزاده باید دفاع آخر بازی می کرد و اسدی میومد هافبک دفاعی. بین تیکدری و موسوی هم یکی باید بازی می کرد. شجاعی هم تجربه اش به درد این بازی می خورد و باید از اول بازی می کرد. در کل ریسک کرد و نگرفت. به نظر من ریسک رو نباید تو بازی های بزرگ کرد چون تبعات داره. ولی در کل بازی خوبی بود و به استقلال هم باید تبریک گفت. ما در هر حال از تیممون حمایت می کنیم . بازی هفته بعد با سپاهان مهمه و امیدوارم دنیزلی دوباره ریسک نکنه.
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۶:۵۷
پاسخ
6
47
شادوماد
دنیزلی اینکارو کرد بخاطر اینکه بازیکنای سرعتی توی زمین داشتع باشه تا جلوی سرعت استقلال کم نیاره.. از کجا معلوم اگع ترکیبی که شما میخاستیو میذاشت و بیشتر گل نمیخوردید؟؟ درکل نمک نشناسید با دوتا باخت همرو نابود میکنید.. اون از فروزان و مربی پارسالتون، الانم نوبت دنیزلی هست.. ولی شماها این وسط قدرت تاکتیکی استقلال و استراماچونی رو فراموش کردی
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۴:۳۷
20
29
حسین
لامصب تو نمیکت ذخیرت کاپیتان های تیم ملیه
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۲:۵۸
پاسخ
4
85
کیومرث
واقعا تبریک به هر دو تا تیم ، به نظر من هر دو تا تیم باید به مربیاشون افتخار کنن . تراکتور موقعیتای بیشتری از دست داد و استقلال باهوش تر بود . البته به نظرم دنیزلی فقط یه اشتباه داشت اونم عدم استفاده از اسدی تو پست هافبک دفاعی . به هر حال با اختلاف بهترین بازی لیگ بود تا الآن .
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۲:۴۸
پاسخ
9
70
یاشار
من یک طرفدار تراکتورم و با این تغییر سیستمها و بازیکنها و نتایج سرنوشتی مثل توشاک در انتظار دنیزلی هست. خوب و زیبا بازی کردن یک مساله هست و نتیجه گیری چیز دیگه. تو فوتبال ایرانم نتیجه گیری خیلی مهمتره. اینجا مثل المان نیست پروژه چند ساله برای باشگاه تعریف بشه و با نتایج همه چیز عوض میشه. دنیزلی لیگ ایران خوب نشناخته و همینطور انالیزش از تیمهای رو به رو خوب نیست مثلا تو بازی با صنعت ابادان بدون هافبک دفاعی بازی کرد و تو این بازی ساختاری برای دفاع انتخاب کرده بود که مشخص نبود چهار دفاعه هست یا سه ستاره. دفاع سه نفره نیاز به تمرین و هماهنگی داره و یهو برای یک بازی نمیشه بکار برد.
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۶:۱۰
پاسخ
18
63
مهرداد
آقا مصطفی این برانکو اگر زودتر میرفت قطعا الان تو رو نیمکت پرسپولیس بودی... خیلی با سبکت حال میکنم البته امروز بازی با سه دفاع عاقلانه نبود دیگه استقلال ضعیف هست اما نه در اون حد که سیستم جلوش امتحان کنی... اگر الان پرسپولیس بودی طوفان میکردیم چون هم دفاع هاش از تراکتور بهترن و هم فقط تیم تهاجمی میخوایم.... حیف شد واقعا... امیدوارم یا خودت بیای پرسپولیس یا یکی مثل خودت پیدا کنیم
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴:۴۲
پاسخ
141
23
حاج حسیین
خخخخ برو دادا ماشین سازی متوقف کردی هوایی شدی فوتبال هجومی خخخخخخ توهم داری
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰:۴۹
28
63
طوفان‌سورخ‌
خخخ
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴:۳۰
32
26
صبحی
فارغ از نتیجه، فوتبال بازی کردن هردو تیم. بدون ترس و با شجاعت. این یعنی احترام به تماشاگر .
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۳:۴۳
پاسخ
9
118
فرشاد
مصطفی پاشا علت باخت فقط اصرار شما در استفاده از ۳ مدافع بود.کار اشتباهی بود. اگه این کار را نمیکردیم برنده بازی قطعا تراختور بود. ولی باز میگیم عیبی یوخ عیبی یوخ. از شکست ها باید درس گرفت و ادامه مسیر داد. یاشاسین تراختور.یاشاسین مصطفی پاشا. تشکر فراوان از هواداران تراختور که سنگ تمام گذاشتن و یک بار دیگه حماسه آفریدن.
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۹:۴۰