دنیزلی پیشنهاد تراکتورسازی را رد کرد

دنیزلی پیشنهاد تراکتورسازی را رد کرد

38058
20:00
26 دی 1396
پس از کش و قوس های فراوان بر سر انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی سرانجام حضور مصطفی دنیزلی منتفی شد

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از کش و قوس های فراوان بر سر انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی سرانجام حضور مصطفی دنیزلی منتفی شد 

به گزارش وبسایت نود ، باشگاه تراکتورسازی که پس از قطع همکاری با یحیی گل محمدی به دنبال بستن قرارداد با مصطفی دنیزلی بود، امروز به صورت رسمی با دنیزلی وارد مذاکره شد تا این مربی سرشناس اهل ترکیه که سابقه هدایت تیم ملی کشورش را نیز در کارنامه دارد ، هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده بگیرد اما دنیزلی اعلام کرد به یک شرط می‌تواند سرمربی تراکتورسازی شود که روزهای شنبه در ترکیه حضور داشته باشد. زیرا او با یک شبکه تلویزیونی در ترکیه قرارداد دارد و نمی‌تواند شنبه‌ها در ایران باشد.

به این ترتیب حضور دنیزلی در تراکتورسازی منتفی شد این در حالی است که برخی رسانه‌های ترکیه‌ای امروز از قطعی شدن حضور دنیزلی در تراکتورسازی تبریز خبر داده بودند.

باید دید واکنش باشگاه تراکتورسازی به این موضوع چه خواهد بود و بالاخره چه کسی هدایت این تیم پرطرفدار تبریزی را بر عهده خواهد گرفت.

 

1004

نظرات کاربران
ایرانی
دنیزلی مربی خیلی خوبی هست ولی به نظرم 400 هزار تا واسه یه نیم فصل خیلی زیاده.
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۷:۰۷
پاسخ
6
5
امین
آقای آجرلو تراکتورجای تجربه کسب کردن مربیای جوون نیس توروخداسرمربیگری تیموبده به حاجی مایلی کهن. باتجربه ودیسیپلینی ک داره صددرصدتوتراکتورموفق میشه
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۶:۵۲
پاسخ
11
19
فیفا
پس وایسید تا قرارداد گواردیولا با سیتی تموم شه بعد بگیریدش...
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۵:۲۱
1
7
تراختور بایراقی
عزیزم ما مربی یا بازیکن پس پسی نمیخواهیم ...اس اسی هم همین طور...فقط مربی خارجی برامون خوبه.
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۶:۰۰
15
5
حرف حساب
شما کلا نمک نشناسید... هیچکی حاضر نبود با اون وضع و محرومیت مربیان شه.. یحیی تیمتونو جمع و جور کار بعد تماشاچیاتون بدوش میگن... واقعا که
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۷:۵۶
پاسخ
5
25
servati
نمک نشناس باشگاه و هواداراییه که گل محمدی بعد ژوزه سرمربی اون شد و تیم و تو اخرای جدول تحویل گرفت و نیم فصل دوم فقط یه باخت آورد و تیم ششم کرد و به فینال جام حذفی برد ولی تو ضربات پنالتی باخت...و طرفداراش هزار فش و توهین بهش دادن و باشگاه اخراجش کرد و علی دایی رو آورد
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۴:۴۱
5
5
عباسیان
چه بهتر
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۱:۰۸
پاسخ
11
3
پرسپولیسی
ماشالله مصطفی پرسپولیسی دمت گرم , همه مربی های خارجی فقط پرسپولیسو قبول دارن ، کار خیلی خوبی کرد به تراکتور جواب رد داد دمش گرم
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۴:۴۰
پاسخ
16
19
هه
هه اینا از اول انتخابشون جواد نکونام بود این کارا هم سیاه باطی بود اح حالم از این فوتبالمون بهم میخوره که اصلا عدالت توش نیست بخدا ولی مردم همه چی رو میدونن نگین که نمیدونن اقایونه محترم با اینکارا باعث شدین تراکتور از چشم بیفته فوقش دو هزار تماشاگر بیان ورزشگاه حیف یادش بخیر بازی معمولی چند سال پیشبا فجر سپاسی که هشتاد هزار نفر اومده ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تو هر صندل دو نفر نشسته بودن هیچ جا نبود سی چهل هزار نفرم بیرون ورزشگاه بودن واس بازی معمولی ببین چیکارکردین با تراکتور خدا ازتون نگذره
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۰:۴۶
پاسخ
14
12
Arash Darbari
من یه پرسپولیسی ام ولی دوس دارم موفقیت تراکتور رو هم ببینم متاسفانه مدیران تراکتور سازی تو این چندساله اخیر خیلی انتخاب های بدی برا سرمربی گری این تیم داشتن قلعه نوعی گل محمدی اون یارو پرتغالیه که سیبیل کلفتی داشت همه مربی های متوسطو معمولی به حساب میان نه مربیان بدی هستن نه مربیان خوبی هستن دنیزلی هم اگه به کارنامش تو فوتبال ایران دقت کنید فقط سال ها پیش تو پاس تهران خوب کار کرده بود معمولا تیم های دنیزلی از نظر دفاعی فاجعه هستن و به راحتی گل میخورن و به مربی حرفه ای و کاربلدی نیس خیلی سنتی کار میکنه و سبک مربی گریش به درد دهه نود و فوتبال اون زمان میخوره خیلی خوشحالم که دنیزلی قبول نکرد بیاد تبریز چون اگه میومد شما شک نکنید یکی دوسال بعد به خاطر نتایج ضعیفش از تراکتور اخراج میشد و باید پولشم بهش میدادید احتمالا قرارداد سنگینی باهاش میبستید که کلی بدهی براتون بار میومد تورو خدا برا تیمای بزرگی مثل استقلال پرسپولیس مربیان درجه دو و سه مثل منصوریان و دنیزلی رو انتخاب نکنید تراکتور اگه میخاد روزی لیگ ایران رو فتح کنه احتیاج به مربی باهوش و قهرمان داره کسی که انگیزه و هوش بالایی داشته باشه و سنو سال خیلییی بالایی هم نداشته باشه
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۵:۱۱
پاسخ
4
22
تا ابد قرمز
مثل همیشه برید سراغ تونی
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۵:۱۱
پاسخ
1
23
رضا تورنتو
کلا طرفداراشون رو گذاشتن سره کار.بنویسید دنیزلی الکس نوری گواردیولا.... بخوانید جواد نکونام،رسول خطیبی
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۲:۴۸
پاسخ
5
88
اردبیل
خدا کنه نکونام زیرآبی نره.وگرنه تبریز را براش جهنم میکنیم یاشاسین آذربایجان
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۸:۰۸
پاسخ
39
55
فرشاد
موافقم.نکونام در حد و اندازه لیگ برتر نیسن.فعلا باید از دسته پایین شروع کنه.همون خونه به خونه از سرش زیاده.
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۱:۲۴
6
26
CR 6+4 FCP
تنها تیمی که تمام مربی ها قبولش دارند پرسپولیسه. البته بعضی از مربی ها هم هستند که با وجود هفتاد سال سن سرمربی ششتقلال هستند.
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۸:۰۹
پاسخ
67
85
سعید
منظورت از تمام مربیها حمید درخشان و حمید استیلی و حمید لولائیه؟
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۶:۲۷
21
14
علی
مث همیشه تو توهم سر میکنید متنو بخون نوشته تراکتور قبول نکرده شرایط دنیزلی رو ... جهل و توهم تاکی اخه!؟
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۴:۴۹
25
10
نبی استقلالی، تراکتوری
اره مخصوصا بخاطرقهرمانی های پی درپیش توآسیاهمه مربیای برترجهان مثل گواردیولامورینیوجون میدن براش حتی من شنیدم فرگوسن بدلیل اینکه میخواست بیاد پرسپولیس وهواداراش نخواستنش الان افسرده وخونه نشینه
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۹:۱۰
27
16
6
حالا نه اینکه برانکو 18 سالشه??? خخخخ
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۸:۵۸
64
52
abbas
اینها همه سیاه بازی هستش اخر یا خطیبی یا نکونام یا کمالوند میارن
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۴:۲۲
پاسخ
11
104
Ali
پس فک کردی نکونام برا چی استعفا داد...
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۰:۴۱
6
81
امیدوحیدیفر
دنیزلی فکرکرده تراکتورهم عین پرسپولیس بی دروپیکره هرکاری خواست بکنه
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۷:۵۸
پاسخ
133
75
مرتضی
در پاسخ به سعید، نه پرسپولیس با دروپیکره که صد میلیارد پول بیت المال میدن برای بدهیشون هر 10 سال یه قهرمانی بیاره، توجه کنید 10 میلیارد بدهیه، غیر از اون بودجه هر ساله
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۶:۵۴
6
3
Saeed
اره تراکتور با دروپیکره هرچی سربازه جمع میکنه ولی یه قهرمانی نداره.
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۹:۱۱
10
24
سولدوز تراختور
امید جان مرسی هزارتا لایک داشت این حرفت ایول داری یاشا
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۳:۲۴
31
14
داریوش بارش
تغییر تیم میدی تازگی به سرعت
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۲:۱۱
5
31
بهرام دهتقلال ازگرگان
افندی تو ایران فقط عاشق پرسپولیسه.قابل توجه بقیه تیم ها
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۲:۴۴
پاسخ
103
184
مجید
چون پولی که از پرسپولیس گرفت تو گینه بیسائو هم بهش نمیدادن . چیه نکنه از بچگی تو ترکیه عاشق پرسپولیس بوده و بازیهاشو دنبال میکرده . مربی حرفه ای هر جا پول بدن کار میکنه این حرفا چیه .
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۰:۱۳
46
31
سیدرضا
خیلی حیف شد، من استقلالی هستم اونم از نوع متتعصب اما نمیشه انکار کرد نقشی که مربیهای خارجی صاحب نام میتونن تو پیشرفت فوتبال ما داشته باشن با دیدن بازیهای تیم ملی ایران ، پرسپولیس برانکو ، سپاهان کرانچار و استقلال با شفر. ۴ مربی از ۳ کشور صاحب نام و صاحب سبک فوتبال اروپا .تیم ملی ایران مزد تنها کار درست فدراسیون کفاشیان در حمایت درستی که بعداز نتایج ضعیف مقابل تیمهایی مثل لبنان و عمان از کیروش داشت گرفته . پرسپولیس هم که داره از اعتماد هوادارهای متعصبش به برانکو رو بعداز حدود نیم فصل شکستهای متعدد با نتایج عالی میبینه و قرمزا لذت میبرن از دیدن بازیهای تیمشون ما استقلالیها و همینطور سپاهانیها هم باید از رفتار قرمزا درس بگیریم و حمایت کنیم از سرمربی های با دانشمون . تیمهایی مثل تراکتور هم باید از امثال دنیزلی استفاده کنن ( نه اون هنرپیشه پرتغالی)هنوز بازیهای زیبایی که پاس و پرسپولیس زمان دنیزلی ارايه میدادن فراموش نکردم . هر دوتیم تنها و تنها کم شانسی باعث شد قهرمان نشن ، پاس که بخاطر غیبت دنیزلی بازی با ذوب آهن بخاطر اختلافاتی که با مدیران تیمش داشت رقابت میلیمتری تو قهرمانی لیگو به ما باخت و تو آسیا هم برد ۳--۱ نابا ورانه و با اشتباهات مضحک نکیسا تو ۲ دقیقه آخر تبدیل شد به باخت ۴-۳ مقابل السد یا الریان و نرسیدن به ۴تیم پایانی ، تو پرسپولیس هم فینال مقابل سپاهان اشتباهات مکرر داوری باعث شد بازی یکطرفشون به پنالتی بکشه و ببازن ،
۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۰:۴۷
پاسخ