دوقطبی کی‌روش-ضد کی‌روش زنده است

دوقطبی کی‌روش-ضد کی‌روش زنده است

11637
11:33
24 مهر 1398
باخت یک-صفر ایران در خانه بحرین یک بار دیگر باعث صف‌آرایی موافقان و مخالفان کارلوس کی‌روش در ایران شد.

به گزارش سایت نود با اینکه بیش از هشت ماه از خروج کارلوس کی روش از ایران می‌گذرد هنوز اما دو قطبی‌ای که در روزهای پایانی حضور این سرمربی در ایران بوجود آمده بود برقرار است.

کی‌روش در حالی ایران را به مقصد کلمبیا ترک کرد که در ایران دو جبهه وجود داشت؛ طرفداران سرسخت این مربی و مخالفان جدی او. شاید در تاریخ هرگز چنین دودستگی در اطراف تیم ملی دیده نشده بود. تصور نمی شد که پس از هشت ماه دوباره این دو قطبی به شدت قبل نمود پیدا کند.

در ماه‌های گذشته هم به دفعات آثار کمرنگی از ادامه حیات این دوقطبی دیده شد. به رخ کشیدن فوتبال هجومی ویلموتس و اخلاق آرام این سرمربی بلژیکی به هواداران کی روش. در آنسو هم طعنه هواداران کی روش به اخراج برانکو.

دیشب اما یک مچ‌اندازی کامل صورت گرفت. هواداران کی‌روش باخت به بحرین را نتیجه نبود کی‌روش دانستند و با انگشت گذاشتن روی این نتیجه به مخالفان سرمربی کلمبیا طعنه می زدند. در آنسو هم البته مخالفان کی‌روش ساکت ننشستند، به ویژه که باخت سه-صفر کلمبیا به الجزایر و انتقاد تند برخی رسانه‌های کلمبیایی از کی‌روش سوژه خوبی در اختیار آنها قرار داده بود.

به هرحال آنچه مشخص است قرار نیست این دودستگی و دوقطبی یه این زودی‌ها از فوتبال ایران پاک شود. مارک ویلموتس فعلا سایه کی‌روش را بالای سر خود می بیند. هر نتیجه و اقدام خوب او وسیله‌ای خواهد بود برای طعنه به کی‌روش و هر باخت او ابزاری خواهد بود در دست طرفداران سرمربی پرتغالی.

نظرات کاربران
محمد
جام جهانی بای بای
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۰:۲۹
پاسخ
15
9
امیر
مشکل اصلی تیم ملی نبود تحمل و ظرفیت اخلاقی بازیکنان است آن هم نمونه ای از جامعه ماست با نگاهی به فرهنگ رانندگی ما می‌شود به این نتیجه رسید. بازی کن به قضاوت و تصمیم داور چه کار دارد؟
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۷:۳۷
پاسخ
1
17
۶تایی هاهوهو
به نظرمن کیروش بهترین وحرفه ای ترین مربی تاریخ ایران بوده بدون شک. ولی دوستان توجه کنید که چندتا مشکل بزرگ هم داشت که نمیشه به راحتی ازکنارش رد شد ۱.این آقابه ۸۰ میلیون ایرانی توهین کرد.بریدگزارشی که با خیابانی انجام شده روببینید ۲. دفاع اتوبوسی جلوی حتی تیم های درجه چندآسیا ۳.خودبزرگ بینی نسبت به مربیان ایرانی ولیگ برتری ۴.عدم توانایی تیم بعدازخوردن گل اول ۵.خیلی به فکرپول بودن که بعدبازی باسیرالئون مشخص شدکه برای گرفتن آپشن هنگفتی دربرابر تعداد برد مشخص یک بازی کم داشته که اون بازی رو بیخود وبی جهت راه انداخت ادمین لطفابچاپ متشکرررررررر.
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲:۴۲
پاسخ
15
28
hasan
گذشته ، گذشته بیخیال دیروز ، امروز رو بچسبید به امید حضور در جام جهانی و اینو هم بگم که من از فاز مخالف متنفرم پس پای کی روش رو دیگه وسط نکشید اونی که مهمه و ما ایرانی ها هستیم و(اونی که میاد ، یه روزی میره) و ما باید دنبال یه مربی دیگه باشیم پس نباید به خاطر یه بیگانه آرزوی نرفتن به جام جهانی رو بکنیم تا ثابت بشه اون از این بهتره و این وسط خودمون قربانی این ماجرا بشیم
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۵:۱۹
پاسخ
4
10
Mehrdad
متاسفانه فایده نداره همش هم تقصیر این طرفداران کیروش هست... کلا اینا حتی گواردیولا هم بیاد میگن کیروش فلان میکرد بهمان میکرد.. بهیچ وجه هم تو ذهنشون نمیره که آقا کیروش رفت تمام.دوستان عشق کیروش باید خدمتتون عرض کنم سبک ایشون یه جوری بود فقط به درد نتیجه گرفتن مقطعی میخورد... ینی چی؟ ینی واسه موفقیت زمان خود مربی خوبه ولی وقتی بره هیچی نمیمونه مثل همینی که میبینیم. اینو از اونجا باید فهمید که کره و ژاپن چون به فکر آینده هستن هیچوقت دنبال مربی با این سبک نمیرن با اینکه میدیدن تو آسیا ایران بهیچ تیمی نمیبازه و بعضا همین کره رو میبرد.. حالا من نمیگم ویلموتس خوبه.. چون فعلا معلوم نیست این تازه اولین بازی سختش بود.. اما ما باید دنبال یه مربی صاحب سبک میرفتیم. ویلموتسم اولش گفت ایران رو صاحب سبک میکنه باید دید چه میکنه فقط کیروش رو دیگه بیخیال شید.
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۹:۵۵
پاسخ
11
16
میلاد
وقتی به جام جهانی نرفتیم اونموقع قدر کیروش را میدونید..بگذار زمان بگذرد..
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۶:۳۰
پاسخ
61
49
R
ایشالله که میریم به جام جهانی مطمعنم که میریم ولی واقعاتووامثال توبراخودتون متاسف باشین که آرزومیکنیدتیم ملی نره جام جهانی تاازکیروش حمایت کنیدبایدازخجالت آب بشیدکه ازشکست تیم ملی جلوی بحرین خوشحال شدین
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۷:۴۴
10
14
هومن
دو دستگی اشاره شده فقط شامل طرفداران دو تیم پایتخت است. مخالفان موفقیت پرسپولیس طرفداران کی روش بودن و طرفداران پرسپولیس مخالف کی روش. والا کی روش هم در ابتدا به لبتنان باخت. اغراق است ولی حجم گلهایی که به کامبوج زدیم. خاطرتان باشد در مقدماتی جام جهانی در رفت و برگشت جمعا 5 گل به مالدیو زدیم
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۶:۰۷
پاسخ
23
48
amin
بازیکن های زمان لبنان یادت میاد ؟؟؟؟کل بازیکن های شاخص ایران میگم ها ؟؟؟رکووود عجیبی بود اون زمان پسا برانکو برای بازیکن جوان که کیروش نسلش مجبور شد عوض کنه اول با بازیکن هاید30ساله یا بیشتر شروع کرد کم کم امثال جهانبخش ازمون غیره بعد جام جهانی 2014 رو شدن اطلاعاتتون صفر خداییونظر ندین
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴:۳۹
11
7
فرشید
من طرفدار کیروش ودم اما در جام جهانی هیچی نشون ندادیم تو جام ملتها هم انگار فقط خدا با ما بود - ما یه مربی تراز اول لازم داریم فقط همین
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴:۴۰
پاسخ
18
37
عاشق ناصر خان
به قول خودش بعد از رفتن من فوتبال ایران به دوران قبل و بعد از کیروش تقسیم خواهد شد،که همینطور هم هست ، هواداران این مربی جدید اجازه بدن ۲_۳ تا عید رو تو ایران ببینه بعد با کیروش مقایسه اش کنن... با این نفرات و امکانات و فرهنگ بعید می دونم کسی بتونه اعتبار و شخصیت تیم ملی کیروش رو تکرار کنه. مشکل فرهنگی اعتراض بی نتیجه به داور و رها کردن روند بازی تو بازی ژاپن بود تو این بازی هم تکرار شد...یه چیزهایی رو‌ با میخ هم نمیشه فرو کرد تو کله آدمها... ظرفیت بازیکنهای ما همینقدره ، به مربی ربطی نداره...مخالفان کیروش عزیزم واقیت ها رو‌هم ببینن.
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷:۰۷
پاسخ
24
44
قهرمان ایران
کیروش ابرومونو برد کاری کرد بدترین باختمون جلو ژاپن تجربه کنیم ، لبنانی که نمیشه رو نقشه پیداش کرد بردمون واقعا متاسفم شما طرفدار کیروش نیستین فقط دشمن پرسپولیسین ، میدونید چرا با یه تجزیه تحلیل ساده ، دیشب کیا سوتی داده ؟ حاج صفی نقش اصلی داستان (تراکتوری) و در ادامه حسینی (شیشتقلالی ) حالا نگاه کنید چطور میشه دوتا بازیکن سوتی بدن و منتقدان هیچ اشاره ی ریزی هم بهشون نکنند اونم در حالی که بدون هیچ بهوته ای هر هفته از رامین بیرو امیری داره انتقاد میشه حالا فکر کنید اگه این سوتی ها رو کنعانی احمد یا هر پرسپولیس دیگه انجام میداد با چه هجمه ای روبرو میشد ؟ ولی خدا خودش جواب وطن فروشان به ظاهر عاشقو داد با باخت کلمبیا بهونه ها رو ازشون گرفت و با هشتگ اخراج کیروش دیگه فرستادشون به غاراشون .
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳:۲۱
پاسخ
31
45
محمد
تشکر عجیب AFC از گلزن بحرین به خاطر شکستن رکورد ایران! کنفدراسیون فوتبال آسیا در توئیتر خود شکسته شدن رکورد ۲۳ بازی بدون باخت ایران در بازی های مقدماتی جام جهانی را بازتاب داد. نکته قابل توجه تشکر عجیب AFC از محمد الحردان، زننده گل بحرین به خاطر شکستن این رکورد ایران است. آخرین باری که تیم ملی کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی باخته است به سال ۲۰۱۲ برمی گردد که با نتیجه یک بر صفر به ازبکستان باخت.( بیا تحویل بگیر)
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۰:۲۱
پاسخ
23
22
امیر
انقدرکه ازدهن عده ای کیروش کیروش درمیادتیم ملی شون درنیومده،الان موقع تعریف ازکیروشه یاحمایت ازتیم وسرمربیش؟تاکی میخواین باایجادحاشیه به تیم ملی ضربه بزنید؟کیروش بهترین مربی تاریخ ایران بودوقبل ازکیروش ایران هیچ افتخاری نداشت!!!!خب حالادل کیروش پرستا خنک شد؟خوشحال شدیدالان؟الان به تیم ملی روحیه دادید؟یه کمی خجالت بکشیدبخدا
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۲:۳۶
پاسخ
17
35
سرخ جامه
دو قطبی کیروش و ضد کیروش رو خود ایشون به وجود آورد ! مصاحبه علیه فدراسیون و مربیان لیگ ، اخراج مربیان ایرانی کادر فنی و وارد کردن حواشی به تیم ملی ،عدم توجه به لیگ برتر و خرج های خیلی زیادی که رو دست فدراسیون گذاشت! آوردن نلو وینگادا و تحمیلش به تیم امید و نتایج فاجعه بارش !!!اینا باعث شد یه عده زیاد از کیروش خوششون نیاد به خصوص سبک دفاعی و اتوبوسی بازی تیم ملی و انتخاب تیم های درجه چندم مثل سیرالئون که بعدا افشای اینکه بابت هر پیروزی در بازی های دوستانه هم پاداش میگیره خیلی در جو علیه کیروش موثر بود ! در عوض کم باختن و پیروزی در بازی های حیثیتی مثل بازی های با کره جنوبی ! ایجاد مرکز پک و مبارزه با بازیکن سالاری ، بازیهای قابل قبول در جام جهانی باعث شد یه عده کیروش دوست باشن !! الان اگه کیروش دوستا اجازه بدن و کمتر حاشیه بسازن و انتقاد کنند و اجازه بدن ویلموتس کارش رو انجام بده مسلما تیم ملی موفق خواهد بود ! اینهمه انتقاد از باخت به بحرین خیلی ساله تو خونش به ما نباخته بی رحمیه ! خود کیروش به لبنانی باخت که از بحرین ضعیفتره !
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶:۵۱