دوپینگی به نام نویدکیا!

دوپینگی به نام نویدکیا!

12674
11:14
21 تیر 1395
سرپرست تیم فوتبال سپاهان حضور نویدکیا در تیم را نوعی دوپینگ می داند.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست تیم فوتبال سپاهان حضور نویدکیا در تیم را نوعی دوپینگ می داند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، مهدی اخوان در خصوص شرایط تیم، بعد از بازگشت نویدکیا به تمرینات، اظهار کرد: جو بسیار خوبی در تیم حاکم است. در این دو روز استقبال هواداران بسیار خوب بود و همه از این بازگشت خوشحال شدند.

وی با بیان اینکه حضور نویدکیا نوعی دوپینگ برای تیم است، ادامه داد: حضور نویدکیا وضعیت روحی – روانی تیم را بالا می‌برد و باعث می ‌شود بازیکنان با انگیزه بیشتری تمرین کنند و حتی تماشاگران نیز روحیه و انگیزه بیشتری گرفته‌اند.

اخوان در واکنش به این صحبت که خلیل‌زاده عنوان کرده بود اگر نویدکیا بماند قرارداد خود را دو ساله تمدید خواهد کرد، گفت: این دو بازیکن خیلی با هم صمیمی هستند، به هرحال شجاع تا آخر فصل در تیم خواهد ماند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان وضعیت عمومی دنیل نوروزی را خوب ارزیابی کرد و گفت: حدود ۴ روز به این بازیکن استراحت داده‌ایم و امیدواریم به بازی‌های ابتدایی فصل نیز برسد.

 

2051

نظرات کاربران
شادمهر
دوپینگی که برعکس عمل میکنه
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۷:۰۴
پاسخ
11
2
اراک..4444
خدای حاشیه محرم
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۴:۲۸
پاسخ
13
2
سپاهان باغیرت
سلطان فقط نوید کیا
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۷:۱۹
پاسخ
1
10
اسپادانا
آقای اخوان ممنونیم ازت واقع زحمت میکشی برای تیم.
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۵:۱۹
پاسخ
2
9
محسن سپاهانی
یک میلیون قلب به عشق تو می تپد ســـــلطــــان مــــحــــرم خـان اول.......
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۴:۰۴
پاسخ
10
26
پدرام
ازسایه بروماهم بیایم...سلطان علی پروین بودک وقتی خدافظی کرد آقای گل بود...
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۷:۱۹
7
0
محسن سپاهانی
من خودم بودم تمرین رو .... حدود 2000 نفر اومده بودن شدید شلوغ بود همون اول کار یه چند نفر از هواداران یه گوسفند برای محرم خان قربانی کردند انقدر هواداران خوشحال بودن که انگار سپاهان قهرمان شده الآن میخوان جشن بگیرند.
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳:۲۶
پاسخ
10
27
ali
سپاهان به سوی نابودی
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۷:۵۳
پاسخ
20
15
شهریار
محرم فقط جام ها را تسخیر نکرده اون قلب ما سپاهانی ها را تسخیر کرده . مطمئنم یک روز نامش میاد کنار تختی و پوریا ولی .
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۷:۳۴
پاسخ
14
24
Sepahan
محرم عشقه
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۸:۲۱
پاسخ
10
19
Msh
ماشالا.این فصل فصل قبل نشه صلواات.فک کنم فقط شهادته که از تیم جداش میکنه.
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۶:۲۹
پاسخ
15
17
کمند.ارتش سرخ
ایبوپروفن نویدکیابه تازگی واردبازارشدباعث شادی بیش ازحدوخوردن 4ال6گل ازسرخابی هامی شود
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۴:۳۰
پاسخ
21
15
666666666666
ورود حاشیه و جو سازی رو به تیم سه پاهان تبریک می گم ....
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۲:۴۶
پاسخ
28
26
علیرضا م.
عزیزم چرا 3یاهان؟ بهتره بگی 4پاهان تا یاد و خاطره اون چندباری که 4تایی شدین رو زنده نگهداری خخخخ 9 ساله ها خخخخ
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۷:۴۵
7
16
محمد رضا
امسال قهرمانیم
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۱:۳۶
پاسخ
21
23
رامین و طارمی به علاوه کاوه یعنی سوزش
خداییش بازیکنه خوبیه اما از محرم بهتر امید ابراهیمیییییییه. استقلال سرور است و بس.
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۷:۲۲