دو فریم از اشتباهات بیرانوند؛ حمله از بالا و پایین

دو فریم از اشتباهات بیرانوند؛ حمله از بالا و پایین

61774
22:17
30 شهریور 1396
پرسپولیس به خاطر دو اشتباه علیرضا بیرانوند، دو گل خورد تا برای دومین هفته متوالی در صدرجدول قرار نداشته باشد.

وبسایت رسمی برنامه نود - پرسپولیس به خاطر دو اشتباه علیرضا بیرانوند، دو گل خورد تا برای دومین هفته متوالی در صدرجدول قرار نداشته باشد. 

به گزارش وبسایت نود، علیرضا بیرانوند که در این هفته‌ها راحت‌تر از همیشه دروازه‌اش باز می‌شود، دوباره با اشتباهی که داشت جلوی برد پرسپولیس را گرفت. در دیداری که پرسپولیس در اصفهان دو بار از سپاهان پیش افتاده بود، هر بار با اشتباهات بیرانوند برد را با تساوی عوض کرد. 

از خروج از دروازه به عنوان یکی از توانایی‌های بیرانوند نام برده می‌شود. ولی دروازه‌بان پرسپولیس در این بازی به دلیل خروج ناقص از دروازه، یک گل دریافت کرد. بیرانوند در توپ ارسالی به طور ناقص بیرون آمد و تردیدش در میانه راه، یک گل را برای سپاهان در برداشت. روی گل دوم هم پاهای بیرانوند به قدری از هم فاصله داشت که مهاجم سپاهان به راحتی دروازه پرسپولیس را باز کند. در دو تصویر، دو گلی که بیرانوند در این بازی خورد را مرور می‌کنیم. 

بیرانوند بدون توجه به مقصد توپ، از دروازه خارج شد. ولی در نیمه راه متوجه اشتباهش شد. حالا بیرانوند نه راه بازگشت داشت و نه خروج کامل از دروازه. همین تردید باعث شد که توپ از بالای سرش، به مرکزی‌ترین نقطه تور دروازه برخورد کند

اشتباه بیرانوند در خروج

پاهای باز بیرانوند در این تصویر مشخص است. جلال‌الدین علی‌محمدی هم از این فضا استفاده کرد و توپ را با عبور از بین پاهای بیرانوند، وارد دروازه کرد.

بیرانوند لایی خورد

 

14001

نظرات کاربران
آرسن لوپن
فقط لایی سوما.
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۵۹:۴۰
پاسخ
3
5
امیر
خودمم دروازه بان بودم فوتسال بودم میدونم چقدر سخته و استرس داره این که دیگه فوتباله و دروازه 7 متر و پرسپولیس پخش زنده ، ملیون ها بیننده به نظر من پر استرس ترین فرد در بازی دروازه بانه چون گل بخوره همه دروازه بان رو نگاه میکنن که چطور توپ ازش رد شده ولی کسی دفاع رو نگاه نمیکنه ، مثل این صحنه که محرمی اون جا رو خالی گذاشت ، ولی قبول دارم بیرانوند هم دروازه بان اماده ای نیست که بخواد از دروازه پرسپولیس و تیم ملی محافظت کنه ولی نباید هم این همه فشار روی این بنده خدا اورد ، و با این انتقاد ها فشار رو روی بیرانوند زیاد میکنید و بد ترین اتفاق ممکن اینه که دروازه بان استرس بگیره اونو که امکان داره از وسط زمین با یک شوت اروم گل بخوره ، باید فشار رو روی بیرانوند برداریم تا باعث این اتفاقات نشیم
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۵۶:۱۰
پاسخ
5
2
عمر سوما+جلال
پس بیخود نبود از عمر سوما هم لایی خورد. این اصلا لایی خورش ملسه
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۰:۱۰
پاسخ
2
9
پرسپولیس
اه گندش بزنن چیه این بیرانوند من یه پرسپولیسیه دوآتیشه ام ولی بیرانوند درحد پرسپولیس نیست به درد تیمی مثل استقلال میحوره در حد هموناس خدایی مظاهری خیلی بهتر از اینه کاش نیم فصل مظاهری رو میگرفت اینم بره که امشب اعصابمونو خورد کرد دو تا گل مفت داد به سپاهان
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۲۵:۵۳
پاسخ
2
11
ارش
پرسپولیسیا کمی حرفه ای باشین تو انتقادات ازردروازبان زیادروی نکنین اونم قبل بازی با الحلال .امیدوارم بیروانوند اعتماد بنفسشو به دست بیاره کمی مطمن تر باشه پیدا کردن دروازبان خوب سخته بیراتوند میتونه سالها خیال ما رو از دروازه راحت کنه و اسطوره بشه در باشگاه ولی باید مطمن تر ظاهر شه.
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۲۵:۲۸
پاسخ
5
0
محمد
هر بازیکنی افت میکنه بیرانوند هم از قاعده مستثنا نیست.واینم بدونیم بازی کردن تو تیمای بزرگ مثل پرسپولیس و استقلال به راحتی تیمای دیگه نیست.اگه همین بیرانوند ویا بقیه بازیکنا تو تیمای دیگه بازی کنن از این اشتباهات بندرت داشته باشن.خیلی از بازیکنا بهترین تیمشون بودن ولی وقتی اومدن پرسپولیس یا استقلال نتونستن جواب بدن.
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۱۴:۲۶
پاسخ
4
0
یه پسر پرسپولیسی
این دو امتیاز رو فقط بیرانوند ازمون کم کرد!!!خیلی بد بوووووووود
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۱۱:۲۱
پاسخ
0
9
حسن
رو گل دوم شایان مصلح مقصر بود خیلی بد دریبل خورد و جا موند
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۵:۳۱
پاسخ
3
3
لقمان
رادو خیلی بهتر از بیرانونده.برانکو باید ب اونم بازی بده.
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۲:۰۷
پاسخ
0
8
مهران
به نظرم هم روی گل پیکان و هم هردو گل سپاهان مقصر 100% بود
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۷:۲۳
پاسخ
0
7
pouya
با روزا اوجش فاصله داره پلی درست میشه
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۴:۰۴
پاسخ
0
4
امیرحسین
یعنی اگر همه تیم های لیگ به گل دوم سپاهان دقت داشته باشند میتونن پاشنه آشیل پرسپولیس رو پیدا کنن .
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۶:۳۸
پاسخ
0
7
عاشق پرسپولیس
بنظرم بیرانوند تو نفت خیلی بهتر بود.خوبم شوتارو دفع میکرد.اگه دقت کرده باشین رادوشویچ هم از راه دور گل میخوره نمونش بازی با ذوب آهن.شاید اشکال از تمرین کردناش باشه!
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۵:۵۸