دو پرسپولیسی در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان آسیا

دو پرسپولیسی در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان آسیا

8518
13:16
05 اردیبهشت 1398
نام دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش وب سایت نود، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از طریق حساب کاربری رسمی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در شبکه اجتماعی «توئیتر»، تیم منتخب هفته چهارم از مرحله گروهی این رقابت‌ها را اعلام کرد که بر این اساس نام دو بازیکن پرسپولیس یعنی محمد نادری و مهدی شیری در این تیم دیده می‌شود.

تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان به شرح زیر است:

دروازه‌بان: جواهیر ایلیوسوف (لوکوموتیو ازبکستان)

مدافعان: محمد نادری (پرسپولیس ایران)، هایاتو آراکی (سانفرینس هیروشیما ژاپن)، یانگ لیو (شاندونگ لوننگ چین) و مهدی شیری (پرسپولیس ایران)

هافبک‌ها: لئوناردو (الوحده امارات)، رناتو آگوستو (بیجینگ گوان چین)، هوانگ بوون (گوانگژو اِورگراند چین) و ریکاردو لوپس (جئونبوک کره جنوبی)

مهاجمان: گلمین ریواس (الریان قطر) و گرازیانو پله  (شاندونگ لوننگ چین)

2051

نظرات کاربران
کامیار
واقعاا چرا نباید نتیجه بگیره وقتی تمام بازی دستشه اینهمه موقعیت گل درست میکنه یه مهاجم عالی نیاز اصلی باشگاه دوتا بازی هم اشتباهات داوری بهمون ضربه زد امسال خیلی بدشانسی میاریم ولی بازی بده علیپور هم نباید فراموش کرد
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴:۱۴
پاسخ
4
47
دربی رو بردیم سوزوندیمشون...
پاتوسی کو پ همون ستاره ای که در بکش زیرش تبحر خاصی دارد
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۳:۲۳
پاسخ
7
92
رضا
خیلی هم عالی فقط هرار حیف که باختیم ولی مطمئنا دو تا بازی بعدی رو می بریم وبا سرگروهی صعود می کنیم
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷:۲۶
پاسخ
5
116
سعید سعیدی
خیلی درست انتخاب کردن و دلیل انتخاب هر بازیکن تمام آمارهایی که تو بازی به ثبت رسوندند و باخت و برد تیم مهم نیست و واقعا دو تا دفاع گوش پرسپولیس عالی بودن و تو دفاع و حمله پررنگ و تاثیر گذار ظاهر شدن که از دید تیزبین کارشناسان خبره AFC دور نموند و انتخابهای شایسته ای انجام دادن.با این بازیکنهای خوبی که پرسپولیس داره راحت میتونیم امسال قهرمان آسیا بشیم.
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۹:۳۶
پاسخ
5
98
خسرو پرسپولیسی
اینجا هم که اثری از متخصصان آسیا نیست....
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴:۳۹
پاسخ
10
170
امیر ۶
حق مهدی قائدی رو خوردن.عالی بازی کرد.البته بنفع الهلال.مربی فقط شفر.با آووردن قائدی شیشتقلالو نیم ساعت ده نفره کرد.با الهلال یر به یر شدن
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲:۰۴
4
109
احمد
یعنی به هرچی سانتر و دریبل که محمدرضا حسینی برا ذوب زد گفتند زرشک.
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸:۵۷
پاسخ
21
113
مسعود
پرچم پرسپولیس همیشه بالاست
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۶:۱۵
پاسخ
6
158
غار نشینمون کردی شفر
ماشالا نادری ماشالا شیری .خاری شدید تو چش دشمنامون
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳:۴۸
پاسخ
6
146
ارتش سرخ آسیا
برانکوی بازیکن ساز.
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱:۲۱
پاسخ
6
134
شازده آبی
مسلمان، نریمان‌جهان، ساسان انصاری، منشا . . . . بازم بگم یا بسه؟؟؟؟ ضمنا چرا از «بودیمیر» بازیکن درنمیاد؟؟؟؟ خخخخخ
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۳:۰۴
114
4
عشقممم نیمار
چقد AFC قانوناش مسخرن :-) اول تو‌ قرعه کشی میان ..تیمای سید یک‌ رو‌ همشونو‌ با عشق_تقلال تو‌ یه گروه‌ میندازه ک مسخره ترین گروه‌بندی تاریخ مشاهده کردم‌ ..الانم رفته بازیکنایی تو‌تیمه‌منتخب گذاشته ..ک‌ تیماشون بیشترشون باختن‌ و‌ در اون‌ مسابقه بد بازی کردن :-) ینی عمر سوما ک‌یه تنه تیمه مقابل شیش_پولیس برنده کرد ..نباید در تیم‌منتخب میبودد ؟؟ :-) ب همین علته ک‌ AFC هیچوقت ب اروپا و UFA نخواهد رسید :-P
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱:۱۱
پاسخ
180
10
امیرحسین پرسپولیسی
مشاهده کرده:))
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۴:۴۰
0
33
سعید
اره من جاش بودم میگفتم یه دوتا ستاره دیگم براتون بزنن.واقعا نمیدونم تا کی میخوان حق استقلالو بخورن؟باید ببرنش چمپیونزلیگ اروپا بازی کنه.البته تیمی که از العین 6 تا خورد نمیدونم از رئال و بارسا و لیورپول و ... میخواد چنتا بخوره
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۳:۰۳
0
59
مسترطوفان
خخخخخخ منظورت از UFA همون یوفا(UEFA) هست.
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱:۵۷
0
54
پرسپولیس اسمش پیروزی رسمش
سیستم باید ۴-۳-۳ باشه...مدافعا جدا...مهاجما جدا
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۲:۰۵
5
47
marziyeh
afc پرسپولیسی نمیخایم نمیخایم:-) هی اقاااا
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷:۴۸
3
86
هوادار*
دروود بر دانش پروفسور.
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱:۰۱
پاسخ
4
100
خان دایی
چه میکنه این برانکو با خریدای جدید!
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰:۲۶
پاسخ
4
104
هاتف
جالبش اینه که هردو از خریدای جدیدن. پیام این انتخاب به بازیکنا اینه اگه بیان زیر دست برانکو یعنی ارتقا توانائیاشون.
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹:۳۳