دژاگه: به ایران آمدم برای استراحت؟! /همه جای دنیا فوتبال،‌ فوتبال است

دژاگه: به ایران آمدم برای استراحت؟! /همه جای دنیا فوتبال،‌ فوتبال است

16705
23:23
19 مرداد 1397
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نمی دانم منظور شما از استراحت چیست.

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از تماشاگران تراکتور عذرخواهی می‌کنم که این همه راه آمدند و نتوانستیم امتیازی بگیریم.

به گزارش وبسایت نود،‌ شکان دژاگه پس از شکست ۳ بر صفر تراکتورسازی مقابل استقلال گفت:‌بازی برد و باخت دارد و امروز برای اولین بار بازی می‌کردم، بازی خوبی نبود، استقلال فشار زیادی وارد کرد و ما سعی کردیم برنده باشیم.

وی ادامه داد:‌ از تماشاگران تراکتور عذرخواهی می‌کنم که این همه راه آمدند و نتوانستیم امتیازی بگیریم اما مطمئن باشند در ادامه بهتر می‌شویم، بازیکنان زیادی به تیم اضافه شده‌اند که باید برای هماهنگی، بیشتر تمرین کنند، امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی درباره حضورش در لیگ ایران و کیفیت این مسابقه گفت: بازی خوبی بود، استقلال خوب بازی کرد، اما ما هم جنگیدیم و تلاش کردیم، اما بازی دست استقلال بود و سه امتیاز را گرفتند. هر دو تیم تلاش کردند، اولین حضورم در لیگ ایران بود و بازی کیفیت خوبی داشت، امیدوارم بتوانیم در آینده بهتر بازی کنیم.

دژاگه در پاسخ به این سؤال که پیش از این در لیگ های معتبری بازی کرده است و آیا هدفش از حضور در لیگ ایران استراحت بوده است،‌گفت:‌استراحت؟! منظورتان چیست؟

خبرنگار با بیان اینکه چون لیگ ایران راحت‌تر است،‌هدفتان استراحت است؟ دژاگه گفت:‌مگر شما بازی کرده‌اید؟ همه جای دنیا فوتبال،‌فوتبال است. سرعت بازی خیلی خوب بود، من هم هنوز صددرصد آماده نیستم، نمی‌دانم منظور شما از این سؤال چیست، تیم ما برای هماهنگی نیازمند زمان بیشتری است. تماشاگران حمایت کنند چون بازیکنان جوانی داریم و نیازمند زمان هستیم.

دژاگه در پاسخ به این سؤال که آیا قراردادش با تراکتورسازی دلاری است،‌ عنوان کرد: قرارداد من سه ساله است. 

 

1004

نظرات کاربران
گلوبول قرمز کوچولو
این یه تیکه تایپ عالی بود: تدژاگه در پاسخ به این سؤال پیش از این درلیگ هایم عتبری بازی کرده است و آیا هدف شاز حضو ر در لیگ ایران استراحت بود است،‌گفت:‌استراحت؟! منظورتان چیست؟
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۸:۴۰
پاسخ
1
10
ایمون زاید
دژاگه بد نبود و شجاعی مثل تمام این 7 سال اخیر تو تیم ملی افتضاااح گل آخرم که رو شیرین کاری شجاعی بود
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۹:۲۹
پاسخ
5
20
Hdis
یاشاسین اشکان.تنها کسی که تو زمین خوب بازی کرد خودت بودی.
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۴:۴۲
پاسخ
1
21
Asa
تبم محبوبم تراکتور امشب باخت. به استقلالی ها تبریک میگم. ایشالله تیم محبوبم تراکتور رفته رفته بهتر شود. یاشاسین آذربایجان.
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۳:۴۴
پاسخ
1
27
A
مگه پدیده و سپیدرود برای استقلال کری میخونن که تراکتوری ها کری میخونن ؟
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۲:۵۴
پاسخ
17
22
حسین زاده
کاپیتان فدا سرت فدای تلاشت فدای شرفت دوست داشتنی تز از قبل هم شدی برامون
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۱:۵۱
پاسخ
1
19
Forza juve
علیرغم شکست تحقیرآمیز تراکتور،اشکان ثابت کرد که تعصب و تعهد یه جورایی تو خون ملت ایرانه... اشکانی که تو کشوری رشد کرده که منطقی بودنو ترجیح میدن به احساسی بودن میاد و 90 دقیقه از جون و دل مایه گذاشت در حالیکه هنوز وضعیت جسمیش خوب نبود. اینکه سامان قدوس با جون و دل برا ایران بازی میکنه اگه علتش تعصب و تعهد نیست پس چیه؟! واقعا این صفت جای افتخار داره
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۱:۴۴
پاسخ
2
23
امین
ایشالله بازی بعدی تیم بهتری می شویم ناراحت نباشید فوتبال با برد و باخت هایش شیرین است. به استقلالی ها هم تبریک می گویم. امید ما به خداست. درورد بر تراکتور.
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۸:۱۵
پاسخ
5
36
کیومرث
اشکان جان می خوان ببرنت تو حاشیه ، هوشیار باش . جام ملتها بهت نیاز داریم . به نظر من بهترین بازیکن تراکتور اشکان دژاگه بود .
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۷:۰۶
پاسخ
4
45
تیرختورچی
به نظرم بزرگترین مشکل تیم خط دفاعی است که باید حتما دو دفاع جدید جذب شوند در مجموع درسته باختیم ولی تیم خصوصی شده داره میره به سمت حرفه ای شدن حتی اگر این سه بازی که سهله امسالم نتیجه مناسبی نگیریم فقط باید به فکر ساخت کمب تمرینی استادیوم مجهز و امکانات مناسب بود که اینها باعث افزایش شخصیت تیم میشه نه چیز دیگه
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۳:۰۸
پاسخ
4
34
اس اس
از حق نگذریم خداییش با اینکه تازه اومده بود تو لیگ ایران خیلی پر تلاش بازی کرد و حتی میتونه بیشتر بدرخشه‌..آقای توشاک باید تفکرشو راجبه تیم تغییر بده ۳دفاعه بازی کردن تو لیگ ایران جواب نمیده مگه اینکه مدافعایه تراز اولی داشته باشی..امروز دوباره شنیدم میخوان مهاجم اسکاتلندی بگیرن اخه یعنی خودتون تو این چندتا بازی متوجه ضعف شدید دفاعی نشدیم اخه همش مهاجم که نمیشه....به نظره من‌ امروز باید سوگیتا و پهلوان از اول بازی میکردن به جای فوریتی و شجاعی
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۱:۵۰
پاسخ
1
36
بابک
خداییش اشکان خوب بود بهترین بازیکن تراکتور تو این بازی و تنها کسی که کلاس بازیش با بقیه فرق میکرد...ولی بقیه خریدای پر سر و صدا فاجعه بودن! خط دفاع اتوبان_شجاعی فاجعه(موندم کیروش چرا هنوز بهش بازی میده!!!)_فورستر ضعیف_سوگیتا قابل پیش بینی_استوکس هم بسیار خودخواه و البته فقط نزدیک دروازه میتونه خوب بازی کنه این تیم تراکتور قشنگ پتانسیل استیل آذین شدن رو داره ادمین...
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۱:۳۱
پاسخ
10
46
تاج سر فوتبال ایران. استقلال
سوال بی مورد و بی ادبانه ی بود که از آقای دژآگه پرسیدن.
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۸:۱۸
پاسخ
0
70
مهدی عشقی
حالا به ایران که اومده پشیمونش نکنید شکر داره،اینا چه سوالیه آخه
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۷:۱۹
پاسخ
1
54
میلانی اصیل
3اشتباه مدافعا3گل!عجیبه!
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۴:۳۰