دژاگه:  درباره پیشنهاد پرسپولیس چیزی مشخص نیست

دژاگه: درباره پیشنهاد پرسپولیس چیزی مشخص نیست

55928
11:11
12 شهریور 1396
کاپیتان تیم ملی می‌گوید که این تیم در مقابل سوریه بازی همیشگی خود را انجام می‌دهد.

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان تیم ملی می‌گوید که این تیم در مقابل سوریه بازی همیشگی خود را انجام می‌دهد.

 

به گزارش وب سایت نود، اشکان دژاگه، در حاشیه تمرین امروز (یک‌شنبه) تیم‌ ‌ملی درباره دیدار با سوریه، اظهار کرد: سوریه قوی است. آنها در حال‌ حاضر تیم سوم گروه هستند و در بازی‌های قبلی نیز خوب ظاهر شدند. آنها توانستند قطر را ببرند. در بازی رفت هم بازی سختی مقابل آنها داشتیم و تیم جنگنده‌ای دارند. سوریه هنوز شانس صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دارد.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال درباره شائبه تبانی در دیدار ایران و سوریه، تصریح کرد: ما به خودمان فکر می‌کنیم. تا الان سعی کرده‌ایم بازی‌های خوبی را انجام دهیم. بازی قبلی ما مقابل کره جنوبی سخت بود ولی همه کارشان را خوب انجام دادند. بردن کره جنوبی کار آسانی نیست. من به تمام بازیکنان تیم‌ ‌ملی برای تلاشی که در آن بازی کردند خسته نباشید می‌گویم.

دژاگه درباره بیانیه مشترک بازیکنان تیم‌ ‌ملی پس از دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی، گفت‌: ما حرف‌هایمان را گفتیم. همیشه سعی می‌کنیم برای تماشاگر و هواداران ۹۰ ‌دقیقه تمام بجنگیم. این کار و افتخار ما است که برای فوتبال‌دوستان ایرانی تلاش کنیم.

او در ادامه‌ درباره جشن صعود تیم‌ ‌ملی به جام جهانی روسیه پس از برگزاری بازی ایران و سوریه، گفت‌: خیلی خوشحال می‌شویم که هواداران به ورزشگاه بیایند. ما بدون هواداران تیم‌ ‌ملی به این جا نمی‌رسیدیم. ان‌شاء‌الله در آخرین بازی‌مان به ورزشگاه بیایند و ما بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم باشگاهی‌اش را چه زمانی مشخص می‌کند؟ تصریح کرد: هنوز ۱۰۰ درصد مشخص نیست. تمام تمرکزم در حال‌ حاضر روی دیدار سوریه است و بعد از آن نیز درباره امضای قرارداد فکر می‌کنم.

او درباره اخباری مبنی بر پیشنهاد پرسپولیس، اظهار کرد: من با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده‌ام و هنوز چیزی مشخص نیست. در حال‌ حاضر مهم‌ترین چیز، بازی با تیم‌ ‌ملی فوتبال سوریه است و باید سه امتیاز این دیدار را بگیریم.

 

2051

نظرات کاربران
سجاد
فقط فرشاد مسی خخخخخخ
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۶:۰۴
پاسخ
6
0
دیاکوخان
انگاری الان پاریسن ژرمن بگه امباپه رونمیخوایم چون نیمارو داریم!بس کنید توروخدا !اشکان خودش یه برنده!تیمی که اشکان روداشته باشه خوشبخته!واگه میخوایم تیکی واسع قهرمانی آسیا ببندیم داشتن اشکانها لازمه!با ربیع خواه والوان زاده و.. میخوایم قهرمان آسیا شیم!....تا نشیم با این افکار کوچیک!اشکان خوش اومدی به عنوان سردار ارتش سرخ!
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۶:۴۹
پاسخ
4
6
پرسپولیس=ده قهرمانی لیگ
اشکان دژاگه بیاد دیگه خیلی شلوغ میشه الانش هم با نعمتی احمد زاده بشار رسن مسلمان علوان زاده و مصلح شلوغ هست نیاد به نفع خودشه نیمکت نشین میشه زنده باد پرسپولیس بهترین تیم ایران و آسیا
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۸:۰۷
پاسخ
1
6
سید علی فیض
فکر نکنم با این بازیکنهای خوب و جوونی که داریم جذب این بازیکن کار درستی باشه و اصلا هم بدرد پرسپولیس نخواهد خورد انشاله که باشگاه برنامه ای در جذبش نداشته باشه
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۰:۱۲
پاسخ
2
4
مهران
جالبه که اشکان موضوع رو رد نکرده و به بقعد موکول کرده یعنی پس پیشنهادی هست و پرسپولیس دنبالشه . البته خوب همه میدونن تو پست اشکان چند تا از بهترینها تو پرسپولیس هستن ولی از برانکو هم همینطوری رو هوا بازیکن نمیگیره برانکو ادمی نیست که فقط رو حساب اسم بازیکن دنبال جذبش باشه . اشکان یه بازیکن بین النللیه سطحش خیلی از لیگ ایران بالاتره بازی کره رو ببینید با اینکه خیلی وقته تیم نداره و بازی هم نداشته ولی اونقدر سطحش بالا ست که بازم انتخاب اول کیروش بوده اگر بیاد خیلی خوبه من که دوسش دارم . ولی اونوقت واقعا ترکیب چیدن برای برانکو میشه کابوس
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۷:۴۱
پاسخ
4
26
masih۶/۶
بیاد با سطح الانش احتمال نیمکتش هست
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵:۱۱
پاسخ
12
12
پرسپولیسیم تا ابد
کاش پرسپولیس دژاگه رو جذب نکنه. به هیچ وجه بهش در ترکیب نیازی نیست و بهتره روی مهره های جوون سرمایه گذاری بشه.
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲:۵۴
پاسخ
7
59
پرسپولیس یونایتد
تیممون در بخش هجومی عالیه. و هافبک های خوبی داریم و فک نکنم نیازی به دژاگه داشته باشیم.. با توجه به سیستمی که برانکو داره دفاع ها و دروازه بان ۵نفر هستند هافبک دفاعی هم کمال یا ربیع خواه . میشه ۶ نفر.. ۵ بازیکن دیگه میمونه که ۲تاش مهاجمه از بین علیپور و منشا و طارمی. میمونه ۳ بازیکن دیگه که باید وینگرها و هافبک های هجومی باشن که ما یک لیست بلند از هافبک های هجومی داریم..نعمتی. نورالهی. علوان زاده.احمدزاده. امیری.بشار رسن.ادام همتی. مسلمان. نیم فصل دوم هم عالیشاه میاد.. که معمولا از این لیست مسلمان.احمدزاده و امیری همیشه فیکس هستن و بقیه نیمکت نشین. پس به دژاگه هیچ نیازی نداریم
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱:۵۱
پاسخ
3
62
حامد
واقعا نیازی به خرید دژاگه نداریم تا وقتی ک سیامک نعمتی و مسلمان و فرشاد و امیری هستن بدا هم نوراللهی و عالیشاه اضافه میشن اینا خعلی جوون ترن و بازی تو لیگ ایران بیشتر آشنان امیدوارم ک هرجا بره موفق باشه
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۶:۲۳
پاسخ
6
62
balotelli
فکر نکنم پرسپولیس با این همه مهره های خوبی ک داره نیازی به دژاگه داشته باشه!!!!
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۱:۰۲
پاسخ
26
184
پسر کرد
بازار گرمی ممنوع
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۶:۰۰
پاسخ
15
140
دو ستاره داریم جعلی دلتون بسوزه
تیم به این جوونی داریم نیازی نداریم به اشکان و از طرفی باشگاه درگیر بدهی های اقای رویانیان هستش حتی نگهبان هم نمیتونیم بخریم الان چه برسه به بازیکن تیم ملی پس لطفا حاشیه درست نکنید برای پرسپولیس که لیستش هم پر هستش اینم بره استقلال با ۴۰ میلیارد تومن بلکه از رده ۱۵ ام اومدن ۱۴ ام
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۴:۲۹
پاسخ
37
227
صابر 666666
اگه بیاد عالی میشه . توی آسیا باید یک تیم هم روی نیمکت باشه .
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹:۲۸
پاسخ
25
138
ساسان قرمزته
جای خالی نداره لیست پرسپولیس ک.
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹:۲۱