دیاباته برای پیوستن به اردوی استقلال به ترکیه رسید+عکس

دیاباته برای پیوستن به اردوی استقلال به ترکیه رسید+عکس

7419
19:42
19 تیر 1398
مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال برای پیوستن به اردوی آبی‌پوشان دقایقی پیش وارد ترکیه شد.

به گزارش وب‌سایت نود، دیاباته مهاجم اهل مالی و جدید استقلال دقایقی پیش وارد ترکیه شد و تا ساعتی دیگر به اردوی آبی‌های پایتخت اضافه می‌شود.

اردوی آبی‌پوشان از روز گذشته زیر نظر آندرا استراماچونی برگزار شده است.

4416

نظرات کاربران
صادق
یه خبر درباره ی استقلال. تمام نظرات را خوندم. همه از دوستان پرسپولیسی بود. تو چقدر بزرگی استقلال
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸:۰۷
پاسخ
2
61
بعدمنچستر اولیم
بازیکن سه میلیون دلاری خخخ
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲:۵۹
پاسخ
129
1
میثم
اخرسر مشخص نشد قیمتش قراردادش چقدره,توسایت ترانسفر که مبلغش سه میلیون دلاره،نود چاپ کن بیطرف باش
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵:۲۵
پاسخ
67
36
بعدمنچستر اولیم
گرونترین مهاجم تاریخ لیگ برتر
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۴:۱۰
پاسخ
117
1
رضا شکاری هستم
بدجوری داری میسوری عزیزم...
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲:۱۵
1
44
سرخ
گرونترین بودیمیر بود اسطوره مون که واسه نیم فصل 750 هزار دلار بعدشم گولج آقای گل جهان واسه صفر دقیقه بازی 440 هزار دلار
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۷:۱۱
1
52
ناصر
ایسما . گرو . منشا . نیومایر . تبریزی ...اینا خریدهایی هستن که بعد از رفتن تیام به استقلال اومدن و همگی نیم فصل دووم آوردن چرا؟؟؟ همش تقصیر هوادار هستش حتی رونالدو هم وقتی رفت یووه 6/7 هفته نتونسته بود گل بزنه ولی ماها انتظار داریم بازیکنان نهایت 2میلیون یورویی مثل رونالدو و مسی و بقیه بازیکنای حرفه ای دنیا نرسیده 20/30تا گل بزنن.....این بازیکنایی که اسم بردم همشون هزینه های میلیاردی داشتن که از بیت المال خرجشون شد و به باد رفت...صبر و تحمل داشته باشیم و به بازیکن فرصت بدیم و زیر فشار قرارشون ندیم
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵:۵۷
پاسخ
16
64
عمرعبدالرحمن
خلاصه فقط اونجا که چهار ساله با کلی هزینه و پرسپولیس با کمترین هزینه ، نتایج متفاوتی گرفتند مدیریت ناکارآمد پرسپولیس اگر فقط هزینه قرارداد پروفسور رو میدادند ما تا سالها تو ایران با کمترین هزینه بهترین نتایج رو میگرفتیم
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۹:۰۶
پاسخ
67
17
مرتضی
هزینه کم رو خوب اومدی ! سال اول عابر بانک بزرگ با شنل قرمز رو یادتون نره .
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴:۰۳
1
24
کیروش کبیر
آقای خطیر ماموریت پروندن پاتوسی هم با موفقیت انجام شد. تبریک میگم. چند روزی استراحت کنید و با قدرت تمام به دنبال پروندن دیاباته در نیم فصل باشید.
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۸:۵۰
پاسخ
61
42
.
پاتوسی رو که باختید،طارق رو هم که فرستادید رفت.الآن کی می خواد برای دیاباته موقعیت بسازه؟ پول پروپئیچ هم خیال هوادارا تخت؛استقلال با ۶ امتیاز منفی شروع می کنه تا از قبل از شروع لیگ قهرمانی رو باخته باشه! تو آسیا هم نخواها بود تا آقایون دلشون خنک شه!
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۷:۵۰
پاسخ
32
61
یوهان کرایوف
دیاباته؟ کدوم دیاباته؟ با شاهکار آقایون استقلال تا الان ۱۶ بازیکن از دست داده و همونطور که گفتید با ۶ امتیاز منفی لیگ رو شروع میکنه ولی نکته ای که یادتون رفت استقلال دو پنجره نقل و انتقالاتی هم محروم میشه و تا تابستان ۹۹ دیاباته که هیچ بازیکن لیگ استانی هم نمی تونیم بگیریم و باید از رده امید و جوانان بازیکن بیاریم تا ۱۱ تا بازیکن داشته باشیم.
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۳:۰۷
18
20