دیدار دوستانه ملی فوتبال/ شکست تحقیرآمیز ژاپن مقابل ونزوئلا

دیدار دوستانه ملی فوتبال/ شکست تحقیرآمیز ژاپن مقابل ونزوئلا

8807
16:49
28 آبان 1398
تیم ملی فوتبال ژاپن در دیدار مقابل ونزوئلا متحمل شکست تحقیرآمیز شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، در ادامه دیدارهای دوستانه ملی فوتبال ژاپن در ورزشگاه سویتا به مصاف ونزوئلا رفت و با نتیجه تحقیرآمیز 4 بر یک شکست خورد.

در این بازی روندون بازیکن ونزوئلا هت‌تریک کرد و سوتلدو گل چهارم ونزوئلا را به ثمر رساند. تک گل ژاپن هم توسط یاماگوچی در دقیقه 70 زده شد.

ژاپن در شرایطی مقابل ونزوئلا شکست خورد که در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل ایران به پیروزی رسیده بود و در مرحله فینال با شکست مقابل قطر نایب قهرمان شده بود.

2051

فارس
نظرات کاربران
فرشید
با همین ونزوئلا مساوی کردیم زمان کیروش
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵:۰۳
پاسخ
29
65
RED MRE
به همین ژاپن بدجور باختیم زمان کیروش...
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۸:۰۵
26
40
امیر
از همین ژاپن هم 3 تا خوردیم زمات کیروش
۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۸:۴۹
25
39
پرسپولیسی اصفهان
کیروش به همین ژاپن سه صفر باخت
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸:۲۱
26
34
امیر
کی روش با همین ونزوئلا بازی میکرد یا مساوی میکرد یا یکی،دو تا میزد ولی نمیباخت.حالا یه نفر اومده بالای سر تیم ملی که پول رو میگیره یه روز قبل بازی پول رو میگیره و میبازه و فرداش خوشحال و خندان میره مرخصی.تا حالا یه فیفادی انجام نداده.بابا این آقا اگه دلسوز تیم ملی بود اینقدر به تاج فشار میاورد تا حداقل یه بازی دوستانه با سیرالئون داشته باشیم.تاج دنبال یه آدمی بود که پول بگیره و گوش به فرمان فدراسیون باشه و صداش هم در نیاد.
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۹:۰۷
پاسخ
14
74
عماد
الان تاج داره یه جمله بندی بی نقص رو ترتیب میده که اگه ازش پرسیدن تیم ملی چرا نتیجه های افتضاحی گرفته بگه شما همین ژاپن رو ببینید چن روز پیش 4تایی شد و ...
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶:۲۸
پاسخ
4
151
پدیده
بیچاره ژاپنی های مقیم ایران خخ
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۶:۴۲
پاسخ
80
150
پولفسول و بودیمیر به فیفا شکایت کردند
جعل پولیسیا نظر ندهند و سکوت کنند ... چون تیم ملیشون همون جعل پولیس ه ...
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۳:۵۸
29
22
حامد
البته پرسپولیسیا خودشون بخش عمده ای از این گروه رو تشکیل میدن . بعد از حذف شدن ایران و رفتن کیروش چه ذوقی کرده بودین. به هر حال تیم ملیتون پرسپولیس بود.
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۶:۰۰
35
46
مسعود گل باشی
فردا اماراتم بازی دوستانه داره دعا کنین ببره
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۴:۰۹
30
19
حسام
بعد وقتی ما با ونزوئلا بازی تدارکاتی انجام می دادیم همه انتقاد میکردند که این چه تیمیه؟!در صورتیکه تیم جوان و بسیار خوبی دارند،این همون تیم جوانان ونزوئلاست که تو جام جهانی جوانان مقابل انگلیس نایب قهرمان شدند! الان داریم اثرات اون تیمها را در تیمهای انگلیس و ونزوئلا و اسپانیا و ایتالیا و المان و...می بینیم! اینه نتیجه کار درست را به نحو صحیح انجام دادن.
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۲:۴۲
پاسخ
23
106
۴*۶
ژاپنی های وطنی خیلی ناراحت میشن :)
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۸:۵۲
پاسخ
49
113
۶تا العین
همین کیروش سه تا خورد از ژاپن بعد ونزولا ۴تا بهش زد خخخخخ
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۶:۲۷
پاسخ
88
70
Abolfazl6
کیومرث جان ! اشتباه اومدی داداش . اخبار کلمبیا از اونوره >>>>
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰:۳۶
17
20
کیومرث
خطاب به العین : لیاقتتون همین وضعیتی هست که تیم ملی داره . ضمنا همین ونزوئلا رو هم قبل جام ملتها باهاش بازی کردیم و به زور ازمون یه مساوی گرفت .
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰:۴۸
21
92
امیر
این که دوستانه بود هیچی مثل بازی عراق و بحرین تحقیر امیز نبود
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۴:۰۴
پاسخ
9
97
OMID
تسلیت به ژاپنیای مقیم ایران:-)
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۲:۵۲