دی لیخت پس از پیروزی آژاکس برابر یوونتوس: به دنیا نشان دادیم که چه کارهایی می توانیم انجام دهیم

دی لیخت پس از پیروزی آژاکس برابر یوونتوس: به دنیا نشان دادیم که چه کارهایی می توانیم انجام دهیم

4497
05:15
28 فروردین 1398
ماتیاس دی لیخت کاپیتان 19 ساله آژاکس به تمجید از عملکرد هم تیمی‌هایش پرداخت.

به گزارش وب‌سایت نود، آژاکس آمستردام موفق شد با پیروزی 2-1 در برابر یوونتوس در ورزشگاه آلیانز جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند. آن‌ها در مرحله گروهی مقابل بایرن مونیخ در دو بازی متحمل شکست نشدند و رئال مادرید را نیز در مرحله یک هشتم نهایی حذف کردند.

به نقل از سایت fourfourtwo، دی لیخت کاپیتان آژاکس پس از پایان بازی گفت: "نمی توانم احساسات خود را توصیف کنم. ما به یک چیز باورنکردنی دست پیدا کردیم. ما یک تیم از هلند هستیم و به دنیا نشان دادیم که چه کار می توانیم بکنیم. ما در برابر رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز این موضوع را ثابت کردیم و حالا بار دیگر مقابل یوونتوس خود را به همه نشان دادیم."

4416

نظرات کاربران
...
خدایی این باشگاه ها چکار میکنن که بازیکنانشون تو 18 سالگی به این کیفیت میرسن. با همه احترامی که برا خداداد و بزیک و هلالی و... قائلم تو پرورش استعدادها توانایی ندارن. واقعا یه تفاوت بزرگ وجود داره اونم اینه سواد علمی مربی های پایه ایران خیلی پایینه. بازیکنان ایران تو سن پایین عالی هستن اما هر چی سنشون زیاد میشه فوتبالشون تو همون سن پایین می مونه و رشد نمیکنه. ما باید 20 تا مربی قوی از هلند برا اموزش برای مدت 10 سال بیاریم تا هم علممون بروز بشه هم مربی هامون کنارشون یاد بگیرن.برای مثال کوچیک اینکه شما به بازیکن بصورت کلامی بگی باید پاسکاری کنی تا اینکه یاد بهش بدی چرا باید پاس بده و چجوری عملی مدل های پاس دادن رو یاد بدی و نوع فضا سازی و مدل پاس دادن در هنگام فضا سازی و ... خیلی تفاوت دارن. ما واقعا مربی های با سواد برای نسلسن پایین و استعدادامون نداریم.
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲:۴۱
پاسخ
0
3
عشقممم نیمار
جالبه بدونید ک بعد گل رونالدو‌..مارکیزیو بازیکن سابق یوونتوس ..توئیت میکنه ک : « ممنون‌دلیخت !! » ..:-P ولی اخر بازی .. نمیدونست ک قراره همین دلیختی ک بعد گل رونالدو‌ با توئیتش مسخرش کرد ..حذفشون کنه :-) دنیای عجیبیه :-)
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱:۲۱
پاسخ
2
19
شیر آبی لندن
جذابترین تیم این دوره است آژاکس.
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴:۰۸
پاسخ
1
43
محمد جواد
چقدر قشنگ بازی میکنه این آژاکس واقعا حقشونه یو سی ال ولی چه کنیم که نیاز داریم به این جام تا سه گانه بگیریم و مسی به توپ طلا ششم که حقشه برسه واقعا دوست داشتنیه این آژاکس من خودم دیشب نیمه دوم کلا بازی اژاکس رو دیدم از بس چشم نواز و قشنگ بازی میکنن .
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۶:۴۵
پاسخ
5
43
kamran
یعنی عالی بودن من قبل از بازی هم سعود آژاکس رو پیشبینی می کردم کاپیتانی در 19 سالگی برای تیمی به این بزرگی نشون دهنده بزرگی این بازیکن هست که گل دوم تیمش رو هم زد
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۲:۵۳
پاسخ
1
30
ali
ببینید این تیم چقدر جوونه که کاپیتانش 19 سالشه
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۹:۴۴
پاسخ
1
27
کامیار
واقعا تیم قابل احترامی ثابت کرد همه چیز پول نیست ای کاش تیمهای بزرگ یکم فیرپلی مالی رو رعایت کنند
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۲:۴۴
پاسخ
0
32
دو ستاره
بایرن ، رئال و حالا هم یونتوس ، برنامه ریزی برای جوانان یعنی این همه سنشون اکثرا 19 یا 21 ساله بودن
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۱:۵۲
پاسخ
1
35
رونالدو پرسپولیسی
بدون شک واقعا تیم شایسته ای بودید. رونالدو دیشب خوب بود ولی متاسفانه دیشب یونتوس مهره کم اورد مخصوصا تو دفاع
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۶:۲۸
پاسخ
29
5
اهواز قرمز
امسال داوری ها بنفع رونالدو و رئال نبودن حذف شدن. برعکس سه سال گذشته. مشخص شد عیارتون چقدره!
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۱:۲۴
پاسخ
2
39
عشق فولاد خوزستان و آژاکس
خیلی خوشحال شدم
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۱:۴۳
پاسخ
1
24
شمالِگان
شگفتی های اینطوری رو زیاد نمی پسندم جام باید با تیم های بنام تر برگزار بشه
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۱:۲۶
پاسخ
43
3
کینگ مسی
مشکل سن و سال هست وگرنه آژاکس تیم خیلی به نامی هست !
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۰۲
0
17
بارسلونا❤
آژاکس ۴تا قهرمانی در سی‌ال و ۳۴ تا قهرمانی در هلند ... یوونتوس ۲تا قهرمانی در سی‌ال و ۳۳تا در ایتالیا ... آژاکس که بنام‌تره از یووه :))
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳:۳۸
0
18
تا ابد سرخ عاشق
طی دو مرحله تو چه کردی با زغال بینوا و پنالدو ی بازنشسته ها؟!
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۱:۵۱