رئال مادرید ۱-۲ منچسترسیتی؛ زیدان حریف پپ نشد

رئال مادرید ۱-۲ منچسترسیتی؛ زیدان حریف پپ نشد

3703
01:28
08 اسفند 1398
شاگردان گواردیولا در برنابئو پیروز شدند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های رئال مادرید و منچسترسیتی از دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم رفتند که در نهایت سیتی با نتیجه ۱-۲ پیروز بازی شد.

ژسوس در دقیقه ۲۲ روی پاس دی بروین در موقعیت خوبی صاحب توپ شد اما کورتوا به خوبی توانست ضربه او را دفع کند. بنزما در دقیقه ۳۱ نزدیک بود با ضربه سر روی سانتر مندی گلزنی کند اما ادرسون با یک واکنش دیدنی توپ را دور کرد و وینیسیوس در برگشت نتوانست ضربه خوبی بزند.

سیتی در دقیقه ۳۳ به دلیل مصدومیت لاپورته مجبور به تعویض اجباری شد و فرناندینیو به زمین آمد. سیتی در آخرین لحظات نیمه اول نزدیک بود روی گل به خودی راموس پس از کرنر ارسالی به گل برسد اما توپ روی خط به کاسمیرو خورد و وارد دروازه نشد.

محرز در دقیقه ۵۶ در موقعیت خوبی قرار گرفت اما این بار هم کورتوا توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد. در حالی که سیتی نیمه دوم را بهتر شروع کرده بود این رئال بود که در دقیقه ۵۹ روی پاس اشتباه بازیکن سیتی صاحب فرصت خوبی شد و توسط ایسکو به گل رسید.

سیتی در دقیقه ۷۸ روی سانتر زیبای دی بروین و با ضربه سر ژسوس موفق شد بازی را مساوی کند. داور در دقیقه ۸۳ خطای کارواخال روی استرلینگ را پنالتی اعلام کرد تا دی بروین گل دوم را هم برای سیتی بزند.

ژسوس در دقیقه ۸۶ روی تعلل مدافعان سیتی با دروازه تک به تک شد اما پشت محوطه توسط راموس متوقف شد تا کاپیتان رئال با کارت قرمز مستقیم مواجه شود.

۲۰۳۱

نظرات کاربران
ستارگان سرخ ایران و آسیا
سیتی به نظرم بیشتر توانش رو گذاشته رویuclاگه سیتی همون سیتی فصل قبل باشه خصوصا درمسابقات آتیuclبدون شک شانس اصلی قهرمانیه به همراه لیورپول
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳:۵۹
پاسخ
15
34
Hossein
فقط فراموش نکنین که راجع به پرافتخارترین باشگاه تاریخ فوتبال صحبت میکنین ، ببینیم برگشتم همین نظرارو دارین یا که سکوت پیشه میکنین.
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰:۴۷
پاسخ
46
5
شاهو
بایرن محبوبم فینال رو با لیورپول برگزار می کن!
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۴:۲۴
پاسخ
40
9
محمد جواد
یه الکلاسیکو رو هم ببازند مثل پارسال توی دو هفته هتریک کردن . کی بود میگفت شانس الدین معمار نوین فوتبال؟؟!! امیدوارم الکللاسیکو روز مسی باشه و کورتوا هم توی دروازه . به به چه شود
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰:۴۶
پاسخ
6
41
لیونل قائدی
ای من قربون این کله کچل پپ برم چقد دوست داشتنیه این بشر
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۴:۵۵
پاسخ
2
43
اسطوره ی دوپینگی
تیم پپ گیاردولا برد چون بازیکنای رئال همدلی و همدوستی نداشتن... =))
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۴:۳۳
پاسخ
6
26
ژامیار
اینا بودن میگفتن امسال قهرمان اروپا میشیم؟ اینا که از تیم دوم سیتی باختن به آگوئرو و استرلینگ استراحت دادن جلوی رئال=) به امید تحقیر رئال در الکلاسیکو و قطعی شدن لالیگا برا بارسا چون این بارسا قهرمان اروپا نمیشه ولی در شرایطی که رئال هیچی جام نبره لالیگا هم کفایت میکنه
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۲:۲۴
پاسخ
4
33
محمد
باورود ویدئو چک رئال دیگه هیچ شانسی برای قهرمانی در اروپا نداره.
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹:۱۳
پاسخ
3
36
امین هلندی
واقعا جلوی سیتی حرفی برای گفتن نداشتیم و شانس آوردیم کورتوا چند تا توپ رو در آورد و بازی ندادن، بنزما رو هم که کلن به بار دیدیم... مورینیو با تاتنهام سیتی رو دو هیچ برده بود و پوچتینو پارسال حذفشون کرده بود
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۳:۵۴
پاسخ
4
24
آبی دل
یه کهکشانی بود که زیر خبر بارسا واسه مسی مزه میریخت خواستم بهش بگم چطوری خخخخخخ
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۶:۵۲
پاسخ
2
27
فراست
من طرفدار مادرید هستم اما دیشب کاملا حق با تیم پپ بود که برنده باشه .... بهتر بودن و بردن
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۵:۵۹
پاسخ
1
23
سیاوش 1
ادمین کمی طولانیه اما چاپ کن لطفا کلی تایپ کردم و هیچ نوع حرف غیرفوتبالی یا توهین آمیزی هم در متنم نیست. ممنون از شما و خوانندگان نظر مشکل رئال رو میشه چند جور بش پرداخت از زاویه مدیریت و بحث فروش رونالدو و از زاویه فعلی ک تیم دیگه رونالدو نداره و زیدان هم مثل اینکه در غالب لج کردن قرار گرفته که به هر دو جزیی میپردازیم اولین مشکل و اشتباه تیم ک توسط پرز اتفاق افتاد فروختن رونالدو به عنوان یک ذهن برتر و شخصیت برنده بود رونالدو هرچقدر هم ک سنش بالا بره اما بخاطر ذهن و شخصیتش تاثیرگذاریش خیلی بالا هست و بعد از رونالدو ما جایگزینی نگرفتیم مورد بعدی لجبازی زیدان برای بازی دادن به بنزما هستش بنزما ذاتا یک مهاجم نوک و تمام کننده نیست و یا به قول معروف مهاجم هدف نیست و پستش false 9 هستش اگر انقدری که به مهاجمی مثل بنزما میدون داده شده تو رئال، زیدان بیاد و به لوکا یویچ بازی و میدون بده و حتی اگر مثل بتزما پنج شش بازی بی اثرترین بازیکن میدان هم باشه اما تعویض نشه و فیکس بازی کنه شک نکنید یویچ بهتر جواب خواهد داد این فرانسوی بازی زیدان داره سر تیم رو به باد میده شما به بازی بنزما توجه کنید بخاطر false9 بودنش اکثر مواقع تو باکس نیست و اومده عقب که توپ بگیره و اینجور میشه ک حمله و توپی ک باید ریخته بشه تو باکس عقیم میشه، بنزما مهاجمیه ک کارش ایجاد فضا برای مهاجم هدف هست و مکمل اون مهاجم نه اینکه نوک بازی کنه، حالا شما از این به بعد به بازی بنزما و جاگیری‌هاش در حین حمله در حالت نرمال ببینید و توجه کنید بش اون موقع هستش که به شدت از دست زیدان و بنزما عصبانی میشید. امروز تو زمین خودمون نتونستیم به دفاع مشکل دار و پر از مصدوم سیتی فشار بیاریم و موقعیت ایجاد کنیم چرا؟ چون توپ میاد تا پشت هجده و میرسه به لحظه ارسال اما بنزما نیست تو باکس و کلا رئال اصلا تو باکس برتری عددی نداره و غیره و غیره ادمین لطفا چاپ کن کلی تایپ کردم. مرسی
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۳۷:۵۳
پاسخ
8
18
بابک
رئال تو بازی دفاعی زده رو دست اتلتیکو کلا منتظر ضد حمله بودن 90 دقیقه ،تو اتوبوس چینی اسم رئال رو ننوشتن حالا رئالی ها بیاید قرضی طرفدار یه تیم دیگه شید یووه ای لیورپولی خخ
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۲۹:۱۱
پاسخ
16
92
امیر
این همون سیتی ترسناک همیشگی هست.
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۷:۰۲
پاسخ
15
77
بارسلونا فراتر از تاریخ (تاسیس ۱۸۹۹)
قابل توجه زغالی ها : خود کارشناس داوری مارکا گفته گل ژسوس درست بود . تو تاریخ زغال یبار نشده اشتباهات داوری ضدتون باشن خجالتم خوب چیزیه اگه همین داورها نبودن پنج تا سی ال و ۱۵ تا لالیکا هم نمیتونستید ببرید !!!
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۶:۲۴