رئال مادرید 6 - 3 خیرونا؛ جشنواره گل در برنابئو با پوکر اعجوبه پرتغالی

رئال مادرید 6 - 3 خیرونا؛ جشنواره گل در برنابئو با پوکر اعجوبه پرتغالی

19201
01:09
28 اسفند 1396
از هفته 29 رقابت های لالیگا تیم رئال مادرید موفق شد با غلبه بر خیرونا، تیم هفتم جدول لالیگا، 60 امتیازی شده و به رده سوم صعود کند.

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته 29 رقابت های لالیگا تیم رئال مادرید موفق شد با غلبه بر خیرونا، تیم هفتم جدول لالیگا، 60 امتیازی شده و به رده سوم صعود کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید موفق شد با گل های رونالدو (4)، لوکاس وازکز و بیل از سد خیرونای جنگنده عبور کرده و با 60 امتیاز بالاتر از والنسیا در رده سوم قرار بگیرد؛ ضمن اینکه رونالدو نیز در جدول گلزنان لالیگا 22 گلِ شد و خیرونا به 31ـمین قربانی او در لیگ اسپانیا تبدیل شد.

رئال مادرید بازی را در خانه خوب و هجومی آغاز کرد و بعد از چند موقعیت خطرناکی که توسط رونالدو و وازکز روی دروازه حریف ایجاد کردند، در دقیقه '11 روی پاس عرضی کروس از سمت چپ، رونالدو با پای چپ توپ را به گوشه دروازه خیرونا فرستاد. بعد از این گل حملات مادریدی ها همچنان ادامه داشت که چند آفساید گیری خوب و دروازه بان حریف مانع از باز شدن مجدد دروازه شد تا اینکه در دقیقه '38 تیم میهمان روی یک موقعیت شروع مجدد با ضربه سر استوانی به گل تساوی دست پیدا کرد.

نیمه اول این دیدار با تساوی 1-1 دو تیم پایان یافت اما با شروع نیمه دوم، رئال مادرید بار دیگر توسط رونالدو به گل رسید؛ در دقیقه '47 پاس در عمق عالی بنزما، رونالدو در موقعیت تک به تک با پای چپ توپ را به زیر طاق دروازه کوبید تا شمار گل های خود در لالیگا را به 20 برساند.

در دقیقه '59 تیم زیدان به گل سوم رسید؛ این بار پاس گل رونالدو به وازکز با ضربه بغل پای زمینی این بازیکن همراه شد تا حساب کار 3-1 شده و خیال هواداران تا حدودی راحت شود. و سرانجام در دقیقه '64 هت‌تریک اعجوبه پرتغالی کامل شد. پاس آسنسیو به بنزما و ضربه مهاجم فرانسوی که توسط دروازه بان ناقص دفع شد تا رونالدو در دهانه دروازه کار را تمام کند.

در دقیقه '67 کریستین استوانی باز هم با یک ضربه سر دروازه ناواس را باز کرد و حساب کار 4-2 شد. در ادامه مودریچ و بیل به جای کواچیچ و آسنسیو وارد میدان شدند و در دقیقه '86 با پاس در عمق مودریچ، بیل در موقعیت تک به تک با پای راست دروازه خیرونا را برای پنجمین بار باز کرد.

در دقیقه '88 رامیرز با ضربه سر روی کرنر ارسالی از سمت راست، دروازه رئال مادرید را برای بار سوم باز کرد تا شاهد جشنواره گل در برنابئو باشیم. در دقیقه '90 بعد از ایکاردی و صلاح که این هفته در تیم های خود 4 گل به ثمر رسانده بودند، رونالدو نیز پاس در عمق کروس را با یک بغل پا به گل تبدیل کرد تا پوکر خود را کامل کند.

 

1771

نظرات کاربران
بردیا
عشقه
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰:۴۳
پاسخ
1
2
CR 6+4 FCP
بهترین و کاملترین فوتبالیست کل تاریخ جهان فقط کریستیانو رونالدو.
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۹:۳۲
پاسخ
8
9
علی
در جواب اون دوستمون ک گفت کورتوا بزرگ به نویر و اوبلاک و بوفون میگن دروازبان ک رونالدو با همشون خاطره داره خخخ
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸:۰۵
پاسخ
4
8
سجاد
توپ طلای ششم بر تو مبارک ای اعجوبه فوتبال،لیونل مسی
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۹:۰۲
پاسخ
13
3
حسن
شیما کاتالانی اولا کورتوا دروازه بان بزرگی نیس. قبل از بازی با بارسا هم توی لیگ انگلیس همون هفته بازم لایی گل خورد. پس مسی شاهکار نکرده. سلطان رونالدو توی 6 بازی 7 تا گل به بوفون زد . این همه گل به نویر . معلومه که خیلی بچه ای که اینجور کامنتای میزاری
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۷:۰۶
پاسخ
2
10
حسن
اقایی که میگی رونالدو به بازی سازی بنزما وابستس. مثل که خیلی با فوتبال غریبی. کل فوتبال بازی سازی و همکاریه . در بازسا هم مسی با سوارز چند مرتبه پاسکاری کرده خودش نفوذ کرده بعدش پاس گل رو سوارز داده. تو یا فوتبال نمیدونی چیه یا فوتبال نمیبینی . در ضمن رونالدو این فصل توی لیگ 3 تا پنالتی زده مسی 2 تا. آمارش رو چند روز پیش همین ساین 90 نشون داد تا برسایی های کم سنو سال ببینن.
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۴:۵۱
پاسخ
2
9
استقلالی
رئال تو تمام نقاط زمین عالی بود الا خط دفاع که واقعا امشب افتضاح بود مهاجمای خیرونا مثله اب خوردن بدون کوچکترین مزاحمتی برای خودشون سر زنی میکردنو هرسه تا گلی هم که رئال خورد تقریبا به یه شکل و با ضربه سر هم زده شد واقعا امشب در نبود راموس رئال خیلی اذیت شد
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۹:۰۹
پاسخ
3
24
عصر مادرید
ن از اون اول فصل که تعداد گل های پائولینیو و رونالدو رو‌ حساب می‌کردید ن از حالا که به گل های رونالدو ایراد میگیرید. مهم نیست چون ادمایی اینقدر سطحی نگر قرار نیست جایزه توپ طلا رو بدن.، اخر سال افتخار رونالدو توپ طلا و جایزه the best میشه و افتخار مسی گل زدن به رئال
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۲:۳۴
پاسخ
4
38
روانپزشک مستاجر
ببینیم و تعریف کنیم همونطور که رونالدو 10-15 بازی اول رو نمیتونست گلزنی کنه معلوم نیست 9 هفته باقی مونده هم برگرده به همون روال و نتونه گلی بزنه! پس فکر نکنید تو هر بازی قراره 4 تا 4 تا بزنه و از مسی بزنه جلو همین کاوانی که 24 گله اس فکر کنم بیشتر از 2 ماهه که تقریبا گلهاش همین تعداده ولی اوایل فصل خیلی خوب گلزنی میکرد اما مسی تو هر بازی 1 یا 2 گل میزنه ولی اکثر بازی ها میزنه! برای همین ثباتش بیشتره و امکان بردن کفش طلا توسط مسی بیشتره
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵:۱۹
7
4
Zahra_cr7
رونالدو بهترینه ...شکی درش نیس
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۳:۵۸
پاسخ
10
32
حمید مسی
خداوکیلی این چه گلای این آقا میزنه همش شش قدم همش ریباند.گل اول،دوم و چهارم دروازه خالی گل سوم ریباند گل.آقای والورده باید حمله کنیم تا مسی گل بزنه وگرنه اینجور نمیشه "عشق و سلطان قلبم، لیونللللللللللل مسییییییییییی"=بهترین بازیکن جهان و تاریخ رونالدو=پنالفسایدانو=پنالتیانو=دروازه خالی=یه نفر را نمیتونه دریبل کنه و 5 متر با توپ راه بره زمین میافته=آماده خور به تمام معنا=پاس رونالدینیویی و بساط خنده=سایه زن=تازگیا ریباند گل
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۱:۰۳
پاسخ
51
10
Amirhossein
از یه بچه هم الان بری بپرسی بگی کار مهاجم چیه؟ سریع جواب میده گل زدن رونالدو هم داره به نحو احسن این کارو انجام میده آخه داداش طرف نمی تونه که ریباند یا از تو شش قدم توپ رو بزنه بیرونن چون شما خوشتون نمیاد
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۲:۱۲
1
14
Cr777
نمیتونی زیر پستای سرورت از رو سوزش حرف نزنی؟!! الان اومدی بگی که چی؟ بگی بچه ها من خیلی سوختم از گل زدن سرورم
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲:۰۰
1
15
hg
داداش خدایش تو کینگ مسی چند سالتونه؟!!!!
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۸:۵۱
3
11
مجتبی cr7
دنبال تو میگشتم بالاخره پیدات کردم :)) پس چرا کامنتت انقد پایینه تو باید اول باشی که :))) من دیگه از جواب دادن خسته شدم فقط جمله " آقای والورده باید حمله کنیم تا مسی گل بزنه وگرنه اینجور نمیشه " شدت سوزشو نشون میده :)))))
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵:۳۹
3
17
Sajjad47
خداوکیلی ما نخوایم نظر بدی کیا باید ببینیم. قشنگ مشخص از شدت سوزشه
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰:۳۰
2
16
رسول
واقعا اونهاییکه کری غیرمنطقی میکنن فازشون چیه؟همه دنیا میدونن مسی و رونالدو بهترینهای دنیای فوتبال هستن و بیشترین توپ طلارو کسب کردن ولی یه عده چون طرفدار مسی هستن اینجا اومدن رونالدو رو خراب میکنن یا برعکس
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۶:۵۴
پاسخ
0
44
رونالدو7
بابا این از یک منظومه دیگه اومده
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۲:۴۳
پاسخ
3
40
Hala Madrid
​​​​​​​​​​​بهترین گلزنان فصل ۲۰۱۷/۱۸ در تمامی رقابت ها: رونالدو ۳۷ گل در ۳۵ بازی صلاح ۳۶ گل در ۴۰ بازی کین ۳۵ گل در ۳۹ بازی مسی ۳۵ گل در ۴۳ بازی ایموبیله ۳۴ گل در ۳۶ بازی کاوانی ۳۳ گل در ۳۸ بازی لواندوفسکی ۳۲ گل در ۳۸ بازی از همه کمتر بازی کرده ولی از همه بیشتر گل زده!
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۶:۴۲
پاسخ
8
49
حسین $$
بعد از برد بارسا با تک گل مسی : پیروزی بارسا در شب درخشش خیره کننده مسی ☺ بعد از برد رئال با پوکر رونالدو : پیروزی رئال با پوکر رونالدو !!!!!!
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۶:۵۲
پاسخ
6
39
Hala Madrid
یوهان کرویف: رونالدو در ۳۰ سالگی تمام میشود! ای کاش بود تا جوابشو از این افسانه بگیره!
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۶:۱۳