راز خالی بودن سکوهای استقلال در دربی مشخص شد

راز خالی بودن سکوهای استقلال در دربی مشخص شد

151986
21:12
26 شهریور 1395
اواسط هفته گذشته بود که سامانه بلیت فروشی رقابت های لیگ برتر اعلام کرد تمامی بلیت های الکترونیکی دربی به فروش رفته و ظرفیت حضور هواداران در ورزشگاه تکمیل شده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - اواسط هفته گذشته بود که سامانه بلیت فروشی رقابت های لیگ برتر اعلام کرد تمامی بلیت های الکترونیکی دربی به فروش رفته و ظرفیت حضور هواداران در ورزشگاه تکمیل شده است.

به گزارش وبسایت نود، پس از صندلی‌گذاری در طبقه دوم ورزشگاه، ظرفیت استادیوم آزادی به 78 هزار نفر کاهش یافت و برای این بازی هم حدود 60 تا 70 هزار بلیت الکترونیکی فروخته شد و باقی مانده بلیت ها روز بازی به صورت کاغذی به فروش رفت.

اما در کمال تعجب شاهد بودیم ورزشگاه 78 هزار نفری آزادی در روز دربی پر از تماشاگر نشد و حدود 15 هزار سکوی خالی در سکوهای تماشاگران استقلال در پشت دروازه ها دیده می شود.

با وجود فروش تمام بلیت های دربی این سوال ایجاد شد چطور جایگاه تماشاگران پرسپولیس پر شده و جایگاه استقلالی ها با وجود فروش تمام بلیت ها خالی مانده که دلیل  آن مشخص شد.

ظاهرا با توجه به اینکه در هنگام خرید بلیت تفکیکی در طبقه دوم بین هواداران استقلال و پرسپولیس وجود ندارد زمانی که سهمیه تماشاگران پرسپولیس با توجه به اشتیاق بیشتر هواداران این تیم به پایان رسید هواداران این تیم شروع به خریدن بلیت های باقی مانده در جایگاه های تماشاگران استقلال در طبقه دوم کرده اند و وارد ورزشگاه شده اند اما هنگام بازی به سمت سکوهای قرمز رنگ تیم خودشان رفته اند.

حتی پس از اینکه 30 هزار بلیت دربی به فروش رسید خبری اعلام شد مبنی بر اینکه 25 هزار نفر از خریداران بلیت هوادار پرسپولیس بوده اند و تنها 5 هزار استقلالی بلیت خریده اند.

به همین دلیل بود که تماشاگران پرسپولیس در طبقه دوم جایگاه های مربوط به خود را پر کردند و حتی بسیاری از  آنها در راهروها و لبه های طبقه دوم به صورت ایستاده بازی را تماشا کردند اما جایگاه های تماشاگران استقلال خالی از تماشاگر بود.

واقعیت این است که استقلالی ها بلیت طبقه اول را خریداری نکرده بودند تا آن را پر کنند. شاید بسیاری از آنها احتمال می دادند که ممکن است استقلال در دربی نتیجه نگیرد و به همین دلیل به ورزشگاه نرفته اند. اینکه چرا سازمان لیگ اعلام کرده همه بلیت های دربی به فروش رسیده در نوع خودش عجیب است و باید مسئولان سازمان لیگ در این زمینه پاسخگو باشند.

 

نظرات کاربران
حسن
ما با این حال مساوی کردیم اگه تماشاگرا میومدن13 تای که به ذرت کاران زدیم به پرسپولیس هممیزدیم
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰:۱۲
پاسخ
2
5
پرسپولیس بهتر از استقلال بود
کلا این بلبط فروشی حرفه ای نیست،همونطوریکه آقای محسن خلیلی گفتن باید میزبانی معنی داشته باشه دیگه.
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۴:۱۸
پاسخ
4
8
آبیته
سازمان لیگ امسال جلساتش رو تو باشگاه پرسپولیس برگزار میکنه
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۹:۵۲
پاسخ
6
5
ضد مافیا
اینجوری میخواین بعد از یک دهه قهرمان بشین؟اگه پیگیر این قضیه بشیم میرسیم به اون آقای متمول...خیلی جالبه که هفتاد هزار بلیط فروخته شده و ورزشگاه پر هم نشده!!!...پرسپولیسیا پیش خودشون فکر کردن که با این کثیف کاریا میتونن طلسم ده ساله رو بشکنن،این استقلال ضعیف ترین استقلال ادوار لیگ بود وقتی نمیتونن پیروز بشین پس لیاقت قهرمانی ندارین
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۶:۰۸
پاسخ
8
4
آبی سر بلند
خیلی دلیل مسخره ای هست طبقه اول که قابل تفکیک هست و قبلاً این مشکل نبوده چطور طبقه اول پس پر نشد همه اینا برنامه بود که سمت استقلالیارو خالی نگه دارند
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۵:۱۰
پاسخ
5
4
ارتش سرخ
چه بی عدالتی ؟؟؟؟خوب اگه شیش تقلالیا میتونستن میومدن سهمیه قرمزهارو میخریدن
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۲۷:۰۵
پاسخ
5
12
ارتش سرخ
سخن بزرگان استقلال 30میلیون هوادار دارد خخخخخخخخخ
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۵:۲۱
پاسخ
7
9
ارتش سرخ اسیا
پنجاه درصد قسمت پرسپولیس پرشد بعد نمیدونم اون پونزده هزار تا کجا رفتن پ جالبه که از پنجاه درصد استقلالم کم نشد بدن به اون 15 هزارتا احتمالا رو صندلیا دو تا یکی نشستن
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۳:۱۶
پاسخ
5
7
perspolis2
پاسخ به (کاج کبیر) باید بگم عالیشاه خیلی بهتر از ساسان بازی میکنه شما میخوای بگی بازیکن باتجربه ای مثه عالیشاه اندازه ساسان بی تجربه ام نیست . بابا عالیشاه آقای پاس گل لیگ بودااا . لطفا این طوری زحماتشونو یادمون نره.
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۵۲:۵۷
پاسخ
4
5
tina
چه توجیه غیر منطقی ، آقا نیومدن هوادارای استقلال دیگه الکی بهانه نیارید
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۴۹:۰۱
پاسخ
9
9
همایون
این ایده اصلا درست نیست. امکان نداره این تعداد از جایگاه روهواداران پرسپولیس به اشتباه یا عمدا خریداری کرده باشن. در ضمن اگه هوادارن استقلال قصد حمایت تیمشونو داشتن میتونستن تو همون ساعات ابتدایی بلیط بازی رو خریداری کنند
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۳۶:۴۵
پاسخ
10
9
رامین اهوازی (زنگنه)
واقعا شما پرسپولیسیا پستی که سایت 90 گذاشته رو نگرفتید؟؟حق ما رو خوردن از یه هفته قبل گفتن که پر شده !! بعد شما بلیط ما رو خردید ! این دزدیه از ادمین اینجا میخوام حداقل اگه پیام منو چاپ نمیکنه حداقل به گوشه اقای فردوسی پور برسونه که تو 90 این هفته بگه ! چون تاثیر زیادی داشت کی ما استقلالیا تو دربی تیممونو تنها گذاشتیم !!
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۲۵:۰۱
پاسخ
11
13
alinzaghi9
خوب تو هم عقلتو به کار مینداختی واسه حمایت تیمت بلیط می خریدی ... ! وای این هفته 90 دیدن داره چون گیت بلیط جایگاه رو کنترل می کنه بعد نفر رو می ذاره بره تو .... در ضمن اون خطایی که روی مهدی طارمی شد توی محوطه 18 قدم بود نه کاشته ایستگاهی = پنالتی !
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۸:۳۰
0
0
ali
منتظر شادی تمرین شده مسلمان بودیم که طفلک بد جوری ضایع شد.گروه خونی ات به این حرفها نمی خوره.
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۵۲:۲۰
پاسخ
11
8
نبی استقلالی
خداجوابشونوبده ادمین جان بچاپ که دلم خونه
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۴۷:۰۳
پاسخ
9
7
عطا
اگر روی این قضیه زوم کنیم،متوجه میشیم که افرادی که بلیط قسمت استقلال رو خریدن اشتباه نکردن و این کار توسط افرادی خاص انجام شده.دلیل اینه که:موقع خرید بلیط سایت از شما میخواد که قسمت مربوط به تیم خودتون رو انتخاب کنید.پس این کار عمدا انجام شده.و از برنامه مردمیه نود تقاضا دارم مانند همیشه شفاف سازی رو انجام بده.
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۳۳:۴۸