راکیتیچ: فینال کوپا دل ری باید در ورزشگاه بی طرف باشد

راکیتیچ: فینال کوپا دل ری باید در ورزشگاه بی طرف باشد

2247
11:59
21 بهمن 1396
ایوان راکیتیچ هافبک کروات معتقد است که فینال کوپا دل ری در مقابل سویا باید در یک زمین بی طرف برگزار شود.

وبسایت رسمی برنامه نود - ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا معتقد است که فینال کوپا دل ری در مقابل سویا باید در یک زمین بی طرف برگزار شود.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا بعد از پیروزی 3-0 در مجموع مقابل والنسیا برای پنجمین سال متوالی به فینال رقابت های کوپا دل ری اسپانیا صعود کرد. حال آن ها باید در فینال به مصاف سویا بروند. خوزه کاسترو رئیس باشگاه سویا طی بیانیه ای اعلام کرد که فینال باید در ورزشگاه خانگی آن ها یعنی رامون سانچز پیزخوان برگزار شود. حال راکیتیچ هافبک سابق سویا در این باره گفت: 

خیلی خوشحالم که می توانم در یک فینال دیگر بازی کنم. می دانم که رئیس باشگاه سویا در خصوص محل برگزاری فینال چه گفته است و اگر تمایل داشته باشد، من او را به بارسلونا دعوت می کنم. از اینکه شهر و هم تیمی های قدیمی ام را دوباره می بینم بسیار خوشحالم. دور از هر گونه حواشی و جنجالی، باید فینال کوپا دل ری در ورزشگاه بی طرف انجام شود که همه راضی باشند.

4416

نظرات کاربران
کاتالانی
مستاجر 10سال پیش تو هنوز به دنیا نیومده بودی راستی فکر کردی ذغال چی بود؟نکنه به جام های فرانکو و ویکتور کاسای عادت کردید؟
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۹:۰۸
پاسخ
0
5
محمدپارسا
بریم برنابئو جلو زغالیا جشن بگیریم خخخخ
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۸:۲۳
پاسخ
2
32
بارسلونا❤
اقای مستاجر خدا میدونه من اصلا بخاطر جام طرفدار بارسا نشدم .. اونزمان که طرفدار بارسا شدم اصلا نمیدونستم چنتا لالیگا گرفته یا چنتا چمپ .. اونزمان ستاره‌های جوانی مثل رونالدینیو ، ملیتو ، اتوئو، ژاوی ، پویول ، ( وخود مسی که خیلی جوان بود) ... من بازی اینهارو دیدم و شیفته‌ی بارسا شدم .. شیفته‌ی اقتدارشون تو مالکیت توپ ایجاد موقعیتها ، سبک بارسا و تیکی‌تاکا و بازی زیبای و .. اصلا از همون بچگی از اسم بارسلونا خوشم اومد از رنگ کیتش(ترکیب زرد و آبی و قرمز) ، از طرفدارهای پرشور داخل نیوکمپ و خیلی چیزهای دیگه .. من بخاطر این چیزها طرفدار بارسا شدم نه بخاطر جام .. قبل بارسا هم طرفدار هیچ تیم‌باشگاهی نبودم .. ولی من مطمئنم ۹۰درصد هوادارای ریال اول جامهارو شمردن بعد طرفدارش شدن :)) بارسا❤فراترررررر از یک باشگاه ...
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۲:۲۱
0
6
پنالتیانو
مستاجر تو اگه تاریخ زغالو می‌خونی کامل بخون:))) بارسا در زمان حکومت فرانکو اصلا سهمیه اروپا نمیدادن بهش که بخواد قهرمان اروپا بشه در عوض سهمیه زغال هرساله از دربار اسپانیا صادر میشد! بارسا تا میومد اوج بگیره بازیکناش رو مینداختن زندان یا تهدید به مرگ میشدن تا زغال بی رقیب بمونه!
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۳:۴۸
0
6
مستاجر خدا
بی افتخاری بد دردیه نه؟ تا همین ۱۰ سال پیش بارسا ۲ جام اروپا داشت و طرفدار نداشت طرفدارهای میلان و لیورپول شیفت دادید بارسا فکر کردید نمیدونم:))
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۵:۳۷
32
3
e
داداش برنالئو که کمپ تمرینی خودمونه : I