رای ایران در رای گیری انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد

رای ایران در رای گیری انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد

17960
16:45
23 خرداد 1397
رای ایران در رای گیری انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - رای ایران در رای گیری انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد. 

به گزارش وبسایت نود، فدراسیون فوتبال ایران که یکی از ۲۱۱ کشور عضو فدراسیون بین المللی فوتبال است در رای گیری انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ که امروز در حاشیه جلسه کنگره فیفا برگزار شد شرکت کرد. 

ایران بنا بر گزارشی که فیفا از رای های کشورها در این رای گیری منتشر کرده تصمیم گرفته گزینه رای به هیچ کدام از پیشنهادها را انتخاب کند. کشورهای حاضر در رای گیری می توانستند به یکی از گزینه های پیشنهاد میزبانی مراکش، میزبانی مشترک آمریکا، کانادا و مکزیک و گزینه هیچ کدام رای دهند و یا در این رای گیری شرکت نکنند. 

در نهایت اعضای کنگره فیفا به میزبانی مشترک آمریکا، کانادا و مکزیک رای دادند تا جام جهانی ۲۰۲۶ در ۳ کشور برگزار شود. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
ایمون زاید
احتمالا اون نماینده سرگرم نگاه کردن به اطراف بوده مگه میشه انتخاب نکنی آفریقا بازی کنی یا آمریکا؟
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۱:۳۹
پاسخ
2
3
دلیر
بسیار کار خوبی کردن. واقعا دلیلی نداشت ایران به هیچ کدومشون رای بده
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۴:۴۹
پاسخ
5
2
بهرام
واقعا مسخره! آقا بالاخره شما یا دوست داری آمریکای شمالی بازی کنی یا مراکش یا اصلا دوست داری تو کشور خودت بازی کنی، خودتو نامزد میکردی خب. هیچ کدام یعنی من اصلا نمیخوام برم جام جهانی.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۵:۵۱
پاسخ
1
8
سجاد املشی
مثل همیشه فدراسیون پنج ستاره هیچ نقشی در فوتبال جهان ندارد...تاسف ..دریغ از یک انتخاب
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۰:۰۱
پاسخ
3
9
عـلـی ...
آمریکا این توانایی و امکانات لازمو داشت و میتونست خودش به تنهایی میزبان باشه ... چرا باید با مکزیک و کانادا شریک بشه ..؟! فکر میکنم میزبان مشترک طرح جالبی نمیتونه باشه حداقلم اگر می خوان میزبانی مشترک بدن باید به کشورایی بدن که از لحاظ امکانات و مسائل سخت افزاری ضعیف تر از بعضی کشورها هستند ..
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶:۰۲
پاسخ
1
9
مهدی
فدراسیون ما که نتونست یه جام ملت های آسیا به میزبانی ایران برامون ردیف کنه چه برسه به میزبانی جام جهانی ، احتمالا چون واسه خودمون نمی خواد برای اونها هم نمی خواد ، برای همین رای منفی میده
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳:۰۷
پاسخ
1
10
سجاد لرستانی
ما حتی توو رای دادن هم ضعیفیم :)
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۸:۴۸
پاسخ
3
20
عشقممم نیمار
مث من ک تو‌امتحانا وقتی سوالات تستی باشه..‌ و‌من مغزم نکشه و سوال بد نباشم..‌ اون گزینه ای میدم ک هیچ کدام یا همهموارد باشه میزدم.... .‌هههه
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۰:۳۰
پاسخ
6
6
RED MAN
مثل همیشه خنثی!!!!
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۷:۳۱
پاسخ
0
11
امیر کرجی
تنها فدراسیون پنج ستاره دنیای فوتبال تنها رای به گزینه هیچکدام
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۳:۲۱
پاسخ
4
9
تیراختور
خب وقتی قرار بود رای ندین چرا رفتین؟؟؟؟؟!!!
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۴:۰۵
پاسخ
4
37
Arefa_79
قطعا بهترین کار برای دور بودن از حاشیه همینه
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۰:۱۵
پاسخ
13
18
بهزاد
یا یادشون رفته برن یا نمیدونستن رای گیری الکترونیکی هست رو کاغذ نوشتن منتظر بودن یکی با کاسه بیاد بندازن توش
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۹:۳۵
پاسخ
11
55
خشایار نور
تنها رای ممتنع مال ایران بود! :|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۸:۵۸