رای صادره قطعی شد/ 4 ماه زندان در انتظار مایلی کهن

رای صادره قطعی شد/ 4 ماه زندان در انتظار مایلی کهن

34882
15:00
05 آبان 1393
وکیل علی دایی از محکومیت قطعی محمد مایلی‌کهن خبر داد.

وبسایت رسمی برنامه نود - وکیل علی دایی از محکومیت قطعی محمد مایلی‌کهن خبر داد.

به گزارش وب سایت نود، عسگری‌پیش‌بین وکیل علی دایی در خصوص رأی دادگاه تجدیدنظر محمد مایلی‌کهن که بر اساس شکایت علی دایی تشکیل شده بود، گفت: طبق رأی دادگاه شعبه 34 دادگاه تجدیدنظر حکم محمد مایلی‌کهن که نامبرده را به 4 ماه حبس تعزیری و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده بود تأیید شد و این رأی به دادگاه شعبه 1057 ارسال شده تا مایلی‌کهن برای اجرای حکم فراخوانده شود.

وی درباره رأی شکایت دایی از نادر فریادشیران هم اظهار داشت: وی به 4 ماه حبس تعلیقی و یک میلیون ریال محکوم شده و اگر یک بار دیگر ادعاهایش علیه علی دایی را مطرح کند دوباره پرونده فریادشیران هم به جریان خواهد افتاد و او هم محکوم خواهد شد.

وکیل دایی در پایان تصریح کرد: این حکم قطعی است و برای اجرای حکم محمد مایلی‌کهن فراخوانده خواهد شد.

 

2051

نظرات کاربران
iman
یک ملیون ریال؟؟؟شوخی میکنی؟؟؟حالا مایلی کهن از کجا بیاره این همه پولو
۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۱:۲۵
پاسخ
0
3
سعید
حق به حق دار رسید علی آقا خدا قوت
۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۷:۰۹
پاسخ
2
1
علی
جناب مایلی کهن شنیدی که میگن زبان سرخ سر سیزرا به باد میده ، اگه حرفات حقه تو دادگاه ثابتش کن نه دادوبیداد راه بندازی با هوچی گری چیزی درست نمیشه مملکت قانون داره.حقته برو زندان چند روزی آب خنک بخور تا از حسادت به بزرگتر از خودت تهمت نزنی.اینو تو گوشت فرو کن.
۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۵:۴۹
پاسخ
4
1
محسن
امیدوارم زندان سره عقل بیاره ایشان را... امیدوارم.
۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۹:۵۸
پاسخ
2
1
حمیدرضا
عاقبت حق گفتن سر سبزمیدهدبرباد
۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۷:۰۳
پاسخ
1
2
ابوالفضل
چقدر زشت که شاگرد استادش را بفرسته زندان. انگار زندان مهدکودک است . متاسفم برای این فوتبال که یک مربی(کاملا با تفکرات اخلاقیش مخالفم) را راهی زندان میکند. ایا با این زندان رفتن مایلی کهن دیدش اصلاح میشود؟؟؟نخیر جریحتر میشود
۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۰:۰۹
پاسخ
2
3
mohsen nikpour
کمترین مجازات رو برای بی ادب و از خود راضی منظاهر بریدند حالا علی دایی مدیون چهل میلیون نفر بیننده برنامه نوده اگه رضایت بده اقای دایی اگه رضایت بدی دال برداشتن نقطه ضعف پیش ایشون هست ولا غیر
۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۰:۰۲
پاسخ
1
2
امیر مسعود
خوشم میاد پرسپولیسیا به خودشونم رحم نمیکنن و بد جور افتادن به جون هم
۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۸:۴۸
پاسخ
5
1
mojtaba
این اقای خاص باید بدون که دوران کتونی میخی دیگه گذشته بهتر خودش انقد مذحکه نکنه ابروی هر چی پیشکسوت را برده واقعا براش متاسفم
۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۵:۱۸
پاسخ
1
3
مهدی-
مطمئنن دایی نمیذاره بره زندان یعنی نمیتونه بذاره کلی از محبوبیتشو از دست میده با این کار حاجی مایلی هم که کاری با کسی نداره هر چند وقت یه بار یه بیانیه هایی صادر میکنه که هیچ کس جدی نمیگیره سرشم که خلوت باشه دندون تیز میکنه برا نیمکت پرسپولیس خخخخخ اما کاری به کار کسی داره
۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۳:۵۹
پاسخ
1
0
حمید حاج موسی
این آقای مایلی کهن فکر میکنه وجدان بیدار جامعه هست ولی باید عرض کنم وجدان کینه توز جامعه لقب مناسب تری برای ایشونه. در زمان دایی صدای اعتراضش بلند بود ولی الان که درخشان اینجوری تیم را به فضاحت کشیده کاملا سکوت کرده. زمانی که به جام جهانی صعود کردیم یک کلمه تبریک نگفت ولی وقتی در جام جهانی بازی آبرومندانه کردیم میگه مگه قرار بود بین چهار تیم پنجم بشیم؟ انگار نه انگار که خودش نتونست بهترین تیم ملی تاریخ ایران را ببره جام جهانی و از قطر با اون فضاحت باخت. چهارم شدن در جام جهانی بهتر از صعود نکردن به جام جهانیه استاد مایلی کهن
۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۷:۳۲
پاسخ
2
2
arman
خوبه یه مدت آب خنک میل کنه که بادش بخوابه.تازه فردوسی پور هم میتونست ازش شکایت کنه
۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۷:۰۴
پاسخ
1
4
saleh
به نظرم اگه یکم لطافت و تواضع را چاشنی کارشان کنند بهتر از این می شود این را هم بگم که اقای دایی چند بار ایشون را در مقام قضایی محکوم کرده و رضایت داده اما ظاهرا این بار قضیه جدی هست و نمی خواهد رضایت بدهد.اگر حسادت نباشد این چیزها بوجود نمیاد.ارزوی توفیقات الهی برای این آقایون داریم.
۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۰:۰۳
پاسخ
0
2
lachin
وقتي كه حق گويي مشيه ياوه گويي و يارو هم فكر ميكنه مردم به گيردادنش آفرين ميگن! ولي همين مردمي كه يك نمونه‌اش اينجا از اين حكم خوشحال شدن، روزي (خيلي قبل‌تر) از حرفهاي به حق و نقدهاي بي پرواي مايلي كهن كيف ميكردن ولي اين آقا از وقتي از لباس رفتگرها براي تبليغ اعمال خودش استفاده كرد ، بعد اون ديگه شورش دراومد و كله ملق شد.
۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲:۲۳
پاسخ
2
4
آیدین
آدم بی اخلاقیه،..عصبی، تند مزاج و بی ادب. این آدم 4 ماه که هیچی...400 سال هم بره زندان، درست بشو نیست بزرگی به سن و سال و کسوت نیست... به منش و اخلاق مداری و شعور اجتماعی هست که مایلی کهن به کل از این سه خصیصه به دور هست .
۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۳:۰۵