ربیع‌خواه: الدحیل باید از پرسپولیس بترسد

ربیع‌خواه: الدحیل باید از پرسپولیس بترسد

3705
13:04
08 خرداد 1397
وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رویای قهرمانی در آسیا را می توانیم محقق کنیم چون بهتر از الدحیل هستیم و آنها باید از ما بترسند.

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رویای قهرمانی در آسیا را می توانیم محقق کنیم چون بهتر از الدحیل هستیم و آنها باید از ما بترسند.

به گزارش وبسایت نود، محسن ربیع خواه که اواخر فصل گذشته رقابت های لیگ برتر با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی روبرو شد مجبور به انجام عمل جراحی روی پای مصدوم خود شد تا نتواند حداقل شش ماه برای پرسپولیس به میدان برود. با این حال کادرفنی سرخپوشان از حمیدرضا گرشاسبی خواست تا قرارداد وی را با پرسپولیس تمدید کنند تا او باز هم در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ حضور داشته باشد.

* شاید بهتر باشد در ابتدای مصاحبه از وضعیت مصدومیت خودت بگویی.

آسیب دیدگی همیشه بد است. اینکه بخواهم بگویم با آن کنار آمده ام دروغ محض است. اصلا دوست ندارم این وضعیت را همیشه در خودم ببینم. فقط باعث شده تا انرژی ام را بیش از پیش در خودم تقویت کنم تا پس از گذراندن دوران فیزیوتراپی بتوانم باز هم برای پرسپولیس بازی کنم.

* فکر می کنی چه موقع بتوانی باز هم بازی کنی؟

زیر نظر پزشک جراح و گروه فیزیوتراپی در حال گذراندن دوره درمانم هستم. خودم فکر می کنم بتوانم چند هفته ای زودتر به میادین برگردم . اما باز هم همه چیز به نظر آنها بستگی دارد. نمی خواهم با درد بازی کنم و مدام نگران باشم که دوباره مصدومیت سراغم بیاید.

* قبول داری مصدومیتت باعث شد نزد هواداران محبوب شوی؟

پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنی که در آن بازی می کند حواسش را باید جمع کند که کوچکترین اشتباهی نداشته باشد.من فکر می کنم قبل از مصدومیتم در دیدار با فولاد اشتباه داشتم که به چشم هواداران آمد و کمی طول کشید تا بخواهند آن طرز تفکر را فراموش کنند. اما در مجموع خودم مطمئنم همان هایی که بعد از مصدومیت به من دلداری دادند قبل از مصدومیتم هم هوایم را داشتند.

* بازیکن کم حاشیه ای هم به نظر می رسی.

خودم همیشه سعی کردم دنبال حاشیه نروم. بعضی ها البته سمت حاشیه می دوند. من این جنسی نیستم. به خاطر همین کمتر سراغ روزنامه و کانال های مجازی می روم تا مبادا تمرکزم را کم کند.

* البته در دنیای مجازی حسابی از خودت و دخترت عکس منتشر می کنی.

او عشق من است. آرامشی که خانواده ام می دهد بسیار زیاد است. معمولا وقتی می خواهم به آرامش برسم به پدرم و همسرم زنگ می زنم.

* یعنی قبل از مسابقه با آنها تماس می گیری تا انگیزه پیدا کنی؟

هنگام ورود به رختکن تیم به هیچ کس زنگ نمی زنم. اما معمولا شب های قبل از مسابقه با عزیزانم صحبت می کنم. صدای دخترم یلدا را هم که می شنوم انگیزه ام برای بازی کردن واقعا زیاد می شود. صدایش بهترین موسیقی است وقتی می خواهم تمرکز کنم و انرژی بگیرم.

*فکر می کردی وقتی به پرسپولیس بیایی اینقدر مورد توجه برانکو قرار بگیری؟

می دانستم او مربی حرفه ای است و با اسم ها خیلی کار ندارد. تمرین بازیکنانش را می بیند و به میزان زحمتی که می کشند توجه دارد. وقتی به پرسپولیس امدم هدفم حضور در ترکیب اصلی بود. فقط و فقط تمرین می کردم تا بتوانم بهترین بازی ها را انجام دهم.

*حالا هدف بزرگتری نظیر دعوت شدن به تیم ملی یا لژیونرشدن داری؟

فکر می کنم شرایط سنی ام مانع شود تا در تیم ملی حاضر شوم. لژیونرشدن هم شرایط خاص خودش را دارد. حقیقتش این است که فقط به فکر پرسپولیس هستم و این تیم برایم حکم همه چیز را در فوتبال دارد.

* محرومیت پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات دلیلی بر قهرمان نشدنتان در لیگ برتر خواهد شد؟

پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. تیمی که در آسیا برند است با رفتن و آمدن دو بازیکن به هم نمی ریزد. قطعا کار سختی پیش رو داریم اما نشان دادیم همیشه حرف های زیادی برای گفتن داریم و امیدواریم امسال هم بتوانیم بیشترین امتیازات را کسب کنیم.

* بازی با الدحیل را چطور می بینی؟

اینها همان بازیکنان لخویا در فصل گذشته هستند که ما توانستیم شکستشان بدهیم. باز هم می توانیم آنها را شکست دهیم و نباید نگران باشیم.

* اما خیلی ها الدحیل قطر را مدعی شماره یک قهرمانی در آسیا می دانند؟

باید از پرسپولیس بترسند. ما سال گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودیم و آنها باید از چنین تیمی بترسند.

* امیدوار به قهرمانی هستید؟

چرا که نه. آرزوی هواداران و بازیکنان تیم موفقیت در آسیاست و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

* و صحبت پایانی؟

از تمام کسانی که در طول مصدومیتم به من کمک می کنند بسیار ممنونم و امیدوارم بتوانم پس از گذراندن مصدومیتم به شرایط ایده‌آل برگردم و برای تیمم مثمرثمر شوم.

1140

نظرات کاربران
Blue
به پرسپولیس که مطابق معمول امیدی نیست،،به السد هم میخورد امیدی نبود،،امیدوارم استقلال مثل همیشه سرافراز باشه،،برای پرسپولیس هم ارزو میکنم با نتیجه تحقیر امیزی حذف نشه،،به هر حال اینجا استقلال و پرسپولیس مهم نیستن،،مهم نام جاوید ایرانه،،
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۴:۰۴
پاسخ
4
3
کیوان کاکا
اقا شنیدم یوسف العربی رنگ قرمز میبینه جیغ میزنه..نگو از ترس پس پسیاس..ربیع خواه داداچ اشتبا میزنی الدوحیل تو هربازی پونزده بار تک ب تک میشه با گلر حریف..من از الکاس نگا میکنم بازیاشو...ولی شوخی ب کنار ب دلم افتاده پرسپولیس حذفش میکنه.
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۳:۳۸
پاسخ
5
5
آب قند بیارین الدحیل غش کرد
کاش به ما میخوردین تیام آقای گل و بهترین بازیکن آسیا میشد کاش این ترس از تیمتون نصیب سرورتون تاج میشد حیف شد.
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۶:۳۹
پاسخ
5
4
amin
بیرانوند گفت ژاوی و السد باید بترسن 3 تا خورد اقا نگید این حرفو
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵:۳۱
پاسخ
9
10
لیورپول
باشه خخخ
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۹:۱۳
پاسخ
9
6
بهنام
واقعا پرسپولیس باتو وحشت ناک میشه
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶:۵۴
پاسخ
8
17
Wien
این بازیکن در کل فصل از هوادارای قرمز فقط اعتراض شنید و کلا محبوب هوادارا نبود و بازیکن ضعیفی بود،ولی هر دفعه برانکو از اون حمایت کرد،که کار درستی هم است،همه مربیان حرفه ای از بازیکنانشون حمایت میکنند،درست همانکاری که کی روش از روزبه چشمی کرد،ولی نمیدونم چرا برای هوادارا،کار برانکو حرفه ای و معقول است و همانکار برای کی روش،تمسخر و ایراد بدنبال داره.
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۳:۵۴
پاسخ
33
22
HOSSAIN
َچون بقیه بازیکنای پرسپولیس توی اون پست مثل کمال کامیابی نیا جو تیم ملی گرفته بودش !!! اونا از طرف تیم ملی حاشیه بدی به تیم مون اوردن !!! سال پی دقیقه 10 وسط زمین بدلیل نامعلومی از بازی اخراج شد کمال !!!!!!!! بالاخره تیم ملی رفتن یه هزینه هایی داره !!!! میتونم بدون شک بگم ربیعی خواه یکی از معدود ترین بازیکنان تاریخ باشگاه هست که متعهد هست و این رو در طول سال دیدیم و باور هامون رد مرودش عوض شد هوادار میفهمه...اینو یادتون باشه... کا بازیکنی نمیخواهیم که حاشیه داشته باشه... توجه کن طارمی رضایین بیرانوند کمال مسلمان اینا چقدر به پرسپولیس حاشیه زدن...تقریبا ملی پوش هستن...1!!!!! میفهمی منظورمو ؟؟؟؟ لین که گرشاسبی گفت : وقتی سید جلال حلوی الجزیره گل زد فهمیدیم که از تیم ملی خط میخوره !!!!! وقتی توی برنامه نود اش علی کریمی به ساکت گفت : سرمربی تیم ملی به چه حقی از سرپرست تیم ملی (( پیروانی )) خواسته علیه سرمربی پرسپولیس (( برانکو )) حرف بزنه ؟؟ و سرپرسپت قبول نکرده و اخراجج شده !!! اینا اخر حرفهای تو بود...امیدوارم متوجه شده باشی امیدوارم فرق کیروش رو برانکو رو فهمیده باشی
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹:۰۷
6
14
Asad
چون پای ملی وسطه نه باشگاه ، و چشمی برای دفاع آخر تیم ملی اصلا مناسب نیست حالا میخواد تو باشگاهش اصلا بایسته دروازه .
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶:۳۵
4
21
حسن
وای ترسید
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۰:۵۳
پاسخ
25
24
سرخ
داشتن طرفدار رو با داشتن افتخار در آسیا قاطی نکنیم؛تیمی هست طرفدار دارد ولی افتخار ندارد مثل سلتیک و یا در کشور خودمان مثل تیم محبوبم پرسپولیس
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶:۵۶
پاسخ
43
31
زاهد
سلتی پر افتخار ترین تیم اسکاتلند درضمن 7 ساله پی در پی قهرمان اسکاتلند شدن حالا اینا به کنار فصل قبل سلتیک با32برد و فقط 6 تساوی و بدون باخت با 102 امتیازقهرمان اسکاتلند شدن فکر کنم فقط 60 قهرمانی لیگ دارن حالا بماند جام حذفی و جام اتحادیه هر سال هم تو لیگ قهرمانان هستن
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۸:۳۱
1
4
تاجی دو ستاره**
خطاب به Asad یعنی الان باید آتلتیکو بخاطر قهرمانی یورو لیگ و جام در جام برای رئال کری بخونه؟ خخخخخخخ خطاب قرمز پوشان کوچه سرخ(آمل) تیم سوم آسیا از حیث افتخارات کدوم تیم؟ استقلال :) تیم سوم اروپا کردوم تیم؟ بارسا،لیورپول،بایرن :) این مقایسه درست :) فرق هامبورگ و ناتینگهام فارست اینکه تیم Nام اروپان از حیث افتخارات :) هرچند همونا هم قهرمانیشون با ارزش :) و خیلی از تیما مثل آرسنال و دورتموند دوست داشتن مثل ناتینگهام و آستون ویلا و.. حداقل یک قهرمانی اروپا داشته باشن :)
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵:۱۱
15
12
قرمز پوشان کوچه سرخ(آمل)
یا تیمی هست مثل هامبورگ که قهرمان اروپا شده ولی حالا کجاست...ویا ناتینگهام که اصلن حال و روز نداره..... تو ایران هم شیشتقلال زمان عصر حجر قهر مان شده.ولی حالا به زور با کمک داور تازه حذفی را میگیره.....ان هم با تلفات.... ادمین عدالت.
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۲:۵۷
19
32
Asad
فراموش نکن پرسپولیس تنها تیم ایرانیه که تونسته قهرمان جام درجام آسیا بشه جام قهرمانی هم اتفاقیه که خواهد افتاد اونوقت هیچ تیمی دیگه تو افتخاراتش به گرد پرسپولیسم نمیرسه هر چند الانم پرسپولیس سرور همه شونه
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴:۱۳
22
26
سعید قرمزته
بله دقیقا همه وقتی امار و ارقام تیم قهرمان ایران پرسپولیسو میبینن ترس که خوبه وحشت میکنن
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴:۲۶
پاسخ
39
62
خربین هستم نامی آشنا برای پرسپوشیشیا! :)
همه مثل الهلال، الریان، السد، استقلال و خود الدحیل :) به خاطر همین استقلال و السد و الدحیل دوست داشتن به شیشپولیس بخورن :)
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۱:۱۹
25
22
۳
با داشتن بیرانوند ۱۰۰ درصد میترسه
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴:۲۴
پاسخ
40
65
وحيد
باش تا بترسه خخخخ
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۲:۵۴
پاسخ
88
76
میلانی اصیل
معلومه که میترسه!الدحیل کجابالای10هزار تماشاگر به خودش دیده?چه برسه به بالای80هزار و ورزشگاه پر!درضمن هرجور شده باید گل بزنیم بازی رفت!شده3تا بخوریم باید گل بزنیم!
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۱:۴۴
32
49
دبل۶...۶+۶
بی حاشیه و دوست داشتنی هستی......درست الدحیل خیلی قوی و ادعا داره...اما در ازادی این فشار تماشاگر چنان فشاری وارد کنند که برق فشار قوی به این تیم وارد نکنه.....
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۲:۵۰
پاسخ
24
53
sani
مشکل اصلی تو قطر هست. باید امیدی باقی بمونه که تو ازادی بشه کاریش کرد
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴:۲۸
4
33
2+1 ستاره
شما تو فشار آزادی تیم هفتم امارات رو به زور بردید بعد واسه الدحیل آزادی رو بهانه میکنی ...
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸:۰۴
28
20
overmars
بازیکن بدی نیست پارسال ی تنه خط هافبک لخویا رو خنثی کرده بود امیدوارم امسالم بتونیم حذفشون کنیم و تو نیمه نهایی ی دربی جذاب ببینیم
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۱:۴۷
پاسخ
33
71
ayahoo
این حرف شما یعنی صد در صد معتقدی استقلال صعود میکنه ... آفرین به این واقع بینی شما ایشون بازی رفت با الهلال هم خوب مهار کردند خط هافبک رو آآآییییااااا ؟؟؟
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷:۱۱
33
20
از دیار کوروش
همه باید از پرسپولیس بترسن حتی بارسا
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۰:۳۹
پاسخ
58
87
....
اون بارساست که همه باید ازش بترسن،البته با حضور مسی. قهرمان اروپا ده نفره نتونست ببرتش.
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۳:۰۹
32
50